Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Carosander?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri hørt det før, men leste det et sted nå. Høres ut som blanding av jentenavn og guttenavn. Likte det ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det et navn??

Skrevet

er det et navn?

Skrevet

jeg synes det var heeelt grusomt :s

Skrevet

Dette navnet har det vært uendelig mange tråder om her inne før! Snart er vel gutten stor nok til å lese på nettet at ingen liker navnet hans, er ikke det litt trist?

Skrevet

Jeg syns det er utrolig fint faktisk! Men hadde ikke turt å bruke det, når jeg ser på reaksjonene her inne..

Skrevet

Forferdelig stygt. Litt sånn hjemmelaga navn.....

Skrevet

Synes ikke noe om det..

Skrevet

Da ville jeg heller ha brukt Caro, ikke "sander"...

Skrevet

Jeg tenker på en mannlig utgave av Caroooola...haha med andre ord; ikke bra

Skrevet

Som jentenavn er det maskulint.

Som guttnavn er det feminint.

Som navn er det hverken fugl eller fisk.

Er det et unisex-navn?

Skrevet

Jeg synes vi skal la denne tråden ligge. Moren til Carosander har vært her inne før og hun blir veldig lei seg over slike tråder som dette. stadig vekk var det noen som startet tråder med mobbing av dette navnet. Skulle ikke forundre meg om det var den samme som sto for alle sammen...

Vis nå litt medmennskelighet og la tråden ligge. Moren til C vil helst at vi slutter med disse trådene.

Skrevet

Det er jo trist at hun blir lei seg. Jeg syntes jeg hadde hørt navnet før, det kan jo ha vært her inne det da. Men er det et jente-, gutte- eller unisex-navn?

Skrevet

jeg visste ikke at det var noen her inne som har kalt ungen sin dette jeg. men folk må da få ha en mening om det? så får moren stå for at hun har valgt det navnet. det viktigste er jo at hun selv synes navnet er fint.

Skrevet

Med all respekt og melde; jeg synes det hørtes litt "tater" ut. Litt sånn sigøynernavn. Uten at jeg egentlig helt hva rom-folket har for navnetradisjoner..

Eller at det er noe i veien med det.

Litt sånn Carmensita og Carosander.

Skrevet

Høres ut som en blanding mellom Caroline og Alexander, så måtte passet på et intet-kjønn da....

Ellers tenker jeg på Carosene....

Altså ikke et pent navn i mine øyne :(

Skrevet

Er det jente eller guttenavn? Caroline og Alexander??? Whaaat?!

Skrevet

Det har jeg sett her på dib før,og jeg synes det er helt forferdelig,like ille som Chrisander.

Skrevet

Høres ut som et veldig hjemmesnekret navn.

Går ut i fra at det er et guttenavn, og synes det var lite maskulint eller fint. Lurer på hva slags etternavn som skal matche noe sånt - Hansen?

hehehe , Carosander Hansen. Stakkars unge.

Skrevet

Jeg tenker at mor heter Caroline og far Sander :-)

Skrevet

Hvordan kan du sitte der og si at det er synd på barnet??

NAVNET SKJEMMER INGEN, har du hørt det?

Det er jammen ikke rart at barn blir mobbet for navna sine, med sånne foreldre som sitter og slenger dritt om andres navnevalg og personlige meninger!

Personlig er det ikke et navn jeg ville ha valgt selv, men jeg kunne da ikke funnet på å sitte her og rakke ned på det av den grunn. Navn er veldig veldig personlig, og det er utrolig sårende når andre holder på på den måten her...

Selvfølgelig er det lov å ytre meningene sine, men å komme med tåpelige utsagn som at det er grusomt stygt og synd på barnet, det syns jeg blir for dumt. Er dere 14 år eller?

Skjerp dere! Håper barna deres unngår å bli mobbere på samme måten som dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...