Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #26 Skrevet 6. mars 2009 Da er du like høy som meg og 14 kg. tyngre, så jeg vil si litt lubben. Er du gravid? Da spiller det ingen rolle, for alle gravide legger på seg.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #27 Skrevet 6. mars 2009 Til anonym 07:22 som skrev "stygge dere er!! Småfeit? Hva er det med dere?? Ved du HI, du er helt sikkert nydeilg!! :)" Man kan være nydelig selv om man er småfeit. Du har tydeligvis litt feile verdier dersom du tror at skjønnhet måles i vekt.... Haha, taper anonym!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #28 Skrevet 6. mars 2009 Herregud...ikke hiss deg opp a, hun spurte jo!! Selv er jeg 163 og veier 46 kg..ser ikke anoretisk ut!! Men er jo tynn da. Når jeg var gravid gikk jeg opp til 63 kg..hehe, følte meg ikke tjukk el noe, men ser jo stor forskjell på bilder fra den tiden..særlig på ansiktet. DERIMOT, husker jeg i midten av svangerskapet veide jeg 56..da var jeg dritfornøyd!! Men, men..vanskelig å vite hvordan du ser ut, om du trener, kroppsfasong osv..vil uansett ikke kalle det FEIT! Langt i fra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå