<3Lykkelig<3 Skrevet 2. mars 2009 #26 Skrevet 2. mars 2009 Baby lukt (snuppa mi). Lukten av te eller kaffe. Ferskt nystekt brød. Lukten av nystekt sjokolade kake. Bål man brenner uti skogen eller kjenner fra peisen.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #27 Skrevet 2. mars 2009 I mørketid så er den beste lukta nyåpna kaffepose og lukten av brente stearinlys. På sommeren/høsten er beste lukta nyklipt gress (å jeg er hyper allergisk mot det, men det lukter bare sååå godt) og nyplukka blåbær uuumm golukt ja ) På generelt basis er jeg veldig glad i lukta av gjærbakst, tre, brente mandler og bøker. Ser at jeg egentlig liker "varme" lukter.
Mayken Skrevet 2. mars 2009 #30 Skrevet 2. mars 2009 For øyeblikket er favorittene: Ionytol kremen til snuppa Bensinlukt kjellerlukt/bodlukt Lukten av murpuss Lano Tøymykner og nyvasket tøy i Omo generelt. Jada, jeg er gravid. Men kjellerlukt og murpuss har jeg alltid likt.
Himmel og hav Skrevet 2. mars 2009 #32 Skrevet 2. mars 2009 Tre - sånn som det lukter inne på trelasthandelen sitronskall vaniljestenger nybakte boller - det lukter omsorg! Hav
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 2. mars 2009 #33 Skrevet 2. mars 2009 -Bensin -Spylervæske -Vaniljestang... mmm... -Sånn som det lukter tidlig på våren. det lukter vår =) -Kaffebønner -Babylukt -Mannen sin parfyme (Aqua di Gio) -Mannen i det hele tatt
shari_z Skrevet 2. mars 2009 #34 Skrevet 2. mars 2009 Gardenia blomster - minner meg om de varme sommer dagene hjemme i Texas Nyklipt gress eller nyslått enger
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 2. mars 2009 #35 Skrevet 2. mars 2009 Og en skolelim vi hadde på skolen når vi var liten! Den var på stift, og selve limet var gjennomsiktig/gult. Veldig klissete lim... ÅÅÅ, savner den lukta! Og selvfølgelig neglelakk og blanco!
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #37 Skrevet 2. mars 2009 Lukten av nystekte vafler og lukten av varm sjokoladekake har en delt førsteplass her :-)
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #39 Skrevet 2. mars 2009 Også er det godt å se at det er flere som å blir happy når bensinlampa lyser i bilen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå