Gå til innhold

Asker og Bærum


Duggfrøken

Anbefalte innlegg

Er det flere i Asker og Bærum området her?

Jeg har termin 11 Juli, venter en liten gutt, og lurer på om det er andre i området her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stort område da:) Jeg er fra Bærum. 30 år og har en sønn på 21 mnd. Termin 5 Juli, venter også gutt.. Skal føde på Bærum:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stort område men har liksom ikke hørt at det er flere av oss her hehe. Det hadde vært kjekkt om vi er noen her så vi kunne ha et treff også :D

Jeg fyller snart 30år og dette er min første.

Fødte du din forige sønn på Bærum også? Lurer litt på hvordan det er å føde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte førstemann på Bærum også. Var kjempefornøyd med fødeavdelingen. Var der i 25 timer før han endelig kom ut. Gikk derfor gjennom 4 vaktiskift og var veldig fornøyd med alle jordmødre og barnepleiere som vi traff. Følte at vi fikk den hjelpen vi trengte og at far også ble tatt vare på, han fikk mat osv han også selv om fedrene egentlig må ordne sånt selv. Men vi hadde ikke akkurat ventet å være der i sååå mange timer:) Følte meg godt tatt vare på på barselen også. Det eneste som var kjipt der var å ligge på rom med 2 andre. Var rimelig kjørt og sov jo ingenting nesten de tre dagene jeg var der. Det var jo hele tiden en baby som gråt eller en pappa på besøk. Så kommer til å be om familierom denne gangen om det er ledig og fødselen er ukomplisert.

Er du fra Asker eller Bærum da? Vi er jo samme årskull så kan jo være vi har noen av de samme bekjente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg bor i Bærum, har termin 22.juli, en liten jente. Jeg er 28 år og har en jente på to år. Skal føde på Bærum denne gangen, var på Ullevål sist for da bodde vi i Oslo.

Hadde vært kjekt å møtes, kan jo hende vi ender opp i barselgruppe også

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia:)

 

Hvor i Bærum er du fra da? Hadde vært moro å møtes ja:)

Jeg er forresten fra Rykkinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært kjempe kjekkt å møttes ja :D Det er jeg med på! Jeg er forresten fra Molde, innflytter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! Jeg bor på Rykkinn:) Da burde det ikke være så vanskelig å møtes

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hun ble to forrige måned. Jeg er fra Langesund, har bodd på Rykkinn i litt over et år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se om vi kan ta en kaffe en dag kanskje? :D Jeg bor på Gjettum så er ikke så langt fra Rykkin... tror jeg.. fortsatt veldig ny her hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke langt nei:) Jeg har litt vel mye å gjøre nå før påske og reiser på ferie to uker til Florida 1. april. Men etter det vil jeg gjerne treffes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig! Vi kan gjerne ta en kaffe etter påske, hva med Bærums verk eller bare oppe på Rykkinnsenteret? Jobber dere fullt? Jeg har gått ned til 70 % nå pga litt ryggsmerter, så jeg jobber til ca 1330 hver dag. Kan etter det og på ettermiddagene, men da må jeg ha med datteren min. Ikke noe stress det heller!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fullt, regner med å gjøre det frem til permisjon om ikke noe endrer seg. Er i kjempeform nå ihvertfall:) Tar gjerne en kaffe etter jobb en dag. Men må nok også ha med gutten min. Hadde vært greit med Rykkinnsenteret for meg siden jeg jobber på Rykkinn:) Går datteren din i barnehage på Rykkinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun går i familiebarnehage på Rykkinn. Bytter til Langleiken til sommeren.

Trener du på Spenst forresten?

Jeg måtte redusere arbeidstiden for det ble for mye sitting på jobb, jobber på kontor og det blir hardt for ryggen å sitte hele dagen. Ellers er formen upåklagelig:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempe koselig ut etter påske. Jeg er sykemeldt 100% fra før graviditeten pga rygg plager, og nå med bekkenløsning, så for meg passer det når som helst hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut dere:) Vi får prates her etter påske da:) Jeg trener ikke på spenst. Er nok litt av en lathans:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heisann jenter, jeg bor i asker og sliter med og finne noen flere som er gravide der. Jeg har termin 16 juli. Nummer 2, har en gutt fra før og venter en til.

Møtes dere?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi har ikke møttes enda, men jeg er gjerne med på et treff snart:) Hva passer best for dere? Jeg drar bort onsdag om en uke og blir borte til over helgen, men kan før og etter det

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer det veldig ofte, men er opptatt fra torsdag til mandag nå. Men så kan jeg som regel hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan ikke dere finne en dag som passer. Så henger jeg meg på. Passer stort sett alltid for meg! Jeg er jo bare hjemme. Sted og treffes er det samme!

 

Hører fra dere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med tirsdag 12.mai på Bærums verk, øverste plan, enten på baker hansen eller marias spiskammer. Jeg kan fra kl 1330 og utover

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ikke kjent der borte, men skal nok finne frem. Mannen min viste meg den gamle delen, er det der eller der hvor Meny er??? hehe .. Romsdaling på vift her hehe :D Tirsdag kl 13.30 passer fint for meg om jeg finnerfrem. Hyggelig om vi kan sitte ute om det er fint vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...