venter nr 2... Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 forventer dere fødselsgave fra barnefaren til deg å babyen?
Underveis --> Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Nei, kan ikke si det. Har fått en ny mobiltelefon fra før, har bursdag om en uke selv, og trenger egentlig ikke noe, så nei, kan ikke si det ;-) Han kan ta bleieskift i stedet *hehe*
chill+enda en til Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Nei. Vi får begge verdens flotteste gave - en baby :-)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 nei, overhodet ikke! som sagt ovenfor, vi får jo en baby sammen! syns bare det fødselsgavegreiene er helt teit...
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Nei stakkars mann.. han er nok så forvirret i noen uker etter å ha vært med på en fødsel at det skal han slippe å tenke på.. gaven får være at han rer opp en ny ren seng til bebis inne på soverommet vårt...
superklar Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Jeg tror nok jeg får det, men da en ting han også har bruk for. Har på følelsen at det blir nytt kamera, filmkamera eller noe annet som gagner oss begge. Og da får han en "unnskyldning" til å kjøpe noe vi uansett trenger/har lyst på.. Men den største gaven blir jo uansett noe het annet;)
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Ja. Får ny diamant i gifteringen for hver unge (han har ihvertfall ordnet dette de to første gangene)
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Jeg kommer nok til å få en ny diamant i alianseringen min:) Fikk en for 3 år siden,så regner med det blir en nå også
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 1. mars 2009 #12 Skrevet 1. mars 2009 Jeg forventer at han kjøper oss et skikkelig fotoapparat i fødselsgave. Det blir jo ikke en gave direkte til meg, men til hele familien. Det vi har nå er eldgammelt og skikelig dårlig..de fleste bildene vi tar med det ender opp ubrukelige og jeg har irritert vettet av meg mang en gang over små øyeblikk som jeg ikke har fått foreviget pga det steinalderkameraet! Jeg blir ikke sur om han kjøper noe lekkert til meg som jeg kan kle meg i etter å ha vært hvalross i noen mnd heller
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 1. mars 2009 #13 Skrevet 1. mars 2009 Nei. Fikk joggebukse førstegang, men det var ikke forventet. Hyggelig overraskelse, men jeg synes ikke jeg behøver noe
shabby Skrevet 1. mars 2009 #14 Skrevet 1. mars 2009 Forventer er kanskje å ta i, men ønsker? JAAAAAAA!!! Synes egentlig jeg har fortjent d og. Fikk en nydelig diamantring m 5 stener når jeg fødte førstemann, etter andremann husker jeg faktisk ikke (så jeg kunne umulig bli sååå skuffet hvis d ikke var noe). Berger nok bra om d ikke blir noen gave og da...
EnLitenPrins Skrevet 1. mars 2009 #15 Skrevet 1. mars 2009 Hehe,noope ! Men hadde sefølgelig vært koslig...Men her er sambo så vimsette så jeg regner ikke med noe gave..
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 2. mars 2009 #16 Skrevet 2. mars 2009 Nei, men håper på en blomsterbukett og et fint kort. Og kanskje en tegning fra vår datter Det hadde vært et fint minne og tatt vare på. Og hvis jeg får en liten gave så er det bare ekstra bonus Men forventer det ikke.
Maria1979 Skrevet 2. mars 2009 #17 Skrevet 2. mars 2009 for å si det sånn...tror ikke mannen min har fått med seg at det er en"gammel skikk"at man skal få gave så her blir det neppe noe....og det er helt greit for min del.....Hadde igrunn tenkt å si det til han fordi det alltid er noen som spør"hva fikk du i fødselsgave"av mannen din...?-og da vil jeg helst la ham slippe å få bakoversveis....he,he. Synes det er så mange sånne skikker som er tåpelige.....Vi er ikke så store på Valentines gaver heller..... Nå skal det sies at vi føder i nær tilknytning til bursdagene våre så kanskje det blir noe likevel:-) Men,det er babygaven som teller!!
Tomaten Skrevet 2. mars 2009 #18 Skrevet 2. mars 2009 Forventer ingenting... Men sistgang fikk jeg diamantring Han hadde også kjøpt gullarmebånd til småen... Så jeg håper selvfølgelig han ikke gjør noe forskjell denne gangen... Ikke at jeg forventer en diamantring til, men hvertfall at lille nurket får et armebånd sånn som storebror.... Jeg blir like glad for en fin blomsterbukett, det er nemlig ikke hverdagskost her i huset:)
mamma-til-katharina<3 Skrevet 2. mars 2009 #19 Skrevet 2. mars 2009 Jeg hadde ikke tenkt på at man kunne få fødslesgave av kjæresten i det hele tatt jeg med andre ord forventer jeg ingen ting:)) prinsessa vår blir jo verdens beste gave, å det er jeg som er gavepapiret.. hihii litt morsomt å tenke på hehe
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #20 Skrevet 2. mars 2009 absolutt ikke, vi er begge enige i at babyen er vår største gave den dagen! gaver til hverandre gir vi til jul og bursdag og vis vi kommer over noe som vi vil overraske den andre med helt ut av det blå!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 2. mars 2009 #21 Skrevet 2. mars 2009 nei det gjør jeg ikke. jeg får jo en baby til. gave nok det. fikk ikke noe medførstemann og tenkte ikkeover det. med andre mann så var det så mye snakk om dette her inne påbim at jeg nok snakket om det til mannen min for å fortelle han at det ikke var nødvenig. men tror han missforsto for jeg fikk en fin ring. så denne gangen holder jeg helt munn. ikke noe vits å kjøpe noe til meg har ingenting jeg trenger men venter barn nummer tre og barna trenger da alltids noe. kansje jeg skulle kjøpe en gave til han som takk for at han har holdt ut med meg igjennom 11 år og tre sv. han er jo den som virkelig har ofret mye for meg serlig dette sv. mine humørsvingninger har virkelig vert en prøvelse også for meg.
septemberpiken Skrevet 2. mars 2009 #22 Skrevet 2. mars 2009 Nei, absolutt ikke! Vi flytter inn i og pusser opp hus på den tiden mini kommer også, så strengt tatt synes jeg vi har annet å bruke pengene på, selv om en evt. gave hadde vært koselig.
venter nr 2... Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #23 Skrevet 2. mars 2009 takker for svar:) trodde det var flere som forventet gave faktisk:) men vi får håpe på enn blomsterbukett da:)
tg85 Skrevet 2. mars 2009 #24 Skrevet 2. mars 2009 Ja, jeg forventer det.. og jeg har fått hint fra min kjære om at han har kontroll på hva det blir og han gleder seg
megh Skrevet 2. mars 2009 #25 Skrevet 2. mars 2009 jeg har sagt at jeg ikke ønsker meg smykker, men heller at han kan gi meg penger til å kjøpe klær.. Dette er jo noe man kan trenge etter fødselen.. og blir jo kjøpt uansett. Eller et kamera. Men det er jo like mye til han Den største gaven er jo et lite nydelig barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå