Gå til innhold

Asker og Bærum


Duggfrøken

Anbefalte innlegg

Heisann igjen, flott da sees vi der!!! Blir hyggelig..

Vi er i hvertfall lett og kjenne igjen (ihvertfall jeg) stor mage!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann igjen, flott da sees vi der!!! Blir hyggelig..

Vi er i hvertfall lett og kjenne igjen (ihvertfall jeg) stor mage!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere. Vil gjerne være med å treffes men blir litt for tidlig på dagen for meg. Tidligste jeg er ferdig på jobb er kl 15.30, men jobber ofte til 17.00 også. Jeg får henge meg på neste treff, mulig jeg blir sykemeldt en dag i uken eller noe fremover. Kos dere så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste litt feil når jeg sa at 13.30 passer fint, så ikke at hun skrev fra 13.30 hehe :) Går litt fort i svingene avogtil. Det er vel ikke sakt noe fast sted heller, to steder på Bærumsverk er bestemt. Noen som har lyst å sette en tid og ett sted og ikke to? :D Jeg har forresten funnet begge stedene, så nå vet jeg hvor de er. Dere som er kjent kan bestemme :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,dagen passer det ikke for meg etter 15.30. Dugnad i barnehagen fra 16 så da bør jeg være på plass i asker igjen. Men blir gjerne med neste gang jeg da om det blir denne dagen. Kan alle andre dager bare litt vanskelig akuratt denne.

 

Følger med på hva dere skriver...

 

 

Venter i spenning!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også lyst til å slenge meg på, men kan dessverre ikke på tirsdag... Jeg får heller bli med neste gang.Setter pris på å få beskjed om dere avtaler et nytt møte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, men da er vi jo flere som har lyst men som ikke kan denne dagen. Hva med dagen etter Onsdag 13. Tid 14.00?

Bærums Verk er helt supert selv om jeg bor i asker. Kafe ved fossen er super kos.

 

Tror det er best og bare sette en dag, så kommer de som kan. Ikke så lenge igjen til vi føder :-)

Hvem er med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen i morgen og kommer til å be om ihvertfall 20 prosent sykemelding og da er det evt. onsdager jeg kommer til å være hjemme. Så om jeg blir sykemeldt er jeg med:) sier ifra i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 13.mai kl 14 på Bærums verk passer veldig bra for meg! Blir koselig:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke vært med dessverre. Dere får kose dere:) si fra om neste treff blir litt senere på dagen da så henger jeg meg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia jenter.

Skal bare sjekke at jeg har skjønt riktig. Skal vi møtes på Baker Hansen ved fossen på Bærums Verk kl 14.00? Møtes ute om det er fint vær og inne, nede, hvor det er best plass om dårlig vær? Greit at vi alle møtes i samme etasje siden vi ikke vet hvem hverandre er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut :D Allerede i morgen jo :D Bra vi er såppas på vei at vi kan kjenne hverandre igjen på magen og ikke en rose i munnen haha.. :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tuller jeg er jo bare mandag... ikke i morgen men om to dager :D Sukk.. Tidlig ammetåke på meg tror jeg haha... For det er Onsdag vi snakker om ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...