Gå til innhold

Har dere funnet navn til de små i magene da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kommet til uke 22 nå og burde vel kanskje begynne å diskutere navn snart med min kjære :) Hehe... Føler jeg har så god tid til alt jeg. Lille Sprell kommer jo ikke før i juli jo... er jo leeeeenge til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir Kristoffer eller Emma her :) ul neste tirsdag.. spennende:)

Skrevet

Vår lille tulle skal hete Isabella:)

Skrevet

Navn har vært klart fra før jeg ble gravid. Blir det ei jente blir det Milla og en gutt blir Marius eller Martin. Derav nicket mitt MiMa. Hvorvidt sambo er enig med meg er en annen sak. Han er mer i retning Mille enn Milla, men det ser ut til at jeg får viljen min der. Og gutt... ja, kanskje.. men det er en mulighet for Sebastian også...

Skrevet

Nei. skal vi følge tradisjonen finner vi ikke noe før ungen er født heller ;-) Dvs, medd de to første hadde vi jo klar alternativer, men tok litt tid før vi bestemte oss. Med nr 3 var vi så uenige at vi ikke engang hadde alternativer, men han fikk faktisk navn samme dag, det bare "kom" til meg, og mannen var helt enig. Litt sprøtt egentlig.

Får se om det blir gutt eller jente før vi begynner å diskutere det. Er i uke 17 nå.

Skrevet

Faar vi vente skal hun hete Madeleine.

Har ikke funnet noe guttenavn enda.. Syns guttenavn er vanskeligere aa finne enn jentenavn..

Skrevet

Vi har funnet ut at vi skal ha en liste hver med 10 jentenavn og 10 guttenavn og så har vi veto på 5 jentenavn og 5 guttenavn hver så får vi se hva vi sitter igjen med... Sambo så akkurat på lista mi og sa: vi blir nok enige :) Jeg har alltid vært glad i navn og det å skulle finne ETT navn... det er vanskelig.

Skrevet

Har en del forslag på hva bølla i magen skal hete. Favorittene om dagen er Sindre, Lasse og Vegar. Men har flere navn på blokka. Men har bestemt meg for å ikke bestemme meg helt før jeg ser lillegutten.

Har hørt at det er mange som har bestemt seg for navn og når barnet er født så er det blitt ett helt annet navnt som er blitt valgt.

Lykke til med navnvalgene:)

Skrevet

Vi har navn,men jeg vil se ungen først,hihi så det med en gang med min datter at det passet.Tror jeg venter nå oxo se først=))

Skrevet

Vi venter en gutt og er i uke 21 nå. Vi har snakket mye om navn og har faktisk blitt enige om et, men det er ikke helt bestemt ennå. Jeg synes det er en kjempe utfordring å bli enig om et navn. Det er flere jeg liker som samboeren min synes er uaktuelle og omvendt... Vi har en sønn fra før. Da jeg var gravid med han begynte vi å kalle han ved navn allerede før han ble født, enda vi ikke hadde fått vite kjønn på ultralyden. Det bare føltes som det var en gutt :)

Skrevet

Hei allesammen...

Vi har ett jentenavn og ett guttenavn, og med sønnen vår hadde vi navnet klart, hadde ingen problemer med å kalle han Aleksander med en gang han var født, så det blir nok like lett i forhold til å kalle den vesle noe også! Vi skal vite kjønnet på UL og navnet blir vel helt sikkert bestemt da. Blir spennende da vi skal på UL!!

Ha en fin kveld til dere alle

Skrevet

tja...jentenavn: Alma eller Alva

guttenavn: Mikkel eller Isak

Skrevet

Blir det jente så kommer ho til å hetta Michelle,

blir da gutt så blir da Leon Emil

Skrevet

Nei, har ikke funnet navn og har ingen klare favoritter....trodde jentenavn skulle være enklere å finne ;) Men der er jo så mange fine...

Skrevet

enig med deg musipus.

vi sliter like mye denne gangen som vi gjorde med gutten vår.

navnet kommer vel til oss etter hun er født, sist gang brukte vi to uker...

Skrevet

Forrige gang hadde vi et yndlingsnavn hver, så begge måtte gi seg. Dermed var lillegutt en måned gammel før han fikk navn. Jeg har jentenavn klart, tror jeg, men ikke sikker på om mannen er med. Vi venter nok til etter UL før vi begynner å diskutere navn, men håper vi greier å ha det ganske klart før babyen kommer denne gangen... Det er så vanskelig assa!

Skrevet

Vår lille heter Milla Josefine, og vi kaller babyen det hele tiden enda vi ikke vet kjønnet =) Om det blir gutt så skal han hete Mateo eller Milian. Gleder meg til Ul, blir så spennende =)

Skrevet

Vi skal få en gutt, og skal kalle ham opp etter broren til samboeren min. Broren hans døde i en brann for en del år siden, og jeg spure både svigermor og samboeren min om de synes det var greit. Og de synes heldigvis det var kjempefint!

Så her blir det Lasse :-) Og vi gleder oss til å møte han i juli.

Skrevet

Vi får ei jente<3hun skal hete Benita som er spansk form av Benedikte, som mamman min heter:-)

Skrevet

er 27uker på vei foresten:-)

Skrevet

Er bare 16 uker, men navn på en evt. gutt har vi klart, har jobbet litt med det, barnet skal ha to fornavn som sin storebror, og navnet på den nye skal jo harmonere med det. Blir det aktuelt med jentenavn er vi litt mer i tvil, men har noen alternativer på gang som vi er ganske fornøyd med.

Sist hadde vi navnet klart (det første av to navn) lenge før svangerskapet begynte, Det andre navnet kom på plass på sommeren mens han ble født i desember.

Syntes det var fint å kunne kalle ham ved navn mens han lå i magen også. (Var på mange ul pga en hjertefeil hos meg og fikk bekreftet flere ganger at det var en gutt)

Mange velger å vente og se hva for en som ligger i magen, om babyen passer navnet eller ikke, våre må nok bare passe til navnene vi velger :o)

Skrevet

jeg er bare 12+5, men jentenavnet er klart;) guttenavnet sliter jeg med... ikke enkelt..hehe.. pappsn holder på å venne seg til jentenavnet (dersom det er jente) hehe...

Skrevet

Vi har noen altrnativer nå, men bestemmer oss nok ikke før vi ser henne...

Nora-Sophie

Susanne

Lotte

Sunniva

Christiane

Det er såååå vanskelig med navn! :-/

Skrevet

Hos oss blir det Leila Juliette eller Darius Michael:)

Skrevet

Navn ble klart kort tid etter ul hvor vi så det var en jente- hun skal hete Marte. Broren heter Jonas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...