Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å er det du gjesper for her inne da? Kan du ikke holde gjespene for deg selv liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal man det for da? lizm....

Skrevet

Lite frekt å gjespe til andres innlegg ass!

Skrevet

Nå var det ikke ditt innlegg jeg gjespet av løvemor, men hovedinnlegget her...

 

Det er vel ingen hemmelighet at dib er full av dårlige mødre? Så dårlig at de bruker denne nettsiden til å prøve å fremstille seg selv som perfekte for å slippe å ha dårlig samvittighet for at de sitter på dib hele dagen og slenger dritt til andre som ikke er perfekte.....

Skrevet

Åh..ja, men da er vi enige. Så ikke hvem du gjespa til jeg. Tror alle har sine mørke og dårlige sider jeg. Noen er perfekte her og slitne, sure mødre i virkeligheten. Andre får ut dampen her og er mer harmoniske hjemme. Så sleng ivei! ;o)

Skrevet

Jeg er selvfølgelig en av de perfekte da, tilfelle du lurte. De som er perfekte på ordentlig, ikke bare her ikke =)

 

Krig og fred og sånn lix...

Skrevet

Ja, det kan jeg tro, miss perfect. :oP

 

No problem lissxm!

Skrevet

Hun har laget dem selv, med sine klienter. Hos andre er klientene kjent som Barbie og My Little Pony

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...