Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Jeg elsker det meste av musikk, men jeg føler at jeg trenger litt ny inspirasjon. Så jeg bare lurte på om dere ville dele musikksmaken deres med meg:) ? Mine favoritter for tia er: Vamp Valkyrien Allstars Garbage Norah Jones Enya Yello Duffy Ja det var det jeg kom på i farta;) Hører stadig på no listemusikk også, men går velig fort lei de etter noen runder
It's all about me Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 My Chemical Romance er en suveren nummer 1. Ellers har jeg sansen for Postgirobygget og Trang Fødsel. Og Bon Jovi er en evig klassiker som alltid presterer noe bra.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Elsker Kent og Bo Kaspers Ellers hører jeg også mye på The killers og Keane. Og når jeg er helt alene hører jeg mye på Kanye West og Akon
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Queen Leonard Cohen Toto Springsteen Dire Straits
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Metallica og Iron Maiden deler gullet. Postgirobygget, Trang fødsel og Di Derre deler sølvet. Hellbillies tar bronsje. Ellers hører jeg vel på det meste. Jeg er også glad i klassisk musikk ) Noe som IKKE funker i mine ører er trance og techno.
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Ahhh det er smasse msikk som jeg liker vet ikke en gang om jeg klarer å komme på alt^^ Norske favoritter: Gåte Vamp Valkyrien Allstars - deilig særnorsk musikk, med tekster man må bare hørepå (mye fylletekster da^^) Trangfødesel postgirobygget Sanger man bare drømmer seg borti og en smule mellomdramatisk: Era og whthin temptation Musikk som minner meg om "gamledager" der man bare kjører og kjører me sneipen i munnvika, store pilotbriller og et stort flagrene hår som flyr i alle kanter mens man har alle bilvinduene åpne og nyter den første vårsola: Alice Cooper med Poison Garbage white stripes Bon jovi (stor favoritt^^) tja, skulle nok vært mye mer som skulle vært ramsa opp, men kommer ikke på no mer i farta og har ikke allverdens tid nå til å leite det opp igjen:)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Liker synthbasert musikk, som Depeche Mode, Erasure, Visage osv. Hører på Radio Norge eller P4 i bilen, svak for 80-talls. Også smughører jeg på Lady Gaga og Akon.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Metallica, Guns n' Roses, AC/DC og Korn er favorittene her. Men liker også Katie Melua, Norah Jones osv. Liker IKKE norsk musikk.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 Mye grunge og indie,indistruell rock , og noe listepop/rock: Nirvana Smashing pumpkins Garbage Skunk Anansie Foo Fighters Marilyn Manson Green day Rancid My chemical romance Lilly Allen Sissy Wish Seigmen Madrugada Zeromancer Maria Mena Katie Melua KT Tunstall White Stripes Gwen Stefani No Doubt Pink Sikkert glmet noen, men det var de jeg kom på i farten!
Gjest Tale30 Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 Placebo The cure Cocteau twins cranes M Belle and Sebastian Indochine DM Unni Wilhelmsen Poor rich ones Kent Madrugada Dead can dance Type o negative
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #11 Skrevet 23. februar 2009 Jeg må også si at jeg digger mye av musikk på Radio Norge og P4. Mye gammelt!
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 23. februar 2009 #12 Skrevet 23. februar 2009 The Frey Kent (min absolutte favoritt) The Killers K's Choice Sarah McLachlan Bjørk Alanis Morissette Band of horses Sevåg Madonna Linkin Park Annie Lennox +++++ mange flere, men dette er vel i hovedsak de jeg hører mest på og som ligger på Ipoden.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #13 Skrevet 23. februar 2009 Tror ikke helt at min musikk vil fenge deg, men kan jo gi deg noen tips som kommer litt i Jones og Duffy kategorien: Solveig Slettahjell, Beate Lech (Beady Bell), Hukkelberg, I was a King (nyoppdaget for min del), Ella Fitzgerald, Patzy Cline
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #14 Skrevet 23. februar 2009 Jeg skal sjekke nå om det fenger meg eller ikke;) uansett er det artig å få inn noen nye innspill, det er jo så mye musikk der ute og artig å se hva andre liker også HI
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 23. februar 2009 #15 Skrevet 23. februar 2009 Grateful dead Janis Joplin Bob Dylan Cat Stevens John Denver Beatles The Doors Green day Rise against Exploited Vamp No use for a name Infected mushroom Chi AD SIA Dire Straits Metallica
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 23. februar 2009 #16 Skrevet 23. februar 2009 film musikk Era Enja Sarah Brightman Secret garden
Himmel og hav Skrevet 23. februar 2009 #17 Skrevet 23. februar 2009 Er litt altetende når det gjelder musikk, men her er noen jeg ikke går lei av: Jamiroquai Level 42 Silje Nergaard Juanes Bobby Mc Ferrin Stevie Wonder
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 23. februar 2009 #18 Skrevet 23. februar 2009 Glemte jo å føre opp Placebo.. De er også masse hørt på her i gården
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #19 Skrevet 23. februar 2009 Hadde vært morsomt om alle signerte med nick. Musikksmaken sier mye om en person,føler jeg.
stjertløvetann Skrevet 23. februar 2009 #20 Skrevet 23. februar 2009 Tom Waits, Nick Cave, Lou Reed, David Bowie, PJ Harvey, Mogwai, My Bloody Valentine, Martha Wainwright, Mark Lanegan & Isobel Campbel, Neil Young, Kristin Hersh, Ani DiFranco, The Charlatans, The Cure, REM, Lukestar, Modest Mouse, Black Box Recorder, Neko Case, Tindersticks, Lambchop.. Kan visst holde på en evighet jeg, kommer hele tiden på noen som forsvarer en plass på lista
Odetta Skrevet 23. februar 2009 #23 Skrevet 23. februar 2009 Nick Cave,Toria Amos,Pj Harvey,Regina Spector,Amy Mann,16 Horsepower,Clutch,Iggy Pop,The Cure,Pj Harvey,Orbital,Mark lannegan+Isobel Cambell,System of a down,Tool,Gogol bordello,The man in black,Tom Waits,Cradle of filth(old),Imperiet/Thåstrøm,Nina Simone,The Animals,Ane Brun,Audioslave,Dylan,Coal Chamber,Concrete blonde,Danzig, Dead kennedyes,Echo and the bunnymen,Flogging molly,Hole,Nirvana,Lamb,Linda Perry,Link Wray,Misfits,Morphine,Neko Case,Patti smith,Pixies+massemasse mer,og ja noe er sikkert ikke riktig skrevet,noe som minner meg på å ikke svare på slike spørsmål fordi jeg alltid glemmer noen band,noe som gjør at jeg blir grinete på megselv:)
LapScouse Skrevet 23. februar 2009 #24 Skrevet 23. februar 2009 Oasis The Beatles David Bowie Robbie Williams The Waterboys Pogo Pops Queen Foo Fighters David Gray
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 23. februar 2009 #25 Skrevet 23. februar 2009 Jeg liker også Nick cave og Pj harvey og flere andre som du nevner. Liker også Bob Dylan, smashing pumpkins, type O, Tori Amos +++ hører på mye rart men liker ikke så godt listepop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå