Gå til innhold

Ser du yngre eller eldre ut enn det du er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så og si hver gang jeg er på polet må jeg vise legitimasjon selv om jeg bare skal kjøpe vin. Da det var julebord på jobben fikk jeg ikke kjøpe vin i baren heller fordi bartenderen var sikker på at jeg ikke var gammel nok. Jeg blir 31 år i år så tar det jo egentlig som et kompliment, men hadde ikke gjort noe om folk trodde jeg var over 18 da i alle fall.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir tatt for å være yngre enn jeg er, utrolig nok. Folk blir helt sjokkert over at jeg har så store unger som jeg har (eldste er 12 år). Har tom blitt nektet å kjøpe vin pga hadde ikke leg med meg:) Men er svært sjelden på polet og som regel går det veldig bra da, hehe

Skrevet

Da jeg var yngre, fra 12-års alder, så trodde folk alltid at jeg var mye eldre enn jeg var. Heldigvis ikke sånn lenger nå. Er 31 nå og folk tror ofte jeg er 25-26..

:-)

Skrevet

Jeg ser yngre ut, mange rynker på nesa når jeg kommer nå gravid og med en 5 åring drassende. Fikk kjeft fra en eldre dame om at det ikke var sunt å få barn i så ung alder, hun trodde jeg var 17! Hun ble litt flau da jeg sa jeg snart var 25.

Min far ser også veldig ung ut, og mange tror han er min bror eller min kjekke unge onkel. Vi er VELDIG lik.

Skrevet

Jeg ser yngre ut enn jeg er... Blir 27 i år. Må jo bare se det positive i det, og håpe man holder seg like godt når man nærmer seg de 50!

For noen år siden ble jeg tatt for å være datteren til ex'en min, han var bare 1 år eldre enn meg. Senest i fjor sommer ver det noen eldre damer som trodde jeg var storesøster til jenta mi på 2... hehehe!

Skrevet

Jeg blir også tatt for å være yngre,min datter har fått spørsmål om jeg er søsteren hennes.

Eller nå sist,min sønn skulle til legen.Han er 16 og jeg å lillebroren var med.Da legen spør er det første barnet deres,da måtte jeg le...

Var nesten litt på kanten;-)

Skrevet

Jeg ser eldre ut. Jeg har et drag over ansiktet, men det dreier seg ikke om typiske aldringstegn som slapp hud, rynker rundt øyne og munn, eller gulere tenner. Ikke har jeg antydning til grått hår heller.

Nei det er bare rett og slett oppsynet mitt, det har alltid vært sånn. Har ikke rynker, har skinnende hvit perlerad, er ikke så veldig ung i kroppen lenger, men var jo det før, men var fremdeles tatt for å være mye eldre enn hva jeg var/er.

Skrevet

I går ble jeg spurt etter leg da jeg skulle kjøpe snus på rema. Er 25. Det skjer av og til. Blir jo litt overrasket, det ser vel ikke ut som jeg er 17 år.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Ser nok yngre ut. Er 22, men må stadig vise leg på polet. Folk blir jo helt sjokkerte når jeg kommer med en på 1,5 år og en til på vei, tror vel jeg er 16-17 år...=P

Skrevet

Fra jeg var rundt 12-13 trodde folk alltid at jeg var tre-fire år eldre.

Sånn går det om man får pupper og sånn tidlig!

Men da jeg var rundt 20, så snudde det. Da ble jeg plutselig 4 år yngre.

Nå er jeg 26 og blir altfor ofte spurt om leg. Jaja, å se 9 år yngre ut er vel ikke så verst! ;-)

Skrevet

ser yngre ut enn jeg er. var på butikken her forleden og noen ungdomsskoleelever kommer inn. hun ene tok meg for å være en hun kjente og ropte etter meg. Greit nok at jeg kanksje ser litt yngre ut men ser da ikke ut som om jeg er 14:) Er 22 og venter mitt andre barn, folk blir litt sjokkerte, ikke minst når de tror at jeg ikke er mer enn 18. jaja. må bare legge til at det er stooor forskjell på om jeg går med sminke eller ikke:) før fikk jeg alltid vite at jeg så eldre ut, men nå har det visst snudd.

Skrevet

Jeg er 25 og må vise leg når jeg skal kjøpe øl og blir spurt om jeg skal ha barnebilett på bussen... hehehe

Skrevet

Ser yngre ut, er 24 men må alltid vise leg, og bussjåførene ser alltid to ganger på meg for å finne ut om jeg er barn eller voksen.

Skrevet

Ser yngre ut, men virker eldre om dere skjønner. Er 26.

Skrevet

Jeg ser det ikke helt selv, men tror jeg ser en del yngre ut enn jeg er.

Jeg er nå 38, men det ser ut til at jeg kan feire mine 29-årsdager noen år til;) De fleste som ikke kjenner meg, tipper mellom 25-29, og de er ofte i den alderen selv, de som tipper. Egentlig rart, syns jeg. De må ha et litt forvridd bilde av en rundt 40;)

Skrevet

Er 28 og må alltid vise legitimasjon på byen, vinmonopolet og innimellom når jeg kjøper røyk og øl. Alltid like morsomt når jeg går ut med venner som er yngre enn meg, og hele flokken slipper inn unntatt meg som dras til siden for å vise leg:)

Skrevet

alle trur jeg er yngre enn jeg er, så vil tru jeg ser yngre ut ;)

Skrevet

Yngre. Blir 30 i år,men folk flest tror jeg er rundt 23-24. Er ikke "gammel" nok enda,til at jeg synes det er et kompliment. Her en dag ble jeg kalt ung mor og damen ble litt rar da jeg sa...eh jeg fikk dette lille trollet noen mnd før jeg ble 29,så ung mor kan jeg vel neppe kalles:)

Skrevet

jeg er jo rene barnet ifølge noen hehe.. er jo ung i alder også da. så det med å vise legg det tar jeg som en selvfølge.

men det hjelper ikke at jeg er 1.58cm lav heller hehe..

Skrevet

Er 25, siden jeg ofte må vise leg for å kjøpe øl e.l så regner jeg med at jeg ser yngre ut enn jeg er.

Senest i går fikk jeg spm om jeg var fyllt 18 når jeg skulle kjøpe en flaske vin til en vennine :D Hehe...

Skrevet

Jeg har siden puberteten sett eldre ut. Fikk fort høyde (ikke så mye pupper/former, da). Fok trodde gjerne jeg var 6 år eldre. Nå er jeg 28 og med mine 2 barn så tipper de fleste at jeg er noen år eldre. Akkurat 30, ofte. Så heldigvis blir gapet mindre og mindre og innen jeg er 32 så satser jeg på at det bare stopper der, utseendemessig, hehe.

Skrevet

aaaaaaah!!! jeg skrev det igjen joooo.. mener jo 158cm hehehehe..

Skrevet

Hehe,mye yngre enn jeg er:)

Jeg må allltid vise legitimasjon på polet,og ofte når jeg kjøper røyk.Er vant til det,men avogtil vil jeg bli tatt for å være voksen:)Samme når jeg er på jobb,da får jeg mange komentarer fordi brukerene tror jeg er ganske ung,og om jeg takler denne jobben.Hihi...(jobber i hjemmesykepleien)

Jeg er 28 år,og holder meg visst veldig godt;o)

Skrevet

Har alltid blitt tatt for eldre jeg..Særlig som barn og ungdom..Nå synes jeg selv at jeg ser yngre ut enn mine 32,- men realist som jeg er så tror jeg nok at jeg ser ut som min alder :o)

Men jeg sluttet og røyke for 6 år siden, trener regelmessig, spiser sundt og er blitt en mester i å bruke solkrem når jeg er ute,- så jeg blir nok ikke seende eldre ut enn hva jeg gjør nå...Så spør igjen om 10 år er du snill;o) He-he....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...