~Roskva~ Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg synes det er så morsomt å få vite sånne rare ting om folk. Den beste lukten er nok nytrekt kaffe og ristet brød.
Blind Gudinne Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Bensin ( jada....) Treverk Kaffe ( liker det ikke da) Sitron Den plastlukta som følger med på nye badeleker, baderinger o.l Ny bok-lukt Og nei, jeg er ikke gravid =D
Koseklompen Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 * Baby-lukt...vet ikke hvordan beskrive det..babyer lukter bare godt.. * Revet Muskat * Sellerirot * Sennep * Nyåpnet pose med kaffe * Hav-lukt * Oppskåret Agurk *
erteposen + 4 Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Nybakt gjærbakst, prestegårds roser, bensin, kaffi, fjell og sjølukt.
* 5 om dagen * Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 å,det er nyplukket konvaller,og sette de i en vase,i et nyvasket rent hus..da er det god lukt i huset da... ellers er jeg fornøyd når jeg har vasket gulvene... eller nykokt kaffe,som siver inn på rommet,før jeg har stått opp :-))
£adybird Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 -nyåpnet kaffepose -vanilje -Eksos -Bensin -de gamle typene sprit tusj.. -noen typer plastikk (av den myke typen)
~Roskva~ Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2009 Hmm, ser det er flere som liker den der plastikk-lukta. Rart, for jeg synes den er så ekkel :-)
partyoffive Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Nytraktet kaffe om morningen Bakst i ovnen Syrintrær om væren
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Kaffe og tobakk (fersk i pakken) Rart, for jeg hverken røyker eller drikker kaffe:-) Ellers elsker jeg "ny-møbel" lukt..mmmmm
Mammapudding Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 Sjokolade:D Synes også Leah lukter sinnsykt godt..og om hun har spist kjeks klarer jeg nesten ikke å slutte å snoffe på henne..eller enda værre om hun har spist sjokolade..hehe:)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 Nyklipt gress Bøker Babyen min :-)
Vrimle Skrevet 2. mars 2009 #14 Skrevet 2. mars 2009 - Gulpelukten til veslegutt..hehe - Bensinlukt - Lukt av lim - Lukten av den grønne Chatch snusen (mint) - Laura parfymen
Gidder ikke! Skrevet 2. mars 2009 #17 Skrevet 2. mars 2009 Og ja, den lukten som oppstår når det regner på glovarm asfalt! Barndomsminner:)
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #18 Skrevet 2. mars 2009 - Nyåpnet kaffe ( drikker ikke kaffe) - Nyklipt gress ( er allergsk) - Bensin - Sprittusjer - Lim - Tobakk (røyker ikke) - Nybakte boller - Lukta hjemme til mormor
EnLitenPrins Skrevet 2. mars 2009 #20 Skrevet 2. mars 2009 *Babyluk *Bensin *Tøymykner *Kjellerlukt *Lukten av nyåpna kaffipose
Sjokoladebanan Skrevet 2. mars 2009 #21 Skrevet 2. mars 2009 Hehe godt å se at det er flere som syns bensin/eksos lukta er god... Jeg bare eeelsker den. Kunne sikkert stått å luktet i evigheter haha.. trodde jeg var passe smågal, for har likt den siden jeg var liten :-) Ellers så er jo nyåpnet kaffeposelukten veldig god, nyfødtbebylukt er herlig, og nyklippt gress. :-)
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #22 Skrevet 2. mars 2009 Tja...nå lengter jeg etter lukta av nyklippet gressplen....det lukter skikkelig sommer :-) Ellers er det mange andre lukter som er herlige, feks nybada baby/ barn...nydusja mann....lukta av nyperosene når de blomstrer. Nyåpna kaffepose...grønnsåpe....greier ikke velge ut hva som lukter best jeg nei
Trollet&lilletrollet08 Skrevet 2. mars 2009 #23 Skrevet 2. mars 2009 Kaffe Melon Jif baderomsspray(hadde dilla i sv.skapet og elsker den fremdeles) Nybakte boller Grønnsåpe(lukter rent og det får meg til å slappe av) Babyhud(Herrrrlig) Kokosnøtt Lano Biotherm ansiktskrem Sommerregn
Trollet&lilletrollet08 Skrevet 2. mars 2009 #24 Skrevet 2. mars 2009 Åh glemte nyklipt gress....mmmmmm nydelig Og nytent fyrstikk
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 2. mars 2009 #25 Skrevet 2. mars 2009 ny malt kaffe bønner første vår lukt ny tent fyrstikk Liljekonvall baby`n min;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå