Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #26 Skrevet 3. mars 2009 Behold, forstår ikke jenter som lar seg tvinge til abort.Selv vært i valg situasjon og valgte babyen og ble samboer med pappaen etterhvert, når han ikke hadde panikk mer...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #27 Skrevet 3. mars 2009 Så behold du.Dårlig gjort av samboeren din...duste fyr.
<3Lykkelig<3 Skrevet 3. mars 2009 #28 Skrevet 3. mars 2009 Slapp av jente, dette vil gå bra oim du velger å beholde. Jeg er selv alenemor, var 21år når jeg var gravid er nå 22år og har en nydelig datter på 14 mnd. Exen ville jeg skulle ta abort, men jeg sto på mitt og ble alene fra uke 4 av svangerskapet. Jeg håper virkelig at du beholder barnet, syns ikke du skal tenke på hva exen din mener. Om man tar abort kommer man alltid til å dvele på det! Men om du velger å beholde kommer du til å bli kjempe glad og aldri angre deg Stor klem
<3Lykkelig<3 Skrevet 4. mars 2009 #31 Skrevet 4. mars 2009 Ja lurer på det samme, håper du bestemte deg for å beholde
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #32 Skrevet 4. mars 2009 kanskje hun ikke har lest det vi har skrevet hehe tror vi hjelper henne så mye, men kanskje hun ikke leser dette hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå