Gjest Sekretøsa Skrevet 2. mars 2009 #26 Skrevet 2. mars 2009 Er du en dårlig sjåfør altså?? Vi skal snart kjøre 60 mil, snø eller ikke snø! Bare kom du, du skal få lov å be deg selv så mye du orker!!
Miss Foster Skrevet 2. mars 2009 #27 Skrevet 2. mars 2009 Vi bor i trøndelag, og pappa bor i Spania. Han var her sist i september - kommer oppover en tur nå i slutten av måneden - mao et halvt år siden sist Barna er snart 4 år, snart 3 år og ei lita ei på 7 mnd. Vi tok en felles beslutning om at det beste for barna (og meg) var at vi dro tilbake hit mens han jobber der nede fremdeles ei stund. For min del går det faktisk veldig bra, som alenemor med 3 små barn så er det hele tiden noe å holde på med. Ser at de 2 største noen ganger savner faren sin, men det går overraskende bra. Det er verst for faren som ikke får se dem så ofte, også når det gjelder den minste - der går han jo glipp av veldig mye.... men det ble nå en gang slik akkurat nå...... men vi håper at pappa kan komme oppover for å bo en gang til neste vinter.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2009 #28 Skrevet 2. mars 2009 Jeg tror du bare ikke bør bo der oppe på haugen som du bor nå. Alle blir vel deppa av å bo der? Hadde hvertfall jeg blitt. Hva med å søke jobb litt lenger sør i fylket etterhvert, og så flytte til Stokke f.eks.? Da kommer du jo til og med nærmere bf:)
* 5 om dagen * Skrevet 2. mars 2009 #29 Skrevet 2. mars 2009 hehe...ikke dårlig sjåfør, men tar ansvar ved ikke å kjøre,kaller jeg det,for jeg er faktisk redd. men det er nok de ulykkene sin skyld, så jeg er pinglete sånn segg ja.. og 60 mil?? aldri i verden, men mannen kjører,så jeg trives godt på siden jeg da :-)) men da får vi se til sommeren en gang da vettu, er jo ikke så langt å kjøre,og på sommeren kjører jeg helel tiden...hehe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå