Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Carosander?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror barnet skulle hete Caroline dersom de fikk jente. Syns jeg kan huske at hunden het Caro. Vet ikke helt hvor sander kom inn i bildet. Han er hvertfall alene om å hete det i landet.

Ikke min smak for å si det pent, men mora har vært ute med nebb og klør mange ganger på navnedebatten, så blir nok pepper hvis hun ser dette.

Hver sin smak, og viktigst er jo at de liker navnet :)

Skrevet

Og mora ser dette........

At dere ikke snart er lei av å diskutere navnet hans. Jeg vil alltid forsvare navnet hans overfor dere som mobber det åpenlyst. Jeg synes det er helt i orden at ikke alle synes det er et fint navn. Men jeg vil ALDRI akseptere mobbingen. Han er spådd (av damer på DIB) en homofil legning og kriminell fremtid!! blant annet, ene og alene pga navnet.

Jeg vil også gjerne minne dere på at ALLE navn har hatt sin opprinnelse og at alle navn engang var hjemmesnekra.

Og takk, for hver gang dere lager slike tråder, så vil nye mennesker se navnet hans og om dere vil det eller ei, så blir folk mer og mer vant til det.

Og takk dere som gav navnet støtte. Jeg blir alltid glad (faktisk ganske lykkelig langt inn i hjertet) når noen av dere synes det er fint eller dere som sier hva dere mener om det uten "mobbevibber".

Hilsen mamman

Skrevet

Helt forferdelig sammensettning av Caroline og Sander virker det som, nei huff ville aldri kalt ungen min det, helt grusomt!!!

Skrevet

Jeg skulle ønske du ikke lot deg affisere av hva folk synes. Vær heller stolt av et unikt navn og fortsatt trygg i valget ditt :)

Skrevet

Jeg syns det er veldig mange navn som er mye verre enn dette i hvertfall... Jeg klarer ikke helt å ha en sterk mening om det. Navne smak er som kjent meget individuelt!

Skrevet

Teline: Jeg ER stolt av det, og trygg på valget mitt. Men jeg vil ha friheten til å "prøve" å få folk til å forstå at de sårer når de mobber.

Skrevet

Jeg synes faktisk det klinger flott, og jeg synes det er langt bedre enn Chris, Robin, Ronny, Kevin, Theo, Linus, Emilian og Matheo, for å nevne noen.

Stå på mamma til vesle Carosander, han er sikkert en kjempeflott gutt :-)

Skrevet

Absolutt ikke det verste jeg har hørt, og i grunn god klang :-) La nå folk få kalle barna sine det de vil. Legger man ut et innlegg om et så spesielt navn, sier vel det mer om HI..

Skrevet

Håper også at Carosanders mamma forlater denne debatten med hevet hode.

Skrevet

Nope, høres ut som et tullenavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...