Gå til innhold

Kjære alle der ute med god erfaring og kunnskap om vogner...


juliogjuleprinsesse

Anbefalte innlegg

Ja, det blir spennende å se hvor lenge spirit'n holder her da. Men pr. nå er det ikke lengden på ryggen jeg er lei... det er tre hjul i slaps og søle, mest... hihi

Jeg har i dag vært og tittet litt rundt på barnevogner, egnetlig er det det eneste jeghar gjort i dag. MYE morsommere enn å rydde og vaske, som egentlig stod på planen.

har fått øynene opp for simo i dag, en forholdsvis stor og tung vogn da... Brio happy og Cerox tror jeg faller i gjennom, da det ikke ser ut til at snuppa på snart 8 mnd har så alt for mye å gå på i lengden på ryggen når hun sitter rett opp og ned.

Men, slik som det utviklet seg i dag så tror jeg rett og slett jeg beholder vognparken slik den er pr nå, og fortsetter jakten på drømmevogna. Jeg får heller bruke carena vogna ute på tur frem til snøen er borte, og kjøpe en trille med lang rygg når hun er klar for å sitte vendt bort fra mamma hele turen. Kjipet egentlig, Men, kan jo være jeg finner en PERFEKT vogn under et tre en dag ;)

Ingen som har erfaring med Hartan eller hva det heter? eller noenandre litt "billige" merker??

 

AdrenaLIne: Jeg elsker NICKET ditt!

Men ryggen på spirit'n virket lengre enn mistralen jeg prøvde i butikken i dag... mulig det var synsbedrag hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, da er vi to som ikke har gjort det vi "burde" idag. :-)

Ang. sittedelen i spirit kontra mistral; de sa på butikken at det er akkurat samme sittedel de bruker i disse + i lambdaen. Den eneste forskjellen er understellet.

Nå lurer jeg på å gå for Mistral S (med små hjul fremme). Var lett å trille, og be liten sammenlagd. Jippi! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebe COmfort kan jeg ikke noe om, link???? Navn og gjerne erfaringer!!!!

 

Oki, uansett så ser det ut som hun har god plass da, så da har nok din det i mistral S også ;) Hvordan er de vognene med småhjul fremme å trille, er det fremkommelig også vinterstid????

 

Simo har også en reisetrille som ble liten sammenlagt.... hihi Bare for å forvirre deg, og jeg er jo nyvunnen simotilhenger, i alle fall for i dag. ;)

 

GLEDER MEG TIL SOMMEREN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fantastisk vogn!!! Og så billig... Men kan barnet være vendt mot meg i den? (Hvorfor i alle dager har jeg sååå mange krav??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, den kunne ikke være vendt mot deg, den simo vogna, men ellers var den jo konge! hihi Jeg hater også krav.... jeg er for kravstor skjøner jeg.

 

Tror snart jeg kan starte rådgivningstjeneste i hva slags vogner som finnes.... hihi Eller, nei, men jeg leser jevnt nå da.

 

Den andre vogna var lekker ja... men jeg er skeptisk til småhjul.... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte mest på mistral S med tanke på dne, men også simo trilla som jeg falt for.... var ikke jenta di også ca 8 mnd? Vi må jo ikke ha de mot oss så mye lengre.... men er jo veldig koselig, så derfor faller vel trilla til simo litt igjenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hun er også 8 mnd (snart). :-)

Liker godt kontakten og kommunikasjonen oss i mellom når vi er ute og triller, så jeg ønsker å kunne ha henne mot meg en god stund til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig med deg der, koselig å "snakke" sammen om det vi ser. Det er jo derfor jeg ønsker meg dette vendbare håndtaket. hihi Var i butikkene i dag og de lo litt av lista mi *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...