Gå til innhold

Nå blir jeg faktisk SINNA!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva feiler det kvinner som med fullt overlegg GÅR INN for å bli alenemødre? Ei jeg kjenner har blitt gravid med en fyr hun vet at ikke har planer om å ta ansvar for barnet, og det syns hun er helt OK. Planen hennes er bare å få en unge, og hun vil være alenemor!? Greit at de fleste kvinner ønsker seg barn, men hva med å gi barnet både en mor og en far? Hun skal skrive ukjent far på papirene, så barnet hennes vil sannsynligvis aldri få vite hvem faren sin er. Flott du!

Å være alenemor i seg selv er ikke det som irriterer meg, for folk forandrer seg over tid, så at folk går fra hverandre er i og for seg greit. Synd for barna, men noen ganger er det jo best. Men å gå inn for at barnet aldri skal få vite hvem pappaen er syns jeg FINT LITE om! Å få barn er egoistisk, men dette tar kaka! Hun er jo UNG i tilegg, midten av 20 årene, så hun kunne glatt ha ventet til hun fant seg en mann som VILLE ha barn med henne. Men neida, hun løy om p-piller og kjørte på.

Faens folk altså!!!

Dagens utblåsning!!! :@

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da mange barn som vokser opp uten en far, hva med alle prøverøra? Noen av røra vil jo få en farsfigur, eller en ekstra mor men for meg går det ut på det samme. Barnet veit fortsatt ikke hvem faren er. Den kommende alenemoren du nevner har jo en far til sitt barn, en far som ikke vil ha barn. Stygt gjort av henne, helt klart, men det er mange måter å få det gjort på.

Skrevet

"Hva m alle prøverørene" Hva mener du m det?

Tror du det bare er lesbiske som tar prøverør behandling,

eller enslige kvinner?

Skrevet

Jeg har vokst opp uten farsfigur, og jeg har nå klart meg kjempe fint:)

Skrevet

de fleste prøverørsbarn er jo resultatet av et par som sliter med å få barn på naturlig måte. Og da har som regel barnet 2 foreldre som ønsker å ha et barn SAMMEN. men det finnes såklart lesbiske par som også har "rørbarn", og det er helt i orden. Men å "lure" på seg unge med overlegg for å være alenemor er jo på trynet! Tviler på at denne jenta har tenkt noe særlig over at det er SKITTUNGT å være alene med et barn.

Skrevet

Nei det tror jeg ikke. Skriver at noen vil få en farsfigur eller en ekstra mor.

Skrevet

Men faktisk så har mange barn det bedre når mor og far ikke er sammen.. Mammen blir en bedre mor. Mor vil det beste for barna sine. Og det er ikke alltid at man må ha en mor og far. Jeg har klart meg fint uten noen pappa. Alltid hatt det så bra med mamma :)

Skrevet

La nå folk få gjøre som de vil. Det er jo ikke din sak i det hele tatt. Dere oppfører dere som bestemoren min som ikke kan godta at tidene forandrer seg. Nei uff og uff. Alt var bedre før!

Skrevet

Enig med HI!

Ok at noen ganger ender mor og far opp med å skille seg, men å lure en stakkars mann til å gjøre henne gravid, for så å ikke ha noe mer med mannen å gjøre (eller mannen ikke vil ha noe med henne å gjøre) der går faen meg grensa. Har man prøverørsbarn, kan man fortelle det som det er til barnet når det blir større, men det er ikke fult så enkelt å fortelle barnet ditt at : mamma bare lurte en tilfeldig kar hun, og vips så kom du til verden...

Og forresten.. de som har prøverørsbarn.. det er ofte at foreldrene er de biologiske foreldrene, men de befrukter egger utenfor livmoren med mors egg og fars sæd.

Skrevet

hvis tidene forandrer seg dithen at flertallet av barn ikke vet hvem pappaen sin er, og at kvinner går inn for å bli alenemødre uten å selv å vite hvem faren til barnet er så går jeg i hi!!! Mulig jeg er gammeldags, men jeg liker ikke den trenden som er nå. Om å gjøre å få mest mulig barn med flest mulig menn også sitte her på DIB og klage over hvor tungt det er å være alene med barna! Som man reder ligger man.

Skrevet

Jeg skulle ønske ting var mer som før i tiden.. Da hadde hvertfall folk litt mer vett i skallen! Nå handler alt om sex og kropp, og folk eier ikke samvittighet i det hele tatt.. Visse personer burde faen hakke meg skamme seg!!

Skrevet

Jeg tror ikke du vet noe særlig om det du prater om.

Skrevet

Du setter det sånn på spissen at det blir bare latterlig.

Skrevet

ooops.. :) der glemte jeg anonymknappen.. jeg er anonym 11.04..

Skrevet

Nei, sikter til anonym som skriver;

hvis tidene forandrer seg dithen at flertallet av barn ikke vet hvem pappaen sin er, og at kvinner går inn for å bli alenemødre uten å selv å vite hvem faren til barnet er så går jeg i hi!!! Mulig jeg er gammeldags, men jeg liker ikke den trenden som er nå. Om å gjøre å få mest mulig barn med flest mulig menn også sitte her på DIB og klage over hvor tungt det er å være alene med barna! Som man reder ligger man.

Skrevet

Synes det er ganske uproblematisk at folk blir selvvalgte alenemødre. Men det er kanskje å foretrekke at de gjør det litt ordentlig, med bruk av donor, fremfor å lage barn med noen som ikke vil ha barn. Har ungen først en faktisk far, bør den absolutt få vite hvem vedkommende er.

Å "lure" menn til å gjøre en gravide er selvsagt forkastelig.

Skrevet

Du vet at det er forholdsvis sjelden at friske, single kvinner benytter seg av ivf for å lage barn, annie?

Skrevet

Helt enig at i enkelte tilfeller så har barn det bedre uten mor og far sammen, men det jeg mener er det beste er å gi barnet et sjanse til å ha både en mor og en far.

Jeg er vel også en av få som er mot at homofile skal få prøverør. Kall meg gjerne gammelmodig.

I forhold hvor man sliter med å få ett ønsket barn syntes jeg det er ok med litt hjelp, for der vil barnet få en mor og en far.

Jeg er sikker på at du har hatt en flott oppvekst med bare mor. Man gjør det beste ut av situasjonen.

Noe jeg også vil tro den bekjente av HI også vil gjøre, jeg er fortsatt MOT fremgangsmåten i innlegget til HI, bare så det er sagt. Men barnet vil jo ha en far, uansett om det står far ukjent i papirene.

Skrevet

Har en venninne på 35, hun har aldri vært i noe langvarig forhold, som kommer til å dra til Danmark denne våren. Hun har vel gitt opp å få et seriøst forhold før det er for sent. Synes det er helt greit at hun velger den utveien framfor å "lure" en eller annen fyr på byen. Jenta er i jobb, eier leilighet, har foreldre som støtter henne, og vil helt sikkert klare seg fint som enslig mor.

Skrevet

At homofile får prøverør var ny for meg:)

Skrevet

Jeg har også vokst opp uten far, og jeg synes det har vært veldig trist!!

Skrevet

Vel, homofile får IVF om de har behov for det. Så vet du det, liksom.

Skrevet

Når du snakker om homofile, høres det ut som du mener to gutter!

Regner m du mener to kvinner? Da blir det m sæddonor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...