Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 i mitt tilfelle smålubben men ikke direkte feit. har vært oppi 65kg og er selv 163. Og da så jeg god og lubben ut. Nå er jeg 163 og 56kg og føler meg vel.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er 161 og syns jeg er litt for stor når jeg veier 60 kg. Men om du føler deg fin så syns andre også at du er fin
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 spørs om du trener eller ei.. Om du trener kan no det hende du har en suuuper kropp.. Om ikke, er du nok litt lubben. Muskler veier mer enn fett.. Beinbygninger utgjøre bare en forskjell på 1-2 kg
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 HI. Er godt trent. Det vil si, ikke nå lenger som jeg går gravid. Har alltid følt meg fin på 64 kilo, men etter å ha lest den andre tråden begynte jeg å lure om det er noe alvorlig galt med meg.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er 168 cm og veier 64 kg, utrent og feit. Så lenge du er fornøyd med deg selv er det det viktigste.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 jeg er 170cm og veier 54, så jeg tror du er småfeit. Men kommer jo an på beinbygning og muskelmasse da.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 stygge dere er!! Småfeit? Hva er det med dere?? Ved du HI, du er helt sikkert nydeilg!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Hehe.. når man spør et så opplagt spm. på et anonym forum så får man svar.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Hehe må le litt av dere. Småfeit??? Jeg er 165 og 64 kg. Jeg ligger på normalvekten på bmi så det går ikke ann å kalle noen småfeit. Uansett, vekt har absolutt INGEN betydning da muskler veier masse.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #11 Skrevet 5. mars 2009 Hehehehehe muskler veier da ikke mer enn andre ting? 1 kg er 1 kg liksom;) Men helt enig, muskler er mer kompakt, og dermed vil en godt trent person være mindre enn en utrent med samme vekt;) På samme måte er det vel med beinbygningen,såkalt "tung" beinbygning legger kun til 1,5-2 kg på kroppsvekten - det er vel heller hvor bredbygd man er som er avgjørende;) Uansett, jeg tror ikke du er feit kjære HI. Jeg er selv 162 og 60 kg og er overhodet ikke feit.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #12 Skrevet 5. mars 2009 Synes du høres flott ut! En med fasong er flott! Er selv 163 og 63 kg, får til stadighet høre hvor fin jeg er:) Var å handla litt nye klær og da hadde de så lite i str min, nemlig fordi det var den vanligste str! (28 i bukse) Føler meg ikke feit eller lubben, tror nok du er helt perfekt! Hun lenger oppe som er 170 og 54 cm...hun tror jeg har større problemer når hun mener du er stor!! Hun har neppe en formfin kropp å skryte av!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #13 Skrevet 5. mars 2009 08:21 du kan ikke ha peiling på muskler. Hva er det som skjer med kroppen når du begynner å trene. JO du går først litt opp i vekt for så å ta av etterhvert. Det er fordi du bygger opp muskelmassen din. Oj jo muskler veier MER enn fett.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 Hei, jeg ligner deg nok litt? Er 164/ 165 og veide 64 før jeg ble gravid. Trener også, og er sterk. Jeg føler meg også helt fin og slank, brukte størrelse 36 og noen ganger 38. Jeg er jo ingen sylfide, men ingen som bruker str 36 - 38 kan kalles annet enn slank.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #15 Skrevet 5. mars 2009 At du gidder å spørre, du er så feit at du snart ruller..... Neida, det er vanskelig å svare når du svarer slik, du kan være veldig tynn med tung ben bygning eller du kan være "kraftig"med lett ben bygning.Idioti å spørre her.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #17 Skrevet 5. mars 2009 Fin!!! Og innenfor normal BMI, bare så det er sagt.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #18 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er 165 cm og veier 62 kg, føler meg feit, men det er nok fordi jeg alltid har ligget på 52-54 kg før jeg ble gravid. Vet at jeg ikke er feit nå, selv om jeg vil ned nærmere 10 kg. Når str 38 i bukser er for stort er man ikke feit. Men alt i alt er det hva man selv tirives med som teller.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #19 Skrevet 5. mars 2009 Det blir feil å si at muskler veier mer enn fett. En kilo muskler veier nettopp en kilo, og det samme gjør en kilo fett. Meeeen, en kilo muskler tar mindre plass enn en kilo med fett. En vil derfor merke at når en begynner å trene så vil en når en bygger opp muskelmassen gjerne gå litt opp i vekt, men samtidig vil en merke at buksene sitter løsere. Forbrenningen vil jo også gå opp som følge av mer muskelmasse og slik vil en etterhvert gå ned i vekt også.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #20 Skrevet 5. mars 2009 Kommer HELT an på kroppsform, benbygning, muskelmasse, osv. Jeg er middels godt trent, har stoooore bryster, kraftig benbygning, medfødt godt med (eksplosiv) muskelmasse og er 163 cm høy, veier 60-62 kg, og får høre HELE tiden at jeg er tynn. Bruker størrelse 36 i klær. Har noen bukser i 34, og må opp i 38 i noen skjorter (pga puppene). Med andre ord, vanskelig å svare på. ALDER har MYE å si. En 20-åring ser gjerne litt lubben ut når BMI kryper mot 25, mens en 40 åring ser flott ut. Tror det har med at underhudsfettet forsvinner, og man ser "inntørket" ut om man ikke har en noe høyere BMI. (Jeg er 35 år)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #22 Skrevet 5. mars 2009 Skjønner ikke dette fokuset på buksestørrelse. Tåpelig! F.eks. du over her- du er bare 163 cm, og da er jo størrelse 34-36 helt normalt! Er man 180 cm og bruker tilsvarende buksestørrelse, ser man derimot radmager ut til sammenligning. Kilo og klesstørrelse kan selvsagt gi en god pekepinne på om man er tykk eller ei- men andre ting, som kroppssammensetning, høyde, alder og kjønn(!), er da langt viktigere faktorer... Selv er jeg nesten 180 og bruker str 40 i bukser. Er jeg da liksom tykk? Pga stor buksestørrelse? Jeg veier til informasjon mindre enn HI.. Hilsen ei som syns kvinner er ALTfor opphengt i vekt, klesstørrelser, trening og kropp... bruk heller tiden på å like dere selv!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #23 Skrevet 5. mars 2009 EHmm.... Infoen om klesstørrelse var ikke til deg, men til hovedinnlegger... Hun spør om hun er "feit eller fin". Jeg svarer at det er umulig å si utfra "vekt", og forsøker å vise hvilke forhold forøvrig som gjelder for meg, ettersom jeg har samme vekt som henne, mer eller mindre. Med andre ord en måte å sammenlikne med noen andre som IKKE er tykke. Forøvrig enig med deg i at fokuset er latterlig. Tenk å kaste bort livet på noe som går nedenom og hjem likevel (utseendet). Bruk heller tiden på å få til noe. - hun over.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #24 Skrevet 6. mars 2009 HI her. Ja, jeg kaster tvilen på båten og fortsetter med å føle meg fornøyd. Ingen sylfide her heller, men helt grei. (Brukte str 36 av og til 38 før jeg ble gravid) Et dumt innfall å spørre på den måten, egentlig. Men det er jo et anonym-forum, og da har man jo sjangsen til å høre "sannheten" om hva andre tenker!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #25 Skrevet 6. mars 2009 Kommer helt ann på kroppsform. Jeg er 158 cm og 58 kilo og ser slank ut. Gikk ned fra 65 kilo, og fikk mange beskjeder om å ikke bli tynnere. Trives godt på denne vekten, har former og perfekte porosjoner. En person som får mye magefett, vil nok ikke se slank ut på den veten og høyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå