Regndråpe Skrevet 25. februar 2009 #26 Skrevet 25. februar 2009 Har alle her inne fått beskjed om å ta blodprøve? Det er jo ikke vanlig å ta det når man er blitt gravid på hjemmetest!!! Jeg har vært gravid før og det var ikke snakk om blodprøve da heller... Noen som kan forklare..?
Rose69 Skrevet 25. februar 2009 #27 Skrevet 25. februar 2009 hehehehe...nå må jeg le litt...skal teste imorgen med morgenurinen tenkte jeg.Men bare dingle du.hihi.Har du tatt blodprøve? Ha en nervepirrende kveld videre :-) D-Dag for noen av oss imorgen gitt!Jøje meg.
Heira☆ Skrevet 25. februar 2009 #28 Skrevet 25. februar 2009 Filler`n òg, du lurte meg Rose! Tenk så lenge det blir for meg å sitte her å dingle da!!! HAHAHAHA. Har ikke tatt no bl.pr nei. Jeg hører til i Haugesund, og der tar man bare en hjemmetest. Jeg nevnte det for ho jeg snakka med når jeg ringte opp for å gi svaret, at jeg ville tatt en bl.pr for å være helt sikker, men da sa ho at de tar bare hcg prøve om man får pos. test hjemme, og får en blødning like etterpå. Det er da bare for å sjekke om den lille fortsatt sitter der, og om det evt er en festeblødning.
Heira☆ Skrevet 25. februar 2009 #29 Skrevet 25. februar 2009 Heisann Ragndråpe. Jeg hører til i Haugesund, og der har jeg alltid fått beskjed om å ta en vanlig hjemme-test. Litt rart at de forskjellige behandlingsstedene praktiserer så forskjellig.
Regndråpe Skrevet 25. februar 2009 #30 Skrevet 25. februar 2009 Ja, enig med deg Heira☆. Gratulerer forresten :-)
jmca Skrevet 25. februar 2009 #31 Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer så masse til dere med positiv test!! Fikk selv et sterkt blått kryss i dag:) så nå satser eg på at spirene våre klorer seg fast i noen mnd fremover:) Til dere som ikke har testet: MASSE lykke til, krysser fingrene for mange positive tester de neste dagene:)
Sissel L. Skrevet 25. februar 2009 #32 Skrevet 25. februar 2009 Jeg så litt rester etter blødning på mandag, men i går og i dag har jeg hatt helt klar/hvit utflod (blandet med litt cyclogest). Ser ut som om jeg ikke blør noe mer. Hadde hcg i går på 130 (rugedag 13) og skal ta ny hcg i morgen. Men dette ser faktisk ganske bra ut! Tør nesten ikke håpe...
Sissel L. Skrevet 25. februar 2009 #33 Skrevet 25. februar 2009 Vi testet jo på rugedag 10 og den var veldig postiv. Hvis man tester før IKM er sjansene fortsatt 80-90 prosent for at alt går bra, så jeg ville ha testet i kveld før du legger deg... Jeg sover alltid så dårlig hvis jeg vet jeg skal teste på morgenen. Sannsynligvis er hcg så høy hvis du er gravid at den vil slå ut selv med veldig fortynnet urin. Uansett hva du velger å gjøre så lykke til! Krysser fingrene for blått kryss eller "gravid".
fostermor*stolt mamma* Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #34 Skrevet 25. februar 2009 jeg fikk også beskjed om bare hjemmetest, men for hver gang jeg kikker på den hjemmetesten så er jeg mer og mer sikker på at den streken er for svak... Gubben er i allefall helt klar til imorgen og mener han skal sørge for to glass fulle. en til testen og en til å ta med til legen for å bekrefte. hhhæ jeg skulle ikke tenke på noen ting mente han, for han skulle sikte og fylle.... flue på veggen min i morgen tidlig hadde vel vært noe.... synes jeg ser det.. Rose: Urettferdig av deg å la oss i stikken på den måten altså!!! Du burde testet umiddelbart! Er vel ingen her i uke 9 gjengen som skal teste fredag så da får vi håpe at vi alle kan flytte over i 1. trimester imorgen kveld! Ha en strålende natt og lykke til imorgen Rose39!! KRysser alt jeg kan for deg:DD::D:DD::D:D:D
fostermor*stolt mamma* Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #35 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har ALDRI sovet så lite en natt i hele mitt liv!!!! Å herregud jenter!!! Klarer strek i dag og jeg vet ikke hva jeg skal tro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Etter 7 år med slit og prøvelser, skuffelser og grin...... er jeg fan meg gravid sier testen..... Ringte legen min nå og skal ned dit så fort jeg har dusjet for å teste der også. Mammaen min jobber i bygget ved siden av og om det er to streker hos legen også så går vi rett dit og forteller henne det. Pappaen min døde for 6 år siden og han hadde bursdag på tirsdagen så det er en ganske så følsom uke... La alle sluser åpne seg om det er to hos legen også! Krysser fingrene for deg i dag Rose39!!!!!!!!!!!!!!!!
akicha Skrevet 26. februar 2009 #36 Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer! Ble så glad på dine vegne! Klart testen hos legen er positiv! Positiv er positiv! Sånn er det bare :-) Ha en fin og lykkelig dag :-)
Rose69 Skrevet 26. februar 2009 #37 Skrevet 26. februar 2009 Fostermor!!Så fantastisk :-) Det var det vi sier vi, du ER gravid.Dette fortjener du!! Jeg testa hjemme idag morges, og den var DØNN negativ.Men ingen TR...Og dette er RD 14.Ja ja, TR kommer vel forsinket til helga tenker jeg. Skal uansett ta denne blodprøven idag.Får svar imorgen, ikke at jeg bryr meg så mye om det...1 strek er 1 strek.Og de testene er jo 99 % sikre. Jeg hadde HCG på 64 på RD 16 da jeg ble gravid i 2006, og det er ikke mye.(Testet aldri før blodprøven) Hva om det er sen respondering på HCG denne gangen?? SUKK...evig optimist.
LykkeligSomMamma Skrevet 26. februar 2009 #38 Skrevet 26. februar 2009 Hei rose, VELDIG MULIG det er sen HCG. Hadde du 64 den gangen er det slettes ikke sikkert den ville vist seg på test da heller. Krysser alt jeg har for deg, for at spiren er der!
Rose69 Skrevet 26. februar 2009 #39 Skrevet 26. februar 2009 ÅÅÅÅÅÅhhhh,tusen takk,kjære CathyS :-) Mer mer mer ...trenger noe som kan løfte meg litt opp. Kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
mamamia Skrevet 26. februar 2009 #40 Skrevet 26. februar 2009 Dere som tester denne uken. Jeg hører til uke 10 gruppen, men er så spent på om dere har hatt noen "følelser", symptomer dere vil dele frem til testing? Gratulerer så veldig masse til dere som har fått positiv test! Det er fantastisk og så oppløftende. Lykke til videre alle sammen!
lillebie på`n igjen Skrevet 26. februar 2009 #41 Skrevet 26. februar 2009 sniker meg inn og gratulerer forstermor med graviditeten )
fostermor*stolt mamma* Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #43 Skrevet 26. februar 2009 ÅÅÅ Rose!!! jeg er så inderlig lei meg på dine vegne!!! Sender masse gode klemmer din vei!!!!!! Hvor mange forsøk til har dere da? Den som venter osv.. fattige ord jeg vet, men ord blir fattige i denne situasjonen. har vært der så mange, mange ganger...... Blir helt feil å skrive fortsettelsen her egentlig, men legen mente også at jeg var gravid. Så da sier jeg tusen takk for alle gratulasjoner! har ikke helt skjønt det enda!!
Rose69 Skrevet 26. februar 2009 #44 Skrevet 26. februar 2009 Kjære fosterMOR, det er deilig lesing at du er gravid.Helt fantastisk altså!Ikke glem oss da, på din vandring videre ;-) Vi kjøpte en 3-pakk hos Nordica så vi har 2 igjen. (Off.sykehus i Norge ville ikke ha oss mer...for gammal.huff) Men jeg løfter blikket og ser fremover. Klem
Heira☆ Skrevet 26. februar 2009 #45 Skrevet 26. februar 2009 Uff og uff Rose. Det var trist å se at testen din var neg... Også jeg som har sitti her og dingla såååå lenge for at du skulle komme med en positiv test. Men uansett, du har ennå 2 forsøk igjen. Og jeg sitter gjerne på gjerdet og dingler med beina lenge til. For en eller annen dag, kommer du med den positive testen ) Masse lykke til framover ) Hilsen dinglebein ;o)
LykkeligSomMamma Skrevet 26. februar 2009 #46 Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer til dere med blått kryss :) Måtte spirene henge fast til de plopper ut som velskapte små babyer!
meg83 Skrevet 26. februar 2009 #47 Skrevet 26. februar 2009 Hei alle sammen! Jeg sneik meg inn for å kikke på resultatene deres Så flott å se at det har blitt mange positive resultater!! Fantastisk!! GRATULERER!!! =) Kjære Rose: Så trist at det ikke ble noe denne gangen... En stund siden jeg "prata" med deg nå, men du er en skikkelig solstråle her inne, som sprer varme og oppmuntrende ord til alle!! Du fortjener virkelig å lykkes, og jeg heier på deg videre!! Du skal i hvert fall vite at du betyr mye for folk Klemmer fra meg
frk bulle Skrevet 26. februar 2009 #48 Skrevet 26. februar 2009 Hei Fostermor,Gratulerer så mye med positiv test!!! Dette er jo helt fantastisk, husker så redd du var før du skulle til Hausken, og nå er du GRAVID!!!!!!) Det er så godt å høre at det går bra for folk,gir håp til oss andre-det ER mulig å lykkes.. Stor klem,
fostermor*stolt mamma* Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #49 Skrevet 26. februar 2009 Takk Bulle!! Er helt utrolig.. hadde aldri trodd jeg skulle bli det... hehe har vært redd siden desember jeg og kommer nok til å bli det helt til termin i November:) Skal nok følge med på dere her inne jenter! må jo heie videre på dere! Vet jo inmari godt hvordan det er:D
Søskenhåp adopterer Skrevet 27. februar 2009 #50 Skrevet 27. februar 2009 Gratulerer fostermor, dette var kjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå