Gå til innhold

----Skravletråd/bli-kjent:)----


Troika-3blå

Anbefalte innlegg

hei!

 

Jeg er 23år, gift, og bor på sørlandet! har ingen barn fra før!

Jeg jobber barnehage som barne- og ungdomsarbeider.

sluttet på p-piller i oktober 08, men dette var første gangen vi "prøvde"(med eggløsningstest) vi er veldig happy for dette.

Min bestevenninne skal ha nr.2 i september, og jeg blir tante i Juli, så det gjør det jo enda gøyere:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mor til Lille Krølle

Wow! Her var det jo ganske mange! Så gøy å se at en ikke er alene her i verden! Selv om det kan føles slik av og til..

Jeg er en nygift jente på 24 år som bor i Akershus. Vi ble gravid mye kjappere enn vi hadde trodd, men gleder oss veldig til å få vår første, veldig etterlengtede "lille krølle".

Jeg er nå i uke 6 og har den siste uken vært så dårlig at det ikke har vært gøy engang! Jeg har såvidt begynt å få litt matlyst igjen, og feberen og den intense mage og ryggsmerten har roet seg veldig.

Gleder meg til å bli kjent med dere her inne, og må innrømme at det er litt deilig å kunne lese hva andres erfaringer er.

Lykke til alle sammen!

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

 

er en jente på 20, her en kjempego samboer (og hund) vi er 6uker på vei, og har foreløpig termin 23.november.

 

er helt ny på dette og er ordentlig gira på å bli kjendt me noen som har det slik som meg! gøy å se det er flere i samme båt:)

 

jeg jobber i barnehage, og han driver skianlegg:)

 

å ja, vi bor på sunnmøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Endelig kan jeg få være en av de som får delta på slikt "termin" snakk :)

Jeg er 24 år, ganske så nygift (runder vel 7 mnd i mars :). Vi har ingen barn fra før. Prøvde litt etter bryllupet, men så passet det seg ikke helt. Så vi la hele prøvingen på is.

Gleden og overraskelsen var stor da jeg så et + tegn på graviditetstesten!!

 

Er 5+4 idag, og har regnet meg frem til at termin er 18 november. Men vet ikke om den stemmer med UL termin enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...