Løvemor79 Skrevet 7. mars 2009 #26 Skrevet 7. mars 2009 Å er det du gjesper for her inne da? Kan du ikke holde gjespene for deg selv liksom?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. mars 2009 #27 Skrevet 7. mars 2009 Hva skal man det for da? lizm....
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. mars 2009 #29 Skrevet 7. mars 2009 Nå var det ikke ditt innlegg jeg gjespet av løvemor, men hovedinnlegget her... Det er vel ingen hemmelighet at dib er full av dårlige mødre? Så dårlig at de bruker denne nettsiden til å prøve å fremstille seg selv som perfekte for å slippe å ha dårlig samvittighet for at de sitter på dib hele dagen og slenger dritt til andre som ikke er perfekte.....
Løvemor79 Skrevet 7. mars 2009 #30 Skrevet 7. mars 2009 Åh..ja, men da er vi enige. Så ikke hvem du gjespa til jeg. Tror alle har sine mørke og dårlige sider jeg. Noen er perfekte her og slitne, sure mødre i virkeligheten. Andre får ut dampen her og er mer harmoniske hjemme. Så sleng ivei! ;o)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. mars 2009 #31 Skrevet 7. mars 2009 Jeg er selvfølgelig en av de perfekte da, tilfelle du lurte. De som er perfekte på ordentlig, ikke bare her ikke =) Krig og fred og sånn lix...
Løvemor79 Skrevet 7. mars 2009 #32 Skrevet 7. mars 2009 Ja, det kan jeg tro, miss perfect. :oP No problem lissxm!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. mars 2009 #33 Skrevet 7. mars 2009 Hun har laget dem selv, med sine klienter. Hos andre er klientene kjent som Barbie og My Little Pony
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå