Gå til innhold

Hvilken vogn skal dere ha?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

blir emmaljunga mondial duo combi her. classic understell og sort skinn (black croc):) gleder meg til å få hentet den i strømstad. bestilt, venter bare på at de skal få den inn:) noen som har erfaringer om denne vognen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har OTH Urban Jungle fra min første som nå er to år og vi har fortsatt stooor glede av den! Vi kjøpte kun sittedelen til ham da han var 6 mnd fordi vi trengte en ekstra vogn, og nå kommer jeg til å kjøpe bagen til babyen som kommer i juli og bruke vognen fra starten av. Det er en helt fantastisk vogn, lett å trille, tar relativt liten plass i bilen, barnet sitter godt i den og det er en designmessig lekker vogn synes jeg :)

 

Vi har også en Teutonia Mistral som vi hadde fra begynnelsen sist. Fornøyd med den vognen også, men den tok litt stor plass i bilen for oss så den har vi stående fast på hytta hvor vi er mye slik at vi slipper å frakte vognen frem og tilbake i bilen. Ikke så fornøyd med mykbag bare - gleder meg veldig til hardbagen til OTH denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henta city cross idag m/city bag. Foreløpig kjempefornøgd med den sjølv om den ikkje er prøvd enda med baby.....:)

 

den er enkel å handtere. Enkel å kneppe av bagen og lett å bære opp to trapper..... vil ha minsten oppe i leiligheten dei første mnd. Seinare kan han sove i vogna nede...

 

Så er det ei veldig lett vogn. Det betyr litt for meg då her er mange bakker.....

 

ER spent på om vogna er like bra på vinterføre.. og på grusete veier... der veien er litt røff...

 

menmen.. alt det andre veger opp så har stor tru på at jeg blir fonøgd...

 

Kjøpte svart modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en emmaljunga city cross med city bag de første 4-6 mnd, før jeg bruker pose i sportsdelen. Dette fordi jeg bor i nord og trenger en god, solid vogn som er stor nok til ordentlige gode poser for kald høst og vinter. Dessuten er disse hjulene robuste og fine på vinterføre.

 

Etterhvert vil jeg gå over til en TFK Joggster Twist, men det blir nok en stund til. Jeg synes det er så fint med Emmaljunga sine vogner at barnet kan sitte venst mot deg når man triller tur, slik at man kan prate sammen og underholde en evt urolig unge, trur det er en viktig trygghet for dem å kunne se foreldrene også.. :) Synes ikke vognen bare er en forflytningsgreie, men skal også være kos - og jeg vil gjerne se barnet mitt så lenge som mulig :) Men tror jeg blir å kjøpe den andre vognen slik at vi får ett valg, joggevogn til soving og trening for mamma ;), og emmaljunga sportsdelen til koseturer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir en emmaljunga edge duo.. pro java farge..(svart og beige) med classic understell,tåler mer en sport understellet..

ville ha en kvalitestsvogn.. såda blir det den..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har kjøpt en hartan skater duo;)

det er en veldig lett og robust vogn.

jobber i babybutikk og dette er en av de beste vognene jeg har vært borti;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig ha Bugaboo, men siden vi er så høye og liggdelen er så langt nede ble det en Brio Sing.. Elsker den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Kommer til å bruker vogna til storebror fra dag en, det er en Emmaljunga Smart Duo Kombi. Veldig fornøyd med den! Solid vogn, fin å trille lange turer med på all slags føre. God plass i bagen (vi brukte en svææær saueskinnspose uten problemer), og sportsdelen er også fin. Liker at man selv velger i hvilken retning man klikker på sittedelen; selv er jeg en av dem som liker å se barnet mitt mens jeg triller:-)

Den er litt tung å lempe inn og ut av bilen (spesielt nå som jeg er gravid igjen), men jeg velger likevel denne vogna 9 av 10 ganger når vi er på farta.

 

Har også en Titanium trille. Den er liten og lett (tar halvparten av plassen Emmaljunga-vogna trenger...), men er ikke like robust. Har allerede gått i stykker en gang, til tross for liten og forsiktig bruk. Men den er grei å ha når trengselen er stor i bagasjerommet.

 

Øverst på ønskelista nå står Easy Walker Duo:-) Siden det blir bare 18 mnd mellom mine håpefulle trenger vi nok søskenvogn. Liker at man kan vende begge delene uavhengig av hverandre. Men den koster flesk, da.... Så vi får se.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt Emmaljunga Duo Mondial. Ønsker en romslig og dypvogn som gutten vår kan ligge å sove i til han er 3 år. De er gode å trille og stødige, ordentlig barnevogn. Dette gjør den selfølgelig tyngre enn mange andre vogner men det var ikke så viktig for meg.

 

Har hatt to andre vogner før, og det eneste jeg var helt sikker på var at jeg ikke skulle ha 3 hjuling eller andre små nymotens vogner.

 

Mamma snart til 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha Emmaljunga Mondial Duo, med classic chrome understell i black croc. Gleder meg til å hente den:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi skal kjøpe en duovogn - Teutonia Spirit S3. Hardbag i starten, deretter over i sportsvogndelen. Vi har valgt 3-hjulsvogn fordi den er lett å manøvrere + jeg synes de ser mer moderne ut... Fordel med Spirit S3 framfor en del andre 3-hjulinger er at den kan brukes "begge veier", dvs. at vi kan se barnet når vi triller med sportsvogndelen (barnet er jo bare ca 6mnd. når den går fra hardbag til sportsvogndel).

 

Jeg har en venninne som også har Teutonia Spirit S3, og hun er veldig fornøyd - det hjelper på valget vårt....

 

Lykke til ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emmaljunga Edge Duo Combi m sports understell.i fargen forrest. Har forelska meg helt i den vogna...gleder meg til å hente den i butikken ;););)

 

Er mitt andre barn og sist hadde jeg en kjempe gammel brukt vogn som så og si holdt på å dette fra hverandre. denne gangen vil jeg ha en ordentlig vogn så håpe den er bra ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.jeg skal selge min nesten nye teutonia mistral vogn. super vogn, lite brukt pga at jeg har vogndilla og har 3 andre vogner også!

gi beskjed hvis noen er innteresert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her blir det en Carena Double Swing, siden det blir bare litt over ett år mellom de to minste.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er så vanskelig å velge vogn. Og nå begynner det å haste litt med å finne en, syns jeg. Jeg har sett på OTH urban Jungle MB. Den er jo bare en drøm å trille. Men så er hardbagen så liten. Er litt redd for at babyen vil vokse ut av den for fort. Er det noen som har hørt noe om Brio Go? Den var jo også veldig lett å trille, men jeg er så skeptisk til sånne små hjul. Har lest på vogndebatten, men har ikke funnet noen som skriver om Brio Go. Nei, jeg klarer ikke bestemme meg.

 

Nå står det mellom:

OTH

Brio Go

Brio Happy Duo

Emmaljunga City Cross

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...