Gå til innhold

monca* =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

å så bra:)

da slutter du sikkert snart og blø... jeg ser for meg at den blødningen som kommer ca 3 dager etter ikke vil vare mer enn en dag eller to jeg...

stakar mille, ikke noe moro når dyra ikke er iform...

så moro at du tror jeg er gravid:) håper du har rett...:)

nei nå får jeg legge meg ,skal på møte kl 9 i larvik i morgen, så må reise herfra kvart på åtte.... æsj.... jeg som har barnefri i natt og greier, kunne jo sovet leeenge i morgen.... har egentlig fri på fredager serru...:)

mamma og de ville ha sivert i natt, de skulle helst hatt han hver natt tror jeg... tihi;)

vi snakkes da:)

nattaklem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er det min tur til å dytte ser jeg...

Skrevet

heia.. Ble tidlig kveld for meg i går... hehe

Jeg håer den forsvinner snart ja, men det som er så sært er at på kvelden/natten blør jeg super mye og har myye vondt.. Så nettene er ikke akkuratt kjempe koslige om dagen.. Står opp 2hver time, så ikke mye sammenhengende og god søvn her nei.. men men

så deilig med barnefri da.. Kjipt og stå opp så tidlig=)

uff nå gruer jeg meg veldig til jeg skal dra på skolen.. har ikke veilednings time før halv fire da.. så er en stund til..

Så deilig med fri på fredager=) lang helg hver uke.. hehe.. kan jo ikke bli bedre...

klæmklæm

Skrevet

ja det er fantastisk deilig:) iallefall når jeg har små, så er det godt med lang helg hver helg... tihi:)

lykke til med veiledning da, du får si ifra hvordan det gikk:) jeg tror nok det går bra!:)

jeg skal vakse litt hus jeg nå til gubben kommer hjem,... hehe;) også skal jeg lage indrefile av svin til kvelds, så vi kan få kose oss litt ekstra nå som han har vært vekk et par dager... kanskje det bli no på meg i kveld også... hehe;)

soppen er iallefall snart borte tror jeg, klør ikke så intenst mer..:):):)

klem

Skrevet

Det trur jeg på=)

Veledningen gikk greit nok.. Den ene oppgaven gikk veldig greit, mens den andre må jeg jobbe litt med.. Hadde gjort det veldig mye mer vanskelig for meg selv enn jeg trengte =/

Deilig og få mannen hjem da=)

Vi er hos mamma i Bærum vi da..

Heldig du som kan få deg noe=) Det kan IKKE jeg.. for jeg bløøøør som en gud.. Det værste er at jeg ser ett så klart mønster.. Ikke no på dagen maaasse på kveld/natt og med mye smerter som setter meg helt ut... Jeg er helt sikker på at det er proveraen som gjør det.. Veit ikke hva jeg skal gjøre jeg.. Orker ikke tenke på mange uker til nå.. Blir så utrolig langt nede.. Gyn har jo sagt jeg bare skal fortsette på pillene, men jeg vet ikke jeg... Mp vel til legen, men han vet jo ikke hva som må gjøres og gyn sier det hun sier.. Uff... Blir så deppa=( klarer liksom ikke glede meg over ting... sukk*

Håper din kveld er bra=)

god klem til deg

Skrevet

vet du hva... du må kreve og bli sett på en gang til for du kan IKKE gå sånn lenger... det er ikke holdbart og skulle blø sålenge som du har gjort nå!!!!

ring til en annen gyn. og si at det sliter deg ut psykisk.... du kan bare ikke gå sånn lenger...

får du ikke komme inn noe sted så får du ringe søsterhjemmet i porsgrunn, vet det er langt, men der kommer du nok iallefall inn... også er de såååå koselige der, hyggligste helsepersonell jeg har vært borti....:):)

uff har såååå vondt av deg! håper virkelig du slutter å blø nå!!:)

nå skal jeg se senkveld..:) vi snakkes!!:)

Skrevet

søt du.. Men det er nok ikke så inmari mye og gjøre med saken heller vøtt.. for har den diagnosen jeg har...

men syntes det er så merkelig og bli satt på provera liksom..

Men må nok ta meg en tur til legen til uken igjen tenker jeg.. sukk.. Så flaut og renne ned døra der også liksom.. Menmen..

senkveld var ganske artig.. Morro med Truls og Jamie.. Hehe...

Kos deg i kveld med mannen din da..=)

klæmmers

Skrevet

nå hadde trån vår detti langt bak her, så da får jeg dytte den opp igjen..;)

hvordan går det med deg? Blør du like mye enda, eller gir det seg litt??

jeg har ikke testet noe mer, men har bestilt tester på nettet nå, billigtester staver. så gleder meg til de kommer, så jeg kan få testet....

jeg føler meg på en måte så gravid, aakkurat samme symptomr som sist, men det kan jo seff bare være innbilling og høyt ønkse...

viss ikke har jeg mista ei blombe i helga..:( så blir vel tannlegen på meg i morgen... æsj, dyrt og vondt..:(

klemmmmmm

Skrevet

hmm.... nå skulle jeg smøre meg med canesten igje, (må gjøres 3 ganger daglig) og da kom det litt rødt på fingrene min....

så da er nok mensen i anmarsj her da...æsj!!!

Skrevet

Ja den datt langt bak.. hehe.. lagde en tråd til jeg.. men da lar vi bare den dette nedover.. hehe..

Så bra ikke tr har kommet da.. Du er på overtid nå er du ikke? Hu skulle ha kommet?

Jeg blør jeg.. men om dagen er det ikke så mye.. Så kan ikke håpe det har blitt bedre før jeg ser hvordan kvelden og natten blir... I går sovnet jeg av utmattelse pga smerter hele kvelden FØR Anders.. Jeg sovner ALDRI før Anders.. Han sovner jo før han treffer hodeputa.. hehe... Men men.. Det må jo gi seg..

Jeg er så spent altså.. Du kan jo ikke være annet enn gravid.. Jeg håper masse på det!

uff så kjedelig med tannlege.. Jeg holdt på hele våren og tidlig sommeren og fiska hull jeg.. 3år siden sist jeg hadde vært, og det trengtest!!! usj.. men men.. nå skal jeg være flink og gå hvert år... da blir det ikke såå dyrt..

I dag er det bare kos og snømåking på tapetet her... Dere da?

klæm på dæ=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...