Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #26 Skrevet 20. februar 2009 Jeg må bare si at jeg skjønner deg godt jeg. De blokkene vi har bodd i har det ikke vært lov å hamre og banke etter kl 20. Forferdelig irriterende når det er bråk kveld etter kveld. Vi pusset opp, men måtte jo ta hensyn til naboene selv om vi jobbet til ut på ettermiddagen. Sååå deilig å ha flyttet i enebolig hvor ingen andre plages av lyder.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #27 Skrevet 20. februar 2009 Jeg syns man kan ta hensyn til at naboene har små unger. Så jeg forstår deg veldig godt HI for naboene våre tar ikke hensyn til det og ble dritt sure da vi var å ba de vise hennsyn. Nå har vi ikke noe godt forhol til de og hver gang vi ser de tenker vi de styggeste ting om de. Her skal det være ro etter 23.00 men jeg mener man ikke trenger hamre og borre så lenge. Skulle gjerne hatt det slik aom mange andre at man ikke kan pusse opp etter 20.00. Her er det ikke lov til å pusse opp på søndagene, men mange gjør det likevel da også.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #28 Skrevet 20. februar 2009 Siden naboen ikke har barn selv, så kanskje hun ikke tenker over at de kan holdes våkne av det? Veldig lett for de som ikke har barn å glemme sånt.. Jeg holder på det at hun burde gå bort og spørre pent, eller si ifra, så naboen vet at det er plagsomt. Kanskje tenker hun heller ikke over hvor lytt det er. Og hun er helt sikkert ikke tankeleser!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #29 Skrevet 20. februar 2009 Hvorfor sier du ikke bare ifra? Skjønner ikke hvorfor folk gjør det så vanskelig
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #30 Skrevet 20. februar 2009 Anonym 08.41 her. Om du leser det jeg har skrevet sa vi i fra og vi fikk kun kjefting og sure miner tilbake og de sluttet ikke å bråke. Faktisk kom de på døren vår for å kjefte enda litt så ungene ble hysteriske av all ropingen fra de. Ikke alle kan oppføre seg. Noen folk er bare helt ekkle og ufordragelige.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #31 Skrevet 20. februar 2009 ja, men du er ikke HI, er du vel? Hun har ikke prøvd å si ifra.. Og man kan ikke la være å si ifra fordi at noen andre ble sure på noen andre når de sa ifra..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #32 Skrevet 20. februar 2009 Nei det har du rett i:o) Alle trenger ikke være like vannskelige.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #33 Skrevet 20. februar 2009 I blokka hos oss SKAL det være rolig etter kl. 23:00, men oppussingsbråk (som banking, borring osv..) skal slutte kl. 19:00. (Kan starte kl. 09:00 med oppussing..) Men har idioter her som tolker de reglene til at man skal bråke da det er rolig da...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #34 Skrevet 20. februar 2009 Dramaqueen.... du verden(!) Er det et stort problem å ta barnet ut av sengen???? Huff! Du gjør det da litt vanskelig....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #35 Skrevet 20. februar 2009 Åh...jeg vet åssen det er å ha slike naboer. Jeg har to naboer. Dem ene er stille og fredelige. Mens de på den andre siden....blir så oppgitt over dem. Dem bråker døgnet rundt. Barna deres drive å løpe frem og tilbake sent på kvelden og bråker og driver på. Og når dem skal inn eller ut...så slamrer dem med døren, uansett om det er tidlig på morrra eller sent om kvelden. Faren i huset pleier å være sent ute. For jeg hører han alltid når han kommer hjem ved. 23-24 tiden etter at jeg har lagt meg. Og han bråker noe helt forjævlig. Barna deres er sjelden til sengs før kl. 22 om kvelden. Det har hendt at jeg har hørt dem løpe frem og tilbake ved 24- tiden. Har bankt på flere ganger, men nytter ikke. Dem vet ikke hva ordet hensyn er for noe.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #36 Skrevet 20. februar 2009 Hei alle sammen og du verden så mange som ble engasjert i mine naboproblemer:-)! Her ble det spekulert om nabodamens mangel på barn gjorde henne mindre forståelsesfull ovenfor mitt problem med min søvnløse sønn (jeg kan jo bare avkrefte at hun ikke har barn, det har hun, men de er voksne. Vet ikke hvorvidt om hun er barnehagestyrer gjør henne mer bevisst på småbarnsforeldres utfordringer. Det kan dere jo også diskutere om dere vil). Bråket stoppet i halv elleve tida for hun som spekulerte i det og for hun morsomme&orginale damen som kalte meg drama queen så sa jeg ikke ifra til henne nei. Hun begynte å bråke i et annet rom som ikke ligger vegg i vegg og da fikk gutten sove igjen. Takker for engasjementet. Hvis jeg blir naboen deres (for etpar stykker: gud forby) skal jeg vise folkeskikk og jeg lover å ikke hamre etter kl åtte:-) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå