Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både her og på BIM er det så mange ufyselige,slemme og frekke mødre/gravide. Skjønner ikke hvordan dere har samvittighet til å rakke slik ned på folk,klikke helt uten grunn når folk spør om noe osv osv. Jeg blir helt dårlig av de svarene mange av dere gir andre mennesker. Hvorfor er dere så slemme? Seriøst,jeg skjønner det ikke og kommer heller aldri til å gjøre det. Men der er synd at det finnes så mange av dere der ute!

Tenk så fint forum disse sidene kunne hatt hvis alle bae var hyggelige!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk så lite moro vi ville hatt uten naive blomsterbarn som deg.

Skrevet

Kjempemorro og rakke ned på andre mennesker..Du må ha ett meningsfullt liv. Stakkar, gla jeg ikke er spom deg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hehehe, ja. Tenk om bare alle kunne brydd seg om hverandre da? Faktisk vist at vi setter pris på andre mennesker? Hadde vært så koselig!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ville ikke sett bort ifra at det er gjensidig.

Skrevet

Jeg synes disse sidene gjenspeiler samfunnet ganske bra.

Noen mennesker er blide, noen er kranglete, noen er naive, noen er "blonde", noen er vitebegjerlige og noen vet litt om mangt...

Jeg er forøvrig en kryssning av en kaktus og en FlittigLise:o)

Skrevet

og når du vokser opp så innser du at verden ikke bare er hyggelig og det skjer litt mer enn at du elsker ditt vakre barn <3

jeg bare digger krig og fred og sånn!

Skrevet

Daniel...

Nå fikk jeg bilder i hodet av deg med langt lyst hår og Dagbladet slengende midt i fleisen!

Overbevis meg om at det ikke er tilfelle...

Skrevet

ikke min feil at du fantaserer om meg dah....*slenge med langt lyst hår*

Skrevet

Dette er kranglesiden, stedet for oss som ikke kan eller vil gå i takt. Hva slags svar vil du ha da?

Synes forøvrig sånne tegn i nicket som hjerter, blomster og fulger er tåpelig.

Skrevet

Har du dårlige minner fra korps?

Skrevet

Nei, men jeg er tonedøv. Kan det ha noe med saken å gjøre?

Skrevet

Veldig mange teorier og undersøkelser sier at folk som er usikre på seg selv gjerne rakker ned på andre for å få bedre selvtillit :(

Gjerne yngre mennesker og.

Og for det andre er man ganske anonyme her inne, og kan skrive all slags dritt uten at man viser hvem man er.

Ganske patetisk det og, men sånn er det desverre :(

Disse forumene vil nok aldri bli ordentlige og uten drittslenging desverre.

Og mange unge barn er her inne og skaffer seg et nick selvom de ikke har barn bare for å ha det gøy. (Vet selv om en)

Det viktigste man må tenke på når man stiller seriøse spm og bare får masse dritt tilbake, så IKKE svar de. Det er nettop det de vil.

Men synes selv synd på mange av barna til disse barna, men slik er verden:( Man skulle hatt sertifikat på å være forelder. Men det går nok aldri. hehe!

Men er enig med deg HI, men bare overse de. De vil bare ha oppmerksomhet siden de tydeligvis mangler det i det virkelig liv..

Mvh

Skrevet

Enig med deg HI. De som er frekke og slemme er nok noen bleike feiginger i RL. De tør sikkert aldri si fra om noen ting, så tar de ut dritten her inne i stedet siden de kan være anonyme. Skjønner ikke hvilken glede de har av det. bare se på mobbingen av deltagere i Unge mødre.....

Skrevet

Ja så feil kan man ta:o)

Nå er det vel kanskje ikke deltagerene på denne tråden som slenger med leppa om unge mødre... jeg vil nok helle litt mer mot andre unge mødre som ikke kom med i serien "unge mødre"...

Men så er ikke jeg frekk og slem heller da:O)

Skrevet

Jeg velger å beholde min taushetsplikt som jeg har i min jobb.

Men sånn som de fleste vet så er både mobbere, mishandlere osv selv blitt mobbet og mishandlet. I mange tilfeller.

Mennesker flest som stoler på seg selv og andre, og vet hvor de har sin plass er ofte mere voksen og behandler folk bedre.

Det kom vel ikke på deg som et sjokk??

Men som jeg også sa er det mange som skaffer seg nick her inne bare for et hobby etter skoletid osv.

Tror de aller fleste her også har sett innlegg som er fulle av useriøs dritt, og de som støtter barnlige, teite og slemme utsagn er vel ikke bedre selv.

God kveld!!

Skrevet

Du er antakelig den kjedeligste som har vært her på lenge, inkludert de siste dagers skinnhellige.

Skrevet

På hvilken måte vil du bryte taushetsplikten din ved å referere til aksepterte vitenskapelige undersøkelser og teorier?

Skrevet

Dette er mitt første møte med DinBaby.com. Registrerte meg i dag, og da jeg oppdaget at det var en "krangleside" her så ble jeg jo nysgjerrig! Må si at det er innmari underholdende å lese denne kranglingen! Jeg skal nok slenge meg på etterhvert! ;)

Skrevet

yeah...naugthy, naughty girls! Greit a være litt slem her da, om man er snill med mann og unger. Det er det viktigste.. sier hun som slengde gutten i benken her en kveld så han fikk kutt i pannen. :oO

Skrevet

gjesp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...