Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #26 Skrevet 1. mars 2009 Ja, dette var voldsomt på spissen etter min mening. Får sperre seg inne bak husets 4 vegger. Livet er farlig dere:)
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #27 Skrevet 1. mars 2009 hehe.. ja. jeg har just pakket baby inn i bobleplast. å jeg har låst alle dører. lukket alle vinduer. skrudd av strømmen. for plutselig kan noe eksplodere hehe syns i bunn og grunn folk bare kan ta hensyn. uten at det trenger å være så himla stress..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #28 Skrevet 1. mars 2009 Jeg hadde klikka loddrett!! Om jeg virker sur eller kranglete mens jeg beskytter barnet mitt for ting jeg mener hun bør beskyttes mot,bryr meg ikke. Si ifra med en gang. Tåler de ikke det,så synd for de.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #29 Skrevet 1. mars 2009 Hadde forresten klikka loddrett hvis noen hadde lagt ut bilde av meg å jeg assa!! Har ikke lyst til å ha bilde av meg og mini på nettet. Vanlig sunn fornuft i mitt hode:) Har sagt klart ifra til alle og forventer at det blir respektert.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #30 Skrevet 1. mars 2009 Er veldig forsiktig med hva som legges ut på nett om meg selv og familien min! Synes enkelte er veldig ukritiske med hva man legger ut på nettet.. Har noen i familien som legger ut rubb og stubb om seg selv.. Og er ikke akkurat gjort i en port å få det slettet om en vil det. Vil nok selv nekte andre å legge ut bilder av mitt barn på nettet.. Noen vil sikkert kalle meg hysterisk, i dont care. Andre som legger ut bilder og opplysninger kan kanskje få seg en overraskelse en dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå