EnJente_m_2Jenter Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Snart, vi har vært på boligjakt i området i to mnd nå, men foreløpig ikke funnet det vi vil ha etter 12 visninger men så snart vi finner noe, flytter vi !
Turid Laila Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Spennende! Ser dere mest i Heggedal eller i Røyken? Vi fant oss et 70-tallshus i Røyken, som det går smått med oppussingen i, hehe.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Førstevalg er Slemmestad da samboers familie er derfra, venner etc er jo mer spredd rundt om. Ellers så er Heggedal, Vollen, Nærsnes steder vi ser. Tenkte generelt Røyken Kommune jeg. Kjempespennende altså, men er mye "drit" for salg også haha, ikke bare bare å finne hus der altså.
Turid Laila Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2009 Det er sant! Også har det blitt dyrt uti her også, samme med Lier. Siden folk fra Oslo, Asker og Bærum finner det for godt å flytte ut hit!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Det er sant, de må jo baaaare bo i flotte Bærums Verk, nyyydelig Nei blir for dumt for meg gitt, jeg synes Nærsnes er nyyydelig ! Slemmestad er praktisk for oss pga hans foreldre. Alltid godt å ha noen i nærheten Kjøpte dere hus ja ? Når da ? Jeg gleder meg såååå !!!
Turid Laila Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2009 Kjøpte hus i sommer. Hadde lyst til å bo i Heggedal, men fikk så mye mer hus her ute Det er flott på Nærsnes og i Slemmestad ja, også er det deilig å bo nærme sjøen!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Så herlig da, heldig heldig ! Gleder meg til vi finner "huset" vårt Ja sjøen er et must, sambo vil ha båt og greier, så det er herlig ja ! Hvor gamle er dere da? Tror dere er yngre kanskje, vi er 26 og 33
Turid Laila Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er 23 og han er 25. Vi var på mange visninger før vi endelig fant et. Mye rart der ute, og en del tvangssalg allerede i fjor sommer. De unngikk vi altså! Hvilken prisklasse ser dere i?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Så bra at dere har hus da !! Ikke verst, vi ser etter 3-4 mill ca, vi er litt av typen som ikke orker å bo oss i hjel da, men vil ha noe med et bra utgangspunkt, så så mange soverom, dobbelgarasje, kjeller eller loftsstue, ikke skråtak pga skapplass etc. vi har våre krav som du ser
Turid Laila Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2009 Da bør det være greit å finne noe vi hadde makssum på 2 mill, og da var det ikke lett. Fikk først bare lån på 1,75, men det var helt umulig å finne noe til det. Da vi fikk tilslag på 2 mill var det mye mer å velge i
EnJente_m_2Jenter Skrevet 22. februar 2009 #12 Skrevet 22. februar 2009 Men så bra at dere har HUS !!! Dere er jo yngre, viktig å huske det, noen år hjelper på der Gleder meg veldig, følger spent med på finn.no HVER dag Ligger et nytt et ute nå i spikkestad, men jeg er ikke sååå fan av stedet hehe !
Turid Laila Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 22. februar 2009 Nei, Spikkestad er liksom litt langt unna igjen. Håper dere finner hus da, for det er veldig koselig å bo her
EnJente_m_2Jenter Skrevet 22. februar 2009 #14 Skrevet 22. februar 2009 Hus finner vi : ) man må bare ha is i magen hehehehehe !!!
Turid Laila Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 22. februar 2009 Vi kikket vel i et halvt år før vi fant det rette. Da jeg kikket på finn så var alle hus det rette, men det er mye man ikke ser på bilder! Når er din termin? Min er veldig usikker, men tipper midten av november ca. I følge mens i hvert fall. Men hadde en liten blødning nå nettopp, så håper ikke det kommer noe mer.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 22. februar 2009 #16 Skrevet 22. februar 2009 Ja slikt tar gjerne litt tid ! Vi har bare lett i to mnd foreløpig, så litt tid tar det, men vi føler så klart press nå som nr to er på vei hehe ! Trenger mer plass, og har det helst i boks FØR jeg er 8 mnd på vei Terminen min er 18 oktober, men jeg er også nervøs, vet ikke om du har fått med deg noe av mine tråder men jeg har slitt med lavt hcg, var på ultralyd på fredag og fikk endelig sett et hjerte slå, så nå ser det bedre ut, men fortsatt ingen garanti. Skal på ny ultralyd til fredag, og gruer meg fææælt Blødning ? Hvordan blødde du ? Har du spurt sykehuset ? Har det sluttet ?
Turid Laila Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 22. februar 2009 Ja, leste den andre tråden nå. Jeg hadde en SA andre juledag, så sjangsen for at det går galt to ganger på rad er jo 1 til 36 eller hva det var jeg leste i går, så regner med at det går bra. Kom en del friskt blod på papiret og litt etterpå da jeg var på do i sted. Har ikke sjekket om det har kommet noe mer den siste timen, men kan oppdatere i løpet av morgendagen. Blødninger er jo ganske så normalt så tar ikke sorgene på forskudd enda. Har hatt vondt i magen siden torsdag, og fant ut på fredag at jeg var gravid. Har ikke snakket med sykehuset enda, men tenkte å kontakte legen igjen i morgen for evt. ultralyd for å få vite hvor langt jeg er på vei. Og er det en SA igjen så er det ikke noe å gjøre fra eller til uansett.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 22. februar 2009 #18 Skrevet 22. februar 2009 Beundrer måten du tar det med ro på, det er nok kanskje fordi du alt har gjennomgått dette og vet du kan takle det ! Respekt for det ! Så flott at du ble gravid igjen såpas fort, det er supert, veldig glad for dere, det fortjente dere ! Jada det er jo forsåvidt det, men det heter alikevel at man skal sjekke det opp, iom. at du har hatt en SA før ville jeg bare ringt direkte til GY avdeling på sykehuset og sagt det som det var, så får du HELT sikkert komme inn, Ahus hadde i allefall tatt deg i mot vet jeg, enten imorgen eller til tir. men dette velger så klart kun du selv Vi satser på at den klorer seg fast !!!
Turid Laila Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 22. februar 2009 Ja, tar det veldig med ro egentlig. Også har jeg en veldig ålreit lege også, så om det skulle skjære seg så får jeg vel komme på sykehuset for en skjekk tenker jeg
EnJente_m_2Jenter Skrevet 22. februar 2009 #20 Skrevet 22. februar 2009 Kjempebra, det beundrer jeg virkelig, har dere barn fra før av da ?
Turid Laila Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #21 Skrevet 22. februar 2009 Ja, har en gutt på 19 mnd.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 22. februar 2009 #22 Skrevet 22. februar 2009 Oi oi da får dere nok å holde henda i ja hehe !!! JHar en datter på 2,5 år vi.
Turid Laila Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #23 Skrevet 22. februar 2009 Hehe ja, kan nok bli hektisk til tider det ja Hadde planer om å vente med prøvingen til juni i år, men i oktober så ville jeg prøve likevel! Og godt var det, for det har jo gått en god stund nå!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 22. februar 2009 #24 Skrevet 22. februar 2009 Røyken.. :-) (veldig kort mellom Røyken "sentrum" og Spikkestad "sentrum" da..)
Turid Laila Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #25 Skrevet 22. februar 2009 Så det er flere her altså har prøvd på flere forum her, men ikke noe svar før nå artig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå