manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 bare for gøy! har en engelsk bullterrier på 3 år, for har alltid ønska meg en:) + at de er supre fam.hunder da så klart!!
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Det er ikke min hund, men bestevenninna mi sin og jeg har han liksom når jeg vil å slikt så ser på han som min også, og det er en border collie =) Og han er bare verdens snilleste og vakreste! Han har aldri gjort en flue fortred og elsker å leke å kose. Har ikke ord for hvor skjønn han er:)
*Super*Mamman* Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Har ei lita Shih Tzu jente. De er verdens herligste skapninger (etter ungene da så klart). Så små å sjønne atte .. Masse kos, og stell med dem. Setter opp håret med rosa/lille sløyfer. Er liksom min lille datter, siden jeg kun har guttebarn, venter nr 4 ( også gutt). Har hatt to Shih Tzuer tidligere også. Driver ikke med utstillling da, har den kun til kos Holden den forøvrig ganske kortklippt, synes synd på hundene med laaaaang pels.
heisim Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har en leonberger. Utrolig snill hund. Har til og med konkurrert i kl 2 lydighet med henne. Håper hun lever for evig. Super rolig inne, lett å fyre opp ute, elsker barn og tålmodig som få. Verdens beste
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2009 gøy å se hvilke hunder folk har! vi har snakka om å skaffe oss en hund til,men tror vi får vente til lillejenta er født å blitt litt større,men har veeeldig lyst på
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Vi har blandingshund; hun er 1/2 samojed og 1/2 karelsk bjørnehund. Ei nydelig, men stri jente. Valgte henne fordi jeg hadde et spesielt forhold til mammaen hennes (verdens fineste samojed). Vi ville nok ikke valgt en slik rase igjen, føler at vi ikke klarer å stimulere bjørnehunden i henne nok. Men hun er snill og tålmodig, og ser igjennom fingrene med at vi ikke tar henne med på jakt. Tidligere hadde vi en retriever-gutt, han var verdens beste. Ville gått for en retriever-rase hvis jeg skulle ha kjøpt meg hund nå.
Nina-med passasjer Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har 2 australian shepherd,fordi jeg liker rasen og er veldig aktiv selv og driver med lydighet og agility, så har jeg en gammel husky gutt på 14 år som er gammel trekkhund som er pensjonert hos meg
Underveis --> Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Har grå schäfer. Konkurrerer i brukshundsport.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har en puli på 9 mnd. Trener agility og lydighet. Hvorfor? Fordi gubben nå ville ha en liten hund..... og han er fra ungarn, akkurat som pulien. Hils gjerne på oss på www.123hjemmeside.no/eltontoth Men dere...... hvis dere kjenner meg, så er jeg ikke helt offisielt gravid enda -ikke sladre :-/
humla80 Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Har en nyyydelig blanding av bearded colli risen schnauser, engelsk setter, gordon settter, og golden retriver , og noe mer.... Skal omplasserer henne så dersom noen er intr.
Underveis --> Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 Nyyyyyydelig, men skal omplasseres? Nja... Skeptisk!
Liljekonvall<3 Skrevet 19. februar 2009 #12 Skrevet 19. februar 2009 har en staffordshire bullterrier tispe på 4 år! Verdens beste syntes nå vi da! ;o) Skal nok skaffe oss en til etter at lillegutt har kommet! =)
Skorpionen<3 Skrevet 19. februar 2009 #13 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har en Dasnk-Svensk gårdshund på 2 ½ år. Denne rasen har jeg fordi den er helt perfekt for meg, og fordi det var den eneste rasen som faren min var interessert i. Hadde valget mellom Dansk-Svesnk eller ingen hund. Denne rasen er ikke høyere enn 30 cm, så han er akkurat passe stor
Mage Mi Sa Jo Skrevet 19. februar 2009 #14 Skrevet 19. februar 2009 vi har shaffer (vet ikke hvordan det skrives) har hatt litt forkjellig hunder men kun forholdsvis store hunder liker å ha en hun d som har litt å ta i liksom. grunnen til at vi har sjaffer nå er vel fordi det er den hunderasen min mann elsker. hun er snill og god, og aldeles nydelig. men trenger sef. en god del mosjon og stell slik slike hunder gjør.
Hera Skrevet 19. februar 2009 #15 Skrevet 19. februar 2009 Vi har Svart Elghund. Verdens beste kosehund som elsker å ligge på fanget. En veldig energisk og glad hund. Aldri brukt henne til jakt. Hun blir 11 år til sommeren. Har adoptert katten vi plutselig ble eiere av for noen mnd siden. Og hun elsker å kose med sønnen vår, de to kan ligge sammen på sofaen i evigheter å se på tv hehe! Vil ikke bytte henne bort med noenting:0)
Elefantmama Skrevet 19. februar 2009 #16 Skrevet 19. februar 2009 Vi har 2 stk Boxere. De er kjempe flotte familiehunder og passer oss helt perfekt. Lite pelsstell og livlige glade hunder med supert gemytt ovenfor både andre dyr og mennesker og hele familien.
Leon+Ava Skrevet 19. februar 2009 #17 Skrevet 19. februar 2009 Har 2 stk 1. Boerboel 3år 2. Blandingshund Golden/Flatcoat 5år Babisene mine
monca*84*j12 Skrevet 19. februar 2009 #18 Skrevet 19. februar 2009 Vi har en nydelig Gordon Setter tispe på 9år, hun heter Mille=) Vi bruker henne på jakt.. Nå vurderer vi og få en lite GS tispe til.. Vi jakter begge to, så da hadde det vært en fordel og han en vovv til.. + at vi elsker og være hunde eiere!
guttemams 04*05*09 Skrevet 19. februar 2009 #19 Skrevet 19. februar 2009 Har en labrador(svart) tispe på 7 og 1/2 år. Verdens snilleste jente, som ungene e utrolig glad i.Vi angrer på at hun ikke har fått valper, da hun har enormt godt gemytt,vakker og ettertraktet rase,men nå er det iallefall forsent som førstegagnsfødende. Så da koser vi oss med henne, godjenta:)
Snuppa & llillebror Skrevet 19. februar 2009 #20 Skrevet 19. februar 2009 Har en hann golden retriever...fordi jeg alltid har sagt at om jeg skal ha hund så skal jeg ha det!!! Mye hår overalt, men bortsett fra det er han helt suveren....og selvfølgelig vakrest i verden!!
Ayka 09+13+14 Skrevet 20. februar 2009 #21 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har 4 stykk... 2 papilloner (på 5 og 4,5år),og to finske lapphunder (på 2,5år og ei på 9mnd). Lapphundtispa på 2,5år venter valper,så her i huset er vi to gravide hormonbomber ;p Jeg valgte papillon da besteforeldrene mine hadde en slik en da jeg vokste opp. Forelsket meg i disse herlige,små skapningene som har en utrolig personlighet! Finsk lapphund har alt jeg ønsker i en hunderase. I mine øyne den perfekte familiehunden,og den er kjempefin å se på! Flott brukshund er den...men det er jo også papillon
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #22 Skrevet 20. februar 2009 har selv sett på boerboel:) hvordan er de? lest en del på nettet,men bedre å få høre fra noen med erfaringer! vi bruker bullterrieren vår til kos og litt utstilling,mest for gøy! samt trener lydighet som hobby! Han drar også jr på akebrett:)
PennyLane78 Skrevet 20. februar 2009 #23 Skrevet 20. februar 2009 Vi har to stk Amerikansk Staffordshire Terriere. Herlige hunder!
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 20. februar 2009 #24 Skrevet 20. februar 2009 Vi har en Schæfer på litt over 1 år, en skikkelig godklump hjemme og med sine kjente, men desverre veldig bjeffete og truende på ukjente. Typisk Schæfer, men vi elsker han for det!
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #25 Skrevet 20. februar 2009 En strihåret hanndachs på straks 2 år Han er en blanding av dverg og standard dachs så han er en "liten" hannhund.. En utrolig nydelig liten sak som absolutt har egne bestemte meninger Og en helt perfekt størrelse (selv om han tror han er den største hunden i verden..hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå