bettansol Skrevet 2. mars 2009 #26 Skrevet 2. mars 2009 Nei....Min mann har kjøpt blomster og kort til meg og en liten ting til babyene,nå venter vi nr 3 og jeg har faktisk vurdert og kjøpe en liten ting til pappaen som takk for barna han gir meg og at han har holdt ut med meg når hormonene har rast som verst:-) syns faktisk pappaen får forlite oppmerksomhet rundt at det kommer en baby til verden,,,,de fleste spør for eksempel er alt bra med mor og barn? Men vi må jo tenke på at det faktisk er en stolt pappa som kansje og trenger en klapp på skuldra for at han støtter mamman og passer på søsken nor mamma og den nye er på sykhuset.....selv må jeg ha KS når jeg for barn og det er ikke bare bare for min mann og sitte på siden av meg når han vet hva jeg går gjennom dær og da,og han vet jo at det kommer en tid med vondt og ømt sår etterpå,og som har sier,det er ikke trivelig å se at noen man elsker har det vondt,selv om det ikke er fali.....Så enig med Drømmer om her. Syns virkelig min mann fortjener en liten oppmerksomhet:-)))) håper flere kan tenke sånn:-)
Mia29 Skrevet 2. mars 2009 #27 Skrevet 2. mars 2009 Jeg forventer egentlig ikke. Men var så dum at jeg kommenterte det når noen andre fikk barn. Så han tror det må være slik. Derfor vet jeg at jeg får en ring som passer til smykkene jeg hadde til brylluppet. Blir nok ikke noe til babyen. Jeg har tenkt å kjøpe espressomaskin til ham. Han vet det ikke enda. Skal pakke inn brosjyren. Vet han ønsker seg den og jeg har jobbet med alle mulige grunner for å fraråde han å kjøpe den de siste månedene ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå