Gå til innhold

Noen fra Røyken/Heggedal her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er jo litt moro, kanskje flere slenger seg på etterhvert :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke sant? Jeg følger alltid med når det kommer lister med hvor folk er fra..

:-)

Skrevet

Oppdatering fra i går. Har fortsatt å blø i dag, ikke store mengder og ikke noen klumper. Så skal til legen å ta hcg blodprøve etterpå. Og igjen om noen dager. :)

Skrevet

Krysser fingrene og venter på oppdatering senere i dag!

:-)

Skrevet

Huff jeg håper blødningene gir seg !!!

Jeg har i dag nok en gang sett på finn, inget interessant, blæh ! Bjerkås var jeg på en visning for noen helger siden :)

Skrevet

Hei igjen! Blødningene har ikke gitt seg, så det ser ikke bra ut det her :P

Har tatt blodprøve i dag, og skal ta ny på torsdag, så da får jeg vel svar på fredag. Det har ikke kommet noen klumper enda da, så har fortsatt troen :)

Skrevet

Huff det var ikke koselig å høre, men hører jo stadig om folk som blør og ikke mister, så ikke gi opp enda ! Hva sa legene da ?

Skrevet

Han sa ikke så mye annet enn han gjorde sist. At det var vanlig osv. Men om jeg mister nå, og evt. en neste gang så må jeg på utredning siden det kunne hende at den spiralen jeg fikk satt inn etter fødsel har ødelagt noe inni der siden de ikke vil sitte.

Jeg blir jo gravid og er visst superfruktbar, men det hjelper jo ikke så lenge de ikke sitter. Men men, nå skal jeg være hjemme et par dager så får vi se hvordan det går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...