stjertløvetann Skrevet 23. februar 2009 #26 Skrevet 23. februar 2009 Stjeler Tori Amos, Pixies, Patti Smith, Regina Spektor, Aimee Mann, 16 Horsepower og litt Imperiet fra Odetta under her, og signerer samtidig at det er en dårlig ide å svare på sånt som dette for jeg bare irriterer meg over alt jeg har glemt Og benytter anledningen til å slenge på And You Will Know Us By The Trail Of Dead, Teenage Fanclub, Manic Street Preachers, Joy Division, Jokke, DeLillos, Raga Rockers, Feist, Massive Attack, Tricky, Sneaker Pimps og Malcolm Middelton/Arab Strap! Sånn, DA takker jeg for meg
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #27 Skrevet 23. februar 2009 Counting Crows Matchbox 20 Vampire Weekend Three Doors Down Lil Mama Missy Elliot Duffy Adele Ashanti The Killers
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #28 Skrevet 23. februar 2009 Placebo HIM Muse Mew Seigmen Good Charlotte Air Ash Smashing Pumpkins White Stripes
mam <3 Skrevet 23. februar 2009 #29 Skrevet 23. februar 2009 Det jeg kommer på i farta er: Kent Paradise Lost Led Zepplin Justin Timberlake Rihanna Jokke og Valentinerne Røyksopp Foo Fighters Creed Pink Floyd Kanye West Artig tråd, skal sjekke opp det dere andre hører på, greit med litt ny musikk.
mam <3 Skrevet 23. februar 2009 #30 Skrevet 23. februar 2009 Og Three Doors Down selvfølgelig. Og 1000 andre. Hehe. kommer på fler hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå