*SmurfeMamma* Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 hei:) hvordan går det med deg?? har du sluttet å blø? jeg føler sååå du blir gravid snart asså.. det er så oppe i dagen her;) hadde vært så moro om vi kunne fulgt hverandre, nå som vi liksom har blitt litt kjent.. jeg skjønner ikke så masse av hva som skjer med kroppen min da, skulle i følge el-kalkulatoren hatt el om fredag, men siden siste dag i siste mens var SA, så vet jeg ikke helt... begynner å lure litt nå, for har fått sopp igjen.... hmmmm... har vært det første tegna på at jeg har vært gravid de to gangene jeg har vært det... har også hatt veldig stikking og murring nederst i magen og i lysken....(trodde kanskje det var grunnet el, men nå begynner jeg og lure siden jeg har fått sopp da) også har puppene begynt å bli ømme igjen......... klem:)
monca*84*j12 Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Nei har ikke det vet du.. Blør mer og mer jeg..=( Må nok en tur til legen igjen.. Men syntes liksom jeg maser sånn... Syntes det er så flau.. I tillegg har jeg rieliknene mens smeter, som jeg av og til faktisk må puste meg igjenom.. Men det som ikke tar knekken på deg, gjør deg vel sterkere... Jaaa... Hadde vært kjempe kos og bli gravide samtidig.. Men om du er gravid nå og det ikke går min veg kommer jeg nok til og følge med på deg uansett=) Spennende med deg nå altså... Jeg har hatt trua på Mars lenge jeg... hehe.. Blir spennende og se hva som skjer=) Nå må det bli spire på oss snart.. Gutta boys! Dutt med tutt.. er såååå klar nå altså.. hehe klæm
monca*84*j12 Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Må dytte, for innlegget hoppet ikke opp til toppen..
*SmurfeMamma* Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2009 blør du virkelig mer og mer?? du må bare dra til legen asså, du må mase, du kan jo ikke gå rundt og blø i flere mnd!!!! også med de smertene du beskriver også da... det er jo uholdbart!!!!!!!!!!! høres veldig rart ut... syns du skal ringe i morgen tidlig jeg!! men har dere ikke sex heller da? må jo være litt kjedelig det da....!! uff stakar deg! nå får jeg vondt av deg:( men jeg har jo hele tiden følt mars på deg også da, og det er det jo flere som har gjort.... har troa på at en legetime kan føre deg nærmere drømmen:) for vi skal ha spire i magen nå vi!!! håper vi har rett på hverandre at mars er mnd:) jeg sitter her med stikk i lysken som bare det her nå.... er så usikker på om det er el, eller mulig feste smerter.... hadde knallposetiv el test på lørdag og søndag....
monca*84*j12 Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 For sent.. Har allerede blødd i flere mnd... hehe Jeg får vel ringe ja.. sukk.. emn er så kjipt.. føler liksom jeg bor på lege kontoret om dagen.. Jeg hater jo leger, så de siste mnd har jeg vært mer hos legen enn på de siste ti årene... hehe... hva man ikke gjør for spiren... Å nei, her kjøres det ikke brannbil.. så jiiiiiizzzzzzzz kan si man begynner og bli litt nøden kan man si... hehe... Man blir jo relativt kreativ, sex uten samleie liksom.. Men er jo begrenset hvor spennende det er i lengden.. sukk Det er jo det som er værst... babyen kan vente, men mamma vil ha seg!!!!!! haha ååå så spennende med poitiv el test.. Jeg har vondt etter el også jeg.. er mange som har vondt både før og etter el.. Håper lille spire fester seg=) pokker ta dustete nittedals nettet.. I dag er min tv dag, og satt og kosa meg med ungemødre, men neeeehhh den klikket.. så jeg fikk ikke sett hele episoden.. pokkerpokker... møkka folk... grrrrr hehe
monca*84*j12 Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Heia, bare fortelle at plutselig ut av det blå så ringte gynekologen min i dag.. Sa hun hadde fått beskjed om å ringe meg... ja for 2uker siden tenkte jeg.... Men fikk nå spurt hva jeg sku gjøre.. og det var ikke noe jeg skulle gjøre.. Fortsette som man har blitt enige om.. Og når jeg endelig er ferdig med blødningene kan jeg regne med en blødning 3-4dager etter jeg er ferdig.. OH MY GOD jeg dør... Men sååå skulle det stabilisere seg... sukk.. ser på flere uker med blødninger jeg nå da... uff.. Ble desverre ikke noe med oppstemt.. sånn kan det gå.. Ha en fin dag da, nå skal jeg dra og trene litt.. jupp
*SmurfeMamma* Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2009 jøss det var jo rart da... men jeg syns nå det hørtes noe rart ut at de ikke kunne få de blødningene til og stoppe.... det finner jo tabletter som stopper blødninger, hun je gjobbr sammen med fikk det forrige uke, da hadde hun blødd siden før jul..... når begynte du å blø da? huff jeg har virkelig vondt av deg, må være skikkelig frustrerende og blø hele tiden.!! håper det gir seg fort nå..... jeg begynner å håpe og tro det er noe på gang her jeg nå.... har akkurat samme murringer som sist, og ømme pupper, ogde samme stikkingene i lysken... så nå håper jeg virkelig ikke dette bare er innbilling asså...
monca*84*j12 Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har blødd siden nyttårs aften... 9uker.. Jeg har fått piller som skulle stoppe det, men gjett hva de funket ikke for meg.. så nå er det liksom litt sånn det må gå sin gang.. Og det gjør det jo.. hehe... Men det er faktisk litt forandringer på gang nå.. mindre og så friskt liksom.. så håper det går mot slutten og at den mellom blødningen blir veldig kort... sååå spennende for deg nå snupp... Men hadde jeg vært deg, ville jeg kanskje prøvd og tenke på noe annet.. Slitsomt og gå rundt og kjenne i 2uker... + at det nesten litt tidlig, du er vel ikke så mange dager dpo er du? Nå har jeg vært og trent.. sukk... Jeg tenkte med meg selv at nå skulle jeg prøve spinning, da det gikk en time akkuratt da jeg kom.. hjelpes meg det var tøft.. Og jeg hadde vist ikke spist riktig først, så jeg holdt på og svime av etter på.. hehe.. mer proteiner og fett mindre karbohydrater før trening.. litt flaut.. men men.. det verste er at jeg vurderer og dra neste onsdag også.. hehe=) klæm
monca*84*j12 Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 igjen er det noe rart, og innlegget hopper ikke opp på toppen.. så må døtte litt
*SmurfeMamma* Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2009 9 uker ja.... fytti det er lenge det!!!!!!!!!!!! huff!!!!! men godt det er litt forrandring da:) kanskje det slutter snart.. det har jeg trua på jeg prøver og ikke tenke så masse på det, men jeg har liksom små vondt i magen hele tiden og det minner meg på det hele tiden også...:S viss den første posetive el testen stemte så er jeg i dag 14 dpo.... tok el tester på lørdag og søndag som også ble posetive, så vet ikke helt hva jeg skal tro... unasett viss jeg hadde el på søndag, så har vi ikke hatt sex etter det, pga soppen jeg har fått...:S i dag reiser sambo til oslo på kurs så blir ikke noe før evnt lørdag igjen nå.... så viss jeg ikke er blitt befruktet så blir jeg det nok heller ikke denne mnd.... men er sååå rart med de magevondtene... og den soppen..... skjønner liksom ikke hva det kan være... kan ikke ha el smerter i 6 dager vel?? flink som treer du, skulle jeg gjort også, men orker ikke... eneste jeg gjør er å gå tur med bikkja en 25 min om dagen... er fornøyd med det jeg nå, tar litt tid og komme seg opp igjen etter over en mnd med sykdom gitt...
monca*84*j12 Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 relativt lenge ja.. 10uker er rekorden, håper jeg slipper og slå den.. Men det er maaange år siden, før jeg startet på p-piller.... Er du 14dpo??? Men kjære vene.. da er det jo ikke rart du lurer.. du kan jo teknisk sett få positiv test du da.. Men med tanke på at du tester poitivt sent ville jeg kanskje ventet en stund.. Og tatt hver dag uten mensen som positiv gr.tegn.. Ikke rart du ikke klarer og tenke på annet da,.. Du er jo gravid du! Heldiggrisen=) Det og teste med el tester så sent er ikke nødvendigvis så lurt.. For positiv el test kan bety to ting.. At mensen er på veg eller at du er gravid.. Av og til skilles det litt lh ut ved slutten av en periode og ved graviditet.. Noen bruker el som grav.test om de ikke har noe annet... Jeg annbefaler ikke dette for det kan bety begge deler, og man blir mer oppjaget enn hva det er verdt.. Hva slags vovv var det du hadde? Jeg har Gordon Setter jeg=) Verdens skjønneste.. mammas lille elskling.. hehe 25min hver dag er jo bedre enn ingen ting.. jeg er ikke super flink jeg heller og det har blitt noen uker siden sist pga oppgavene som skulle leveres.. Men jeg prøver, jeg trenger og miste noen kg kan man si, og det er jo kanskje med på og få spira da vet du... Derfor jeg gidder.. Når det gjør vondt, tenker jeg, litt til,, du gjør det for spira.. hehe
*SmurfeMamma* Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. mars 2009 jeg tok de el testene for jeg trodde vel egentlig ikke den jeg fikk for 14 dager siden var riktig, da var det jo bare 6 dager siden selve "Klumpen/embryoet" kom ut, og jeg hadde fortsatt litt brun utflod.... så jeg testet igjen i helga for å se om el var da.... og da ble de jo også posetive, så jeg har kasta de testene jeg hadde igjen, for el test er vist ikke noe for meg.... men...... jeg hadde 3 gravid tester igjen da ... tok en nå like gjerne, og jammen kom det ikke opp en ultrasvak strek der...:) men jeg stoler ikke på det før jeg har en posetiv CB... vet jo liksom ikke om jeg er 14 dpo i dag eller bare 5 dpo liksom.... vet ikke hvordan syklusen er etter en SA heller... jeg har en cavalier king charles spaniel:) ei lita jente.. hun er kjempe nydlig, hun og sønn min er perlevenner.. hehe;) de henger sammen hele tiden... hunhenger mest etter han når han har mat da... tihi;) også har jeg to katter en han katt og en hun katt (skipskatt)...
monca*84*j12 Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 oooooi så spennende... Ultrasvak strek på ike morgen urin.. dette er lovende.. Ta en i morgen tidlig da... Det er ikke usannsynlig at du hadde el så kort etter SA.. lest om mange som har opplevd det.. Kroppen er jo litt i ulage kan man si... Du er nok 14Dpo.. Men om det ikke klaffet kunne det jo kanskje være smart og tempe et pr pp'er, så finner du fort ut av ting=) Eller bare ha sex annen hver dag og satse på at man treffer=) Stemmer det, du har jo sagt det tidligere, bare jeg som har kortids hukommelse.. hehe Heldig du, som har så mange dyr, jeg elsker dyr jeg... sukk.. er så koslig.. Trur det er veldig fint at barn vokser opp med dyr.. Er spent på hvordan Mille vil takle og få baby i hus.. Hun er ikke vant til barn, men må vel vokse med rollen hun som oss tenker jeg.. Blir sikkert hønemor.. hehe
*SmurfeMamma* Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 4. mars 2009 heter hun mille??? seriøst det heter hunden min også... haha:) jeg tror jeg skal vente litt med å teste igjen, for sist fikk jeg jo svake posetive på kvelden og ikke noe på morgenen.... blir jo ikke særlig frustrert av det liksom.... så er vel best i vente litt nå... på en måte håper ikke det er tilfelle også, for jeg var driiiita full om lørdag.....:S ikke bra for en evnt spire....
monca*84*j12 Skrevet 4. mars 2009 #15 Skrevet 4. mars 2009 Jupp.. Nei så artig.. hehe... Mille er et bra vovve navn.. hihi.. Ja skjønner godt at du vil vente.. Jeg derimot trur ikke jeg hadde klart det.. hehe... er så nygjerrig av meg.. Du skal ikke bekymre deg for at du drakk på Lørdag.. De første ukene deler dere ikke blodomløp eller noe.. så ingen fare for at noe galt skal ha skjedd.. Bare tenk på de som ikke finner ut at de er gravide før 4-5mnd ut i svangerskapet.. Man sier jo man skal leve helt normalt frem til positiv test!!! Party party er en del av det!
*SmurfeMamma* Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 4. mars 2009 ja, for meg er Mille bikkje navn:) kjenner noen små jenter som heter Mille også, og da tenker jeg bare vofs....hehe;) vet ikke om jeg klarer å holde meg heller , men.... skal nå iallefall prøve... må liksom prøve å la vær og tenke på om jeg er elller ikke er gravid også, klarer det for en stund, men så kommer de stikka, og det klør grunnet soppen, og da tenker jeg igjen da vettu... hehe;) er jo ikke gravid nå, så blir det party party til neste helg også:) da skal vi på hyttetur med jente gjengen:) så hadde jo vært moro med en lita kula da også... blir iallefall ikke lett og finne på undskyldning viss jeg ikke kan drikke... er hjemme alene jeg nå.... samboer ligger på hotell på gardemoen, han ringte meg akkurat og sa han kosa seg med en saftig burger, og slappa av..... ååå jeg er suuulten... hehe;)
monca*84*j12 Skrevet 4. mars 2009 #17 Skrevet 4. mars 2009 Ja, jeg ser på navne dabatten her også at mange kaller barna Mille.. Og i Danmark er jo Mille et veldig mye brukt navn.. Mille vår er dansk også hun da.. hehe... Oppkalt etter datra til oppdretteren.. hihi Skjønner du lurer altså.. Ville jeg gjort også... Nå når jeg var på do var det nesten ikke no mens.. så kanskje kanskje.. Men tør ikke håpe, har blitt lurt mange ganger.. Nesten ikke no på kvelden, så tar det seg opp om natten/morgen.. så da.. Skjønner du kunne tenke deg jente tur neste helg=) Men jeg håper nå at du ikke kan jeg da=) Om jeg hadde funnet ut at jeg var gravid rett før en sånn tur ville jeg nok vurdert og avlyse.. Jeg er litt kjip sånn jeg da.. Liksom så inmari dumt og måtte forklare seg osv, vet ikke om jeg hadde klart og holde meg heller.. Og mitt ønske er nemlig og holde graviditeten hemlig en stund.. så da.. Så kjipt og være alene i kveld da.. ser den.. Jeg er avhengig av og ha samboer hjemme jeg.. 1kveld er greit, da kan jeg barbere legger og se stolthet og fordommer... Men mer enn det og jeg savner han masse!!! Er nok litt i overkant avhengig.. Han er ikke det på samme måte med meg.. Men gutter er vel kanskje bare ikke sånn.. hehe Vi spiste på burgerking i dag vi.. så da var den syklingen til ingen nytte kallorimessig.. hehe.. Men av og til blir det nå bare sånn.. så da.. klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #19 Skrevet 4. mars 2009 åå så bra:) da kanskje det stopper da.... det får jeg håpe!! jeg føler på en måte at du vil komme til å ha el mellom 14- slutten av mars en gang... måtte jo vært fantastisk viss du sluttet nå.... for nå har du vært tolmodig lenge nok!!!!!!!!!! får jeg posetiv test før neste helg, så blir det nok avlysing av turen for meg ja...kommer garantert til å røpe meg jeg da, og neste gang skal INGEN få vite noe før jeg er 12 uker på vei... (tror jeg da... hehe) heldig dere som har spist burger... jeg hadde bankekjøtt til middag i dag jeg, godt det også, men nå sjesser jeg som en gal her jeg sitter og tapper i meg søpledynga drops... ække noe moror å være alene nei, har heldigvis Sivert og Mille da:) men jeg skal vel ikke stikke under en stol at jeg er litt mørkeredd... så godt det ikke blir en enn to netter alene... klem:)
monca*84*j12 Skrevet 4. mars 2009 #20 Skrevet 4. mars 2009 Jeg håper i det lengste, men er forberedt på at det ikke er over heller.. så da... Jeg hadde IKKE klart og komme på en god nok grunn til og bli med men ikke drikke.. Så det hadde bare ikke gått.. Da er det bedre med akutt magesjau eller influensa eller noe.. hehe Kanskje det var noe jeg spiste i går?? hehe mm banke kjøtt er godt.. hehe.. Ja burger er godt, men føler liksom at det er så inmari dumt når jeg har trent i dag.. menmen.. Nå sitter jeg og knasker gullerøtter.. Er såå snop syk, men prøver og være flink.. Sivert var et fint navn=) Liker det navnet.. Har dere tenkt på navn til nr 2? Jeg er også litt mørkeredd..Men vet Mille ville spist opp den som måtte prøve seg her.. Hun kan være ganske skummel.. Hehe... Nå skal jeg hoppe i køya jeg.. sliten... snakkes i morgen.. Du får ta vovv og lillegutt opp i sengen, så skal du se det blir så bra så... =) klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #22 Skrevet 5. mars 2009 heisann:) da var jeg ferdig på jobb for i dag... eller jeg har vært ferdig en god stund, men måtte til byen og pante flasker for pappa.... 700 blei det... hahahaha:) så nå har meg og Sivert kost oss med kylling og ris, for tommy er på kurs som sagt.... hvordan er det med deg da? blør du mindre i dag eller?? jeg klarte ikke la vær å teste jeg vettu..:S måtte kjøpe meg en CB i byen i dag, og tissa på den etter 3,5 time etter jeg sist var på do...og der kunne jeg skimte en strek med en gang... den er sååååå svak at jeg jeg ser den nesten bare når jeg demonterer tester... ser den så vindt når den ikke er demontert, men er nok BARE meg som ser den da... haha;) klem
monca*84*j12 Skrevet 5. mars 2009 #23 Skrevet 5. mars 2009 heihei... 700 Ja, det var jo litt.. Vi pleier og få store pantelapper vi også, men aldri over 200.. hehe... Cola zero er min store synd.. hehe.. Her er alt ganske stille og rolig i dag.. siste dagen med fri... I morgen får jeg tilbakemeldig på oppgavene mine, og gruer meg litt.. Men heldigvis ganske lenge til endelig innlevering da.. 27.. Mille er skikkelig gæren i prompern i dag, så er glad jeg er hjemme.. vært ute noen ganger.. Men virker som det har roet seg nå da.. Anders er på kurs til 7, så er alene.. blir grandis på meg, de får mat på kurset.. hehe.. super sund uke dette altså.. hihi åååå sååå bra... Du ER gravid!!!!! Jeg vet det... Og veit du hva, det kommer til og gå kjempe bra denne gangen.. Skikkelig bra følse rundt dette nå, og baby blir frisk og fin=) Ingen SA i sikte denne gangen nei=) Men er nok noen dager til du får ordentlig klart svar.. tippe Torsdag neste uke jeg.. Så du må nok smøre deg med litt tolmodighet.. Men jeg er riiimelig sikker altså... jippi Her er det mye mindre ja... Håper det gir seg snart da.. Smertene er hvertfall stort sett borte, så bare det er jo supert..=) klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #24 Skrevet 5. mars 2009 så bra dublør mindre:) håper såååå du blir gravid før du rekker få noe ny mens:)når du slutter og blø nå, du får ikke pergo da asså?? hva er egentlig provera?? viss du slutter å blø nå kan det hende du har el rundt midten av mnd da:) og får posetiv test i slutten:):) det HÅPER jeg!!! håper det enda mer viss jeg virkelig er gravid nå da kan vi virkelig følge hverandre!! tror du virkelig at jeg er så heldig og ha blitt gravid igjen asså?? håpe håpe... føler det på kroppen, men hode mitt tror ikke helt på det.... hehe;) når jeg kom hjem nå så hadde katta driti på badet... jammi.... så er vel noe som går.. haha.... er sååå full av luft jeg også... kan ikke ha besøk jeg nå vettu... da reiser de fort igjen iallefall... hehe;) spennende og se tilbakemeldingen på oppgavene dine i morgen da... det går nok bra, du virker jo motivert og interessert, så da går det nok bra:) sitter og stapper i meg sånne små pizza greier jeg, de var ikke så veldig gode syns jeg.... men, men alt går i grisen... haha klem
monca*84*j12 Skrevet 5. mars 2009 #25 Skrevet 5. mars 2009 Har blødd veldig lite nå i kveld.. Men det pleier og ta seg opp om kvelden/natten.. Men det er jo et tegn på at det går bedre da...=) Jeg håper jeg får el ja..=) Men trur ikke jeg skal teste etter eller jobbe for og finne el.. Bare ha sex når man har lyst og ikke fordi man har el... Nå skal du høre noe rart.. Provera er det som gjerne gis til jenter som ikke får tilbake mensen etter prev.slutt.. Altså for og hjelpe i gang med blødninger.. Jeg syntes dette er SKIKKELIG merkelig at jeg ble satt på dette, men det skal vist være med på og få syklusen min inn i 28dagers syklus.. Det er gyn som som har satt meg på dette, så bør vel fungere.. Det som er dritt er at mensen skal komme tilbake ca3dager etter pille slutt.. Jeg skal slutte på pilla når jeg mister mensen..HAHA gleder meg til det altså.. Men da forsvinner den forhåpentligvis innen en uke.. så får bare bite tenna sammen.. Ja, trur du er gravid=) uff da.. Mille har vært skikkelig drital i dag.. + oppkast.. vært ute kanskje 6ganger siden kl2... hehe.. Blir spennende ja.. Men kommer sikkert til og få beskjed om å gjøre om en del ja... sukk.. Men håper det ikke er aaaalt for mye og gjøre=) klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå