kirsty*2barnsmamma Skrevet 25. februar 2009 #27 Skrevet 25. februar 2009 Har prøvd i 4 år, så har hatt langt tid på å drømme om navn hehe. Og vi ombestemmer oss hele tiden. Men per idag er de slik, blir det jente så har vi på listen: *Beatrix *Hedda *Otilie Og på guttelisten har vi: *Amund *Scott *Johannes Imorgen er listen sikkert endret ;-)
Staark Skrevet 25. februar 2009 #28 Skrevet 25. februar 2009 Vi diskuterer det løst hver dag. Jeg holder en knapp på navnet som var tiltenkt nummer 1, klarer ikke helt å legge det fra meg. I tillegg passer det veldig bra til barn nr 1 sitt navn, både i stil, lengde og "sjeldenhet".
sol-78 Skrevet 25. februar 2009 #29 Skrevet 25. februar 2009 Vi har navn klare, selv om vi bare er 14 uker på vei. Theodor og Sara er favorittene. Har to barn fra før, og da har også navnene vært bestemt tidlig.
Nina_K Skrevet 25. februar 2009 #30 Skrevet 25. februar 2009 sønnen vår på 4 begynte å kalle lillebror i magen for william.. nå kaller vi han william alle sammen,så det er nok en viss mulighet for at det blir det.. tror nok ikke vi hadde funnet på det navnet selv,men det er jo fint nå som vi har vendt oss til det..
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 26. februar 2009 #31 Skrevet 26. februar 2009 Hehe...noen som er inspirert av en viss film her kanskje...isabella...bella.. jaja....Blir gutt her...skal hete Marcus Andreas=)
pia å jenta i magen_har født Skrevet 26. februar 2009 #32 Skrevet 26. februar 2009 Jeg å min forlovede var på ultralyd igår å legen var super,han sjekket alt flere ganger..timen varte hele 3kvarter..da var alt normalt å vi venter ei lita jente..dette sjekket han 2ganger.. jeg følte på meg at d var gutt,men ingen av åss hadde noe guttenavn:S men begge hadde samme jentenavnet..nemli Linnea..så d blir jenta vår å hete:)
kikki..E&A Skrevet 26. februar 2009 #33 Skrevet 26. februar 2009 Vi får gutt, han skal hete Espen. Vi har ei jente fra før, ho heter Eva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå