Gå til innhold

Testing uke 9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rose39 og alle dere andre!

Hvordan går det med dere så langt?!?!?!

Jeg har 4 dager igjen å vente på og jeg holde rpå å daue!!

har hatt en del stikking i magen men de sier jo at det er bra så... da får man jo bare håpe!

Tenkte kanskje vi kunne bruke denne tråden til å legge inn resultater etter som uken passerer.

ØNSKER DERE ALLE LYKKE TIL!!!!!!!

Nå skal det funke for oss jenter!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, jeg ruger og ruger.Begge gangene jeg har vært gravid har jeg ikke kjent noe.En av gangene ble en baby, ei heller da kjente jeg stort.Ingen plager før jeg fikk bekkenløsning i 6-7 mnd (skal ikke klage da..)

Sitter her med hodepine og kvise i panna.Hmm...høres ut som tante-besøk...hhrffff.

"Pleier" å få mensen på rugedag 12 (dvs 14 DPO)

Vil ikke teste hjemme --- ikke før blodprøve hos dr Blakstad torsdag.

Skal noen teste hos legen imorgen??

hmmm...torsdag er jo en evighet til....

Ha en fin uke, med mange blå kryss :-))

Skrevet

Hei, jeg vil bare si at jeg heier på dere her fra sidelinjen jenter!! :) Så spennende tider for dere nå; måtte dere ende opp med happy ending, dere fortjener det!!:)

Masse lykke til,håper dagene går FOOOOOOOOOORT for dere..;)

Klem,

Skrevet

takk bulle:D

IKKE SI DET DER MED KVISER DA????

jeg har en på haka!!!

gud bedre, så fikk jeg helt panikk.......

Skrevet

14 dager siden uthenting av egg i dag og positiv test til tross for at jeg ikke skal ta blodprøve før torsdag. Men dessverre også litt blod, så det blir spennende å se åssen dette går. (Ikke noe blod i bind eller i do...). Så det er fortsatt håp og det positive er jo at noe har festet seg der inne (i hvert fall for en liten stund).

Lykke til med testingen!!!

Skrevet

Forresten også hatt kviser (både på nesa og i panna) og likevel ble testen positiv!

Skrevet

Grattis så masse Sissel L!!!!!

krysser fingrene for at det er en liten festeblødning:D

Skrevet

Hadde uthenting for 14 dager siden i dag. Test på onsdag, og merker heller ingenting, så har ingen anelse om hvordan det har gått. Veldig spent

Skrevet

KRYSSER FINGRENE FOR ALLE DERE SOM SKAL TESTE I DAG!!!!

Gi oss beskjed om hvordan det gikk!!!:)

Skrevet

Ja, da har jeg tatt testen, og jammen sto det ikke "gravid" der!!

For å være helt ærlig, så klarer jeg ikke slippe gleden helt ennå. Har hatt pos test 2 ganger før, men når vi har kommet til 7 ukers ul, så har det ikke vært noe der.

Så jeg får bare holde ut i 3 uker til, før jeg får skikkelig svar.....

Masse lykke til resten av gjengen som skal teste denne uken :o)

Skrevet

ÅÅÅ HEIRA!!!!

så moro!!!!

Gratulere så masse!! krysser fingrene for at den lille spiren blir inni der nå helt til oktober:D

Jeg skal teste imorgen og holder på å bli gal....

har ikke merket noen mens symptomer enda og det stikker litt i magen så jeg har jo litt håp da...

men tør liksom ikke slippe meg helt løs enda.. Disse to ukene er virkelig et helvete altså!!!!

Skrevet

Så fantastisk Heira! Jeg skjønner at du ikke klarer å slippe gleden helt ennå.Jeg tenker sånn selv...jeg er på RD 13 og ingen mens.Selv om jeg egentlig trodde at TR kom igår kveld.Hadde murringer og vondt i magen, men idag tidlig-niet.Men regnet med at TR kom senere idag så jeg sløyfa både Progestanen og andre piller.Tok tilogmed på meg bind i tilfelle ulykken skulle inntreffe på jobb.Men neida...intet tegn ennå.Tør ikke teste hjemme, så jeg tar blodprøven imorgen formiddag og resultatet kommer da senere på dagen.

For en pining,dere !!!!!!

J krysser fingre og tær Heira.Hvilken RD er du på?

Håper på mange blå kryss denne uka !!

Skrevet

Og Kreps77!! Hvordan går d m deg? Blodprøve idag??

Skrevet

Hei,

Rose: Jeg anbefaler deg å IKKE slutte på progestan og andre piller før du er helt sikker!!! Selv hadde jeg mensmurringer og blødning på søndag, mensmurringene er der fremdeles, men blødningen har stoppet. I dag tok jeg en test, og der stod det "gravid"... Dette hadde jeg aldri trodd, og klarer ikke helt å tro det enda heller.... Ønsker deg lykke lykke til!!

Gratulerer til deg, Heira! :)

Masse lykke til, til dere andre som skal teste også!! :) Dette er noen (alt for) spennende dager/timer!!

Skrevet

Tok Progestan-dosen på jobb...hehe....angret meg og hadde med noen i veska... ;-)

Snakk om N E R V E V R A K

Skrevet

Fant dette på lommelegen.no:

Dessverre er det imidlertid veldig vanlig at svangerskap går galt på et veldig tidlig stadium - gjerne rett før mensen egentlig er forventet. Det befruktede egget har allikevel rukket å produsere nok mengder hCG til at det kan oppfattes på de mest sensitive testene. Kvinner som tester tidlig risikerer derfor å få utslag fra noe som egentlig ikke var ment å bli.

Noen opplever også å ha blødninger selv om de er gravide, så en blødning trenger ikke nødvendigvis være mensen eller abort. Har man fått positiv graviditetstest for så å begynne å blø, bør man kontakte lege.

RD 14 imorgen....har såååååååååå lyst til å teste morgenurin...men...

Skrevet

hmfr... det der var ikke akkurat munter lesning Rose39.......

Skrevet

Det er derfor jeg ikke har turt å teste for tidlig...

Men du er jo på RD 13 , ikke sant ? :-) Da er du jo ganske langt inne i ruginga du! Jeg forsto d slik at det Lommelegen mente var testing mye tidligere.Så pos test på RD 13 bør jo være relativt safe?

Skrevet

Hei Rose*ruger på 2 egg*

Spennende å følge med deg. Jeg skal selv teste neste onsdag og suger til med all info fra forumet her.

Men, jeg lurer på hvorfor alle skal ta blodprøve istendenfor vanlig graviditetstest hjemme..!..?

Jeg har kun fått beskjed om å ta vanlig graviditetstest hjemme den 14 RD. Det var visst like sikkert som blodprøve dersom jeg var blitt gravid. Noe blodprøve ville de iallefall ikke ta av meg fikk jeg til svar(Porsgrunn).!..

Hadde jeg vært deg så ville jeg uten tvil tatt test hjemme imorgen tidlig med morgen urinen.

Venter spent imorgen på resultatet ditt :-) LYKKE TIL!!!

Skrevet

Hæhhæ

du er sikker på mine vegne skjønner jeg:P

Skrevet

Tusen takk Veslo81 :o)

Og gratulerer til deg også!

Skrevet

Heisann Rose!

Takk for at du krysser fingre og tær for meg, trenger det. Skal gjøre det samme for deg :o)

Jeg er på rd 14 (da har jeg telt innsettingsdagen som dag 1) Er 14 dager i morra, siden jeg satte inn eggene.

Denne gangen har jeg prøvd dette babyklisteret, kanskje det er det som har gjort susen. Ikke godt å si......

Jeg gjorde som deg jeg også, droppa progestanen for 2 dager siden. Var også sikker på jeg skulle få mensen, men den har nå ikke kommet ennå...

Og for å være ærlig, så var jeg rett og slett dritt lei alt som helt hormoner!

Klarer du å la være å ta en hjemmetest er det jammen flink! Hmm, ja ja, får se om du virkelig klarer det da hehehe. Har du en test liggendes da? ;o)

Skrevet

Har en test fra ifjor....hhhhhhhmmmmmmmmm...tror j tester.... ;-)

Skrevet

Ja Rose!

Fra fjord eller ikke, løp og test.

Skal sitte her og dingle med beina til du er tilbake ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...