Gå til innhold

skjer det nå???


Anbefalte innlegg

Skrevet

har så sinnsykt mensen smerter. og vondt i magen og bak. orker ikke stå stille og sitter bare å rugger på stolen. har vondt, skikkelig vondt men ingen rier...!!! kommer snart dem da kanskje...

har sammen trekninger men ikke rier. kjenner det er noe som skjer her...

noen som kjenner seg igjen her?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halloen Ichristin!

Kan jo være rier du har, bare annerledes enn du er vant med? Nå har du jo hatt maserier og vonde kynnere i ukesvis, så er jo ikke noe rart hvis du er i tvil og forvirra over tingenes tilstand.... Men sammentrekninger er jo kjempebra, det er jo rier, er det ikke?

 

I min 2.fødsel hadde jeg såkalte "ryggrier", kjente ikke så mye i magen, mest bak i korsryggen. Det var faktisk vondest i ryggen, for hver ri kjentes det ut som ryggen ble brent/svidd og knekt. Skikkelige kramper i ryggen. Trodde ikke det gikk an å ha sånne rier, så jeg var sikker på at riene ikke var effektive, siden det ikke var likt som med førstemann.

 

Jeg venter i spenning på oppdatering fra deg, og lykke til! Håper virkelig at det er "the real thing" denne gang. =)

Skrevet

Hei Ichristin!

 

Kan jo være rier helt i startfasen da! Spennende... lest noen av innleggene dine de siste dagene. Er litt i samme sko vi... Er 6 dagen på overtid,og møkkalei i dag. I tillegg har jeg ligget rett ut i helgen med vond hals og feber/svette. Fikk litt brun utflod etter et do-besøk for et par timer siden, og faktisk hatt litt små rier i 1,5 timer nå. Håper bare at det ikke gir seg,men tar seg opp. Ordnet barnevakt til syke datteren min i morgen, så alt er klart!

 

Krysser fingrene for oss begge jeg nå, at disse babyene kan komme! Jeg skal forresten også på overtidskontroll i morgen...Håper jeg slipper ;-)

Skrevet

hmmm... var på do ista og det kommer bittelitt av no rart her. slimproppen har gått hos meg før men kommet en gang m blankt blodslim. nå ser det ut som grønt snør???!!! hva er det lissom?

har mest vondt i ryggen. og ilinger i magen. men det føles som at jeg er helt ødelagt og sliten i ryggen. akkurat som at jeg ikke klarer å sitte stille... sånn skolebenk sliten...

Skrevet

Sånn hos meg i sted også...litt sånn gul/grønn snørr nesten...

Skrevet

ja sånn gul grønt

hmmm... har proppen gått hos deg nå tidligere da?

Skrevet

Gikk for 4 uker siden, og litt etter litt etter det... vært mye slim de siste dagene egentlig, men helt klart. Først i går kveld og i dag det ble "snørraktig".

Skrevet

Tar det seg opp noe hos deg nå da forresten?? Med en gang jeg reiser meg opp her, så får jeg sikkelig tak.... xxxxxx for at disse vontene blir vondere ;-) Skal skifte litt på senger og ordne litt her jeg! kanskje det hjelper..... Man kan bli desperat på tampen ja!!!

Skrevet

he he:) jeg må le litt av den snørra deres,,, vi er nydelige om dagen :) men får håpe den grønne snørra gjør susen ihvertfall!!! lykke til :)

Skrevet

når jeg reiser meg så får jeg kynner og klarer nesten ikke gå fordi det stikker oppi tutta...hehe skikkelig litt svi og nedpress samtidig...merker du det? slimproppen er ikke gått hos meg..

Skrevet

Hei ichristin..

 

Det høres ut som du har rier spør du meg, det er sånn jeg har hatt det med de 2 andre, og som jeg går å lengter etter nå..

 

Kommer de regelmessig eller innenfor kort tidsintervall?

Isåfall kan du ringe føden..Dette er spennende, send over riestøv til meg også.;-)

 

Lykke til..

Skrevet

har dabba litt av igjen nå. men tenkte jeg skulle slå av pc og rydde litt. er veldig trett og tenkte jeg skulle få meg litt søvn før natten..vet jo aldri..men siden det har dabbet av så er det vel bare falsk alarm igjen

Skrevet

fødestøvet er sendt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Litt mer enn bare kynnere her... Minner litt om de maseriene jeg hadde i et døgn sist egentlig. Kommer fra alt mellom 13-14 min til 6-7 min! ikke så mye stikkinger heller nå, bare sikkelig tak i magen, og litt i ryggen for min del. Vi får oppdatere hverandre utover kvelden :-)

 

Og ja, snørr er deilig! Samboer syntes også det når jeg roper han inn på badet for å se om han ser det samme som meg. rart man får et sexliv igjen egentlig ;-) Hihihi.....

Skrevet

Ikke mist motet! :-) Krysser alt for oss jeg!!!!!

Skrevet

har kun født en gang før.. men da ble eg satt i gang og mine rier kom bare i ryggen i begynnelsen... egentlig i flere timer først:-)

 

ønsker deg lykke til og håper det skjer nå:-)

Skrevet

MASSE FØDESTØV FRA MEG :)

Skrevet

er her ennå jeg. bare litt sug egentlig i magen. er sliten så kan jo hjelpe å sove, men føler det har gitt seg... igjen! blir litt lei nå ja.. jaja får håpe dem stripper meg i morra da i allefall.

skjønner ikke hvorfor jeg gidder å få opp håpe mitt gang på gang egentlig, for jeg blir like skuffa hver gang uansett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Men snart skjer det noe! Selvom jeg vet veldig godt hvordan du har det.... Her roer det seg ikke, men skal prøve å slappe av litt på sofaen nå. Tvitvi,håper dte skjer noe mer for din del Ichristin!!!!

Skrevet

ja snart. men vil nå!! er en del murring og stikking i magen..

så bra og får håpe det blir verre for deg da tskjekjærringa..

håper det tar seg opp her å. men er visst å ønske seg mye for tiden det..hehe

Skrevet

da må jeg sove for her tar det seg faktisk opp. føler hun prøver å klore seg ut her.. uff. å så trett jeg er... natti...

Skrevet

Lykke til Håper du har fått sovet og at du våkner til en tur på føden

 

Fødestøv sendes

Skrevet

Fødestøv sendes! Vet så alt for godt hva det vil si å gå overtid! Fødte førstemann 19 dager etter termin.

 

Lykke til :)

Skrevet

Hehe, nå har jeg skremt opp gubben her med kynnerne. =)

 

Vi gikk og la oss rundt midnatt, men jeg fikk ikke sove. Fant ut at han skulle massere meg, og idet jeg setter meg opp så skjer det noe med magen... Den bare faller sammen oppe, og alt samler seg i en diger ball nederst! Magen har plutselig rast ned, og jeg fikk noen tette, lange kynnere (som han stakkar er overbevist om er rier) etter det. Plutselig måtte jeg på do, skikkelig diare (forøvrig for 2. gang i kveld). I mellomtiden har han stått opp, og lurer på om han må vekke ungene og ordne barnevakt og ringe føden! Stakkars mann... Skulle tro at han er en førstegangspappa, så stressa som han ble et øyeblikk. =)

 

Men, etter do-runden ble det helt rolig i magen igjen. Eneste jeg kjenner er litt tak i ryggen og litt ubehag i låra. Hmmmm.... Det blir vel til at jeg blir sittende oppe en stund og kjenne etter om noe faktisk er på gang. Så deilig det hadde vært! =)

 

Enn Ichristin, er du våken?

Skrevet

phø.. er her ennå jeg. sovet urolig,men fått søvn.så nå får jeg bare se fram til kontrollen i dag. for dette er jo helt grusomt kjedelig.

skal få minsten i bhg. så skal jeg slappe av og sove litt til etterpå..hehe

 

fødemaskin- ble det no mer? eller er det bare øvelse på deg å?

mannen her å blir så stressa m nr 4!!!! hehe..men 13 år siden han var mpå fødsel da så jeg kan jo forstå det.. hehe

 

jeg er sikker på at ingen trur meg når det virkelig er igang.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...