Meg og mini med ny spire :) Skrevet 25. februar 2009 #26 Skrevet 25. februar 2009 her i stavanger har de dem på kids & care vertfall. ellers aaaaaner jeg ikke hvor de selges.. der de selger lego klær? barnas hus fører også lego klær men har ikke sett dressene der.. jo også har jeg sett dem og røff og tøff!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. februar 2009 #27 Skrevet 25. februar 2009 Rart hvordan man har forskjellige oppfatninger. I år har vesla på 2 år brukt en lassie dress fra cubus som jeg betalte 150 kroner for på salg, en name it dress og en reflex dress, i hele høst og i vinter uten å bli hverken våt eller kald. Og hun går i park og er ute 4 timer hver dag i all slags vær. Jeg har rett og slett vært superfornøyd. Det var en ganske våt høst på østlandet i fjor og det har vært rimelig kaldt nå i januar og februar, men hun har ikke vært kald eller våt en eneste gang. Med lassie dressen er problemet nesten omvent, den er jo for varm! De har vært ute i 10-15 minus og jenta har bare vært god og varm:) Reflexdressen (regndress med fleece inni) har hun omtrent svømt i søledammen med og hun har ikke vært våt en eneste gang. Så jeg har vært storfornøyd:)
Mom2Two Skrevet 25. februar 2009 #28 Skrevet 25. februar 2009 Minsta bruker samme ReimaTec dressen på andre sesongen, og jeg tror den passer til neste år også. Hun har aldri vært hverken våt eller kald, og ikke er den nevneverdig slitt heller. På tre sesonger så koster den da omtrent 3-400 kr per sesong. Verdt hver ei krone. Dessuten er bevegeligheten så mye bedre i den enn i billigdressene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå