Gå til innhold

Ser du yngre eller eldre ut enn det du er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme som HI, er 32 og blir spurt etter leg . på polet og ute (men ikke om de kjenner meg da...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inntil jeg var rundt 20 så ble jeg tatt for å være eldre enn jeg var, men så snudde det og alle tror at jeg er yngre enn jeg er. Fikk her om dagen spørsmål om jeg virkelig har en sønn på 18 år og om jeg hadde vært 12 år eller noe da jeg fikk han...

Skrevet

Jeg er 35 og ser definitiv yngre ut. Ingen rynker (ennå...). Men så soler jeg meg ikke (sol er hudens verste fiende), røyker ikke, drikker ikke alkohol. Pluss gode gener, ser på min egen mor som alltid har sett yngre ut enn de andre mødrene. Selv om hun ofte var 10 år eldre, hun fikk meg når hun var 30.

Skrevet

Etter alle rare steder/situasjoner jeg har blitt spurt om leg. å dømme, ser jeg tydeligvis langt yngre ut enn jeg egentlig er. Så mye yngre at det egentlig bare er latterlig....

Skrevet

10 år yngre. Jeg røyker ikke. Mulig det har med det å gjøre. Har passert 35 for lenge siden

Skrevet

blir tatt for å være yngre, ja, og skal ikke klage over det :)

Skrevet

hehe ,jepp:)

Skrevet

Jeg er jo veldig ung da, 20 år. Men blir som oftest tatt for å være yngre når jeg skal kjøpe øl osv ;) De tror nok jeg er 17-18 kanskje :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...