Gå til innhold

Hvorfor er dere ikke fagorganiserte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er totalt uinteressert i å kjøsse deg i rævva.

Selvfølgelig får du ikke noe mer eller mindre enn dine kollegaer. Det er jo forsåvidt det som er litt av poenget. Da har du ikke skjønt meningen med å være organisert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke vanlig innboforsikringer dekker uhell ellers ztolfjerten? - til dags dato har jeg aldri funnet noen forsikringer som dekker noe som helst av det som skjer meg, regner med det er fordi forsikringsselskapene gjerne vil ha inn mest mulig og betale ut minst mulig.

Hvorvidt det er lønnsomt å organisere seg kan vel diskuteres, eller du kan spørre ansatte på hvaler sjokoladefabrikk - der ledelsen nektet å gi de ansatte tariffavtale. Når du IKKE får den lønna du burde ha, DA er en fagforening god å ha. Dersom du ikke ser det lønnsomt å være organisert kan du jo kort og godt melde deg ut av fagforeningen?

Skrevet

Vil du virkelig ikke det altså? Jeg som syns det var et knakende godt tilbud.

Skrevet

Den innboforsikringen jeg har nå dekker uhell i hjemmet, gitt. Og den måtte jeg pent finne selv. Det høres unektelig hyggelig ut på sjokoladefabrikken din, jobber du med Wonka forresten?

Skrevet

Hmmmm. Begynner vi å bli usaklige her stolfisen?

Skrevet

Og der mistet du all troverdighet i spørsmålet om nytteverdien i å være fagorganisert.

Skrevet

Åååå nei, grusomme skjebne...jeg mistet min høyt verdsatte troverdighet. Et lite problem bare: "Nytteverdien i å være fagorganisert". Det var da voldsomt til motsetninger i en enkelt setning. Jeg er nesten imponert. Du må gjerne holde foredrag om dette spennende temaet, jeg skal prøve å holde meg våken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...