Gå til innhold

dreamer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo ikke så mye valg da kan man si.. Hjelper jo ikke og være utolmodig heller.. hehe

Nei det er kanskje ikke så rart.. Men likevel, de kunne spart oss avgangs elever for den utgiften spør du meg...

lett og komme med unnskyldninger ja.. sukk... Men jeg skal ta i et tak i dag jeg også altså...

Så utrolig kjipt og få kontra beskjed da.=(

Jeg fikk akkuratt tlf fra jobb om jeg kanskje kunne jobbe i morgen, men jeg sa jeg nok måtte si nei pga oppgavene.. sjefen hørtes skikkelig skuffet ut... Men jeg sa jeg kunne være mer tilstede og jobbe neste uke.. så det syntes hun var bra da..

Nå må jeg dra og kjøpe mat.. her er det ikke brød en gang og jeg er sulten.. hehe...

kos deg med oppgaven så prekas vi om ikke så lenge tenker jeg.. hehe

klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei man har jo ikke så mye valg:P Men synes du tar det veldig bra!

Det er jeg helt enig i! Vi er bare på bachelor, så om vi bruker en utgått bok ett år burde det ikke gjort noe.

Ikke noe koselig at hun hørtes skuffet ut, men du er jo alltid så flink til å stille opp ellers, så du trenger ikke ha dårlig samvittighet ihvertfall. Har dere fått nye sjef forresten? Etter hu forferdelige?

Hehe, fikk du kjøpt deg noe godt?;)

Hva skriver du om nå?

Klæm

Skrevet

heia...

går det bra? fått ferdig oppgavene? Ikke jeg.. begynner på den siste nå.. Ble en sanse relatert om synshemning.. Men det er ikke voldsomt mye pensum på området, da må det vel kunne være trygt og bruke nettet? Om man holder seg til skolenettet og statsped?

Hadde du fått med deg at vi skal inn på veiledning i forhold til midlertidig innlevering av mappe oppgavene? Syntes det var litt skummelt jeg altså.. Ikke hadde jeg fått det med meg før jeg var innom fronter heller..=s

Ellers passerte jeg 8uker i dag da... Haha.. høres ut som jeg teller ukene i en graviditet.. ikke no forbedring=(

Hvor i syklus er du nå? nærmer deg el?

Her er det ikke no som skjer i dag.. Bare oppgave tenker jeg.. usj.. men det må gjøres...

klæm

Skrevet

Hei:)

Jeg er nesten ferdig, ca. 1 side igjen. Hjernen min låser seg til slutt, så det ikke kommer noe fornuftig, men skal nok få skrevet den ferdig i dag.

Synes du har jobbet kjempebra jeg, siden du er i gang med den siste allerede. Tror det skal gå bra å bruke skolenettet og statped, bare sjekk hvem forfatteren er hvis det går. Så du ikke får en masteroppg eller noe en forelder har skrevet.

WHAT!!!??? Ååååå, jeg trodde vi skulle få det over nettet jeg!:( Og det er jo en helt annen veileder enn det jeg pleier ha. Det var skikkelig skummelt ja!!:( Og selvfølgelig kommer det som alltid på en onsdag, så jeg må bytte dag for nattevakt. Det var håpløst!

8 uker, at det går an!:( Nå MÅ det da gi seg snart! Hva sier Anders til det?

Jeg er på dag 10, så jeg har vel EL om 5-6 dager.

Blir nok bare oppgaveskriving her og...blæææ

Klæm

Skrevet

heia...

du er flink altså... Jeg har ikke kommet så langt i dag egentlig.. Men jeg har problemstilling og forsovet en disposisjon klar.. så håper på å være skikkelig flink i morgen og gjøre den ferdig=)

Ja det var skummelt.. og litt merkelig at de ikke har nevnt det tidligere.. hmmm....

Ja håper det gir seg snart.. Nei Anedrs bare rister på hodet han... kanke si så mye da.. Jeg har sagt fra at han aldri mer får sex, for jeg kommer aldri til og bli ferdig... da ler han... Men trur nok han begynner og bli små frustrert han også... tok opp det med prøve levering i dag da.. så at fra du tester deg til du får svar tar det to uker.. jeg har gyn time 25mai, da må du ha testet deg og fått svar innen det... Ja vel sa han bare.. HAHA.. ikke litt opprørt en gang.. håpløse mannfolk..

Her har det gått i web tv i kveld.. fant ut at tv3har webtv.. så fant bla mamma søker kjæreste og sykehuset der.. hihi

Jeg har søkt på to jobber da... =s en som støttepedagog i en bhg og en annen.. det går ut på å være med og starte opp et team som skal jobbe med barn med alvorlige atferdsproblemer.. det er sååååå drømme jobben og håper VIRKELIG jeg får den.. sukk... en må jo håpe...

Klæm

Skrevet

Jeg var treig med å komme i gang, så tok det en del lenger til enn jeg trodde, så NÅ er jeg ferdig. Ble litt sent ja, men da kan jeg sove litt lenge i morgen:) Når problemstillingen og disposisjonen er i orden, så går det nok fort!

Ja det var merkelige greier... Også synes jeg at det er teit at vi må levere problemstilling til bacheloroppg innen kl 12 på fredag. Er ikke akkurat det jeg fokuserer på nå..

Hehe, aldri mer sex nei:P Men kan godt skjønne at det føles sånn etter 8 uker, ikke lett å tro at det kan slutte da. Synes det er supert at Anders tar det så bra jeg. Da har du en ting mindre å bekymre deg for. Da får du minne han på det i april da:)

Hihi, genalt at du minnet meg på at tv3 har webtv. Da får jeg masse å gjøre på nattevakt framover;)

Så utroooolig spennende jobber, spesielt det teamet!! Begynner du til sommeren eller høsten? Krysser fingrene for at du får team-jobben! Den i bhg får du helt sikkert uansett:)

Klæm

Skrevet

ja men da er du ferdig da... Jeg skal snart komme igang jeg også.. men må på butikk og kjøpe no frokost.. hehe... tomt for brød igjen..

Jeg kommer ikke til og levere problemstilling!!! Det ble det jo spurt om på den info greia på mandag, og da sa Hanne at det ikke skille leveres.. Så da forholder jeg meg til det hun har sagt!! Trur ikke det er så mange som faktisk kommer til og gjøre det...

Hehe det føles litt sånn ja... Og i dag er det ganske ille.. mye og vondt... sukk.. skjønner ikke noe jeg...

Ja og nrk har nett tv.. annbefaler himmelblå.. ELSKER den serien og det er høydare på søndager.. hehe

Ja kjempe spennende.. jeg håper veldig på den i teamet jeg da... Være med på noe helt nytt liksom.. Og der var det 8utlyste stillinger, så da føler man at man har en reell kjangs liksom... Den i bhg syntes jeg er litt skummel, for da har man slt annsvaret alene.. vet ikke m jeg føler meg kompetent nok til det liksom...

nå sover du søtt og drømmer om babyen din tenker jeg=)

klæm

Skrevet

Hehe, deilig med ferskt brød da:)

Ja hun sa jo at vi ikke trengte det, så da gjør ikke jeg det heller. Vil ikke binde meg til en problemstilling, som jeg kanskje angrer på senere.

Uff, må være slitsomt at det har tatt seg opp igjen. Har du tatt en test mens du har blødd? Kunne jo vært at du har det sånn pga en graviditet, det skjedde ihvertfall med en jeg skrev med her inne før.

Ja den serien har jeg hørt mye fint om i det siste, så jeg skal begynne å se på den på nattevakt:)

8 utlyste stillinger ja, da har du nok en god sjans for å komme med:) Vet du når du evt. får inkallelse til intervju? Hva søkte du på for å finne den annonsen og hvor? Ikke det at jeg skal søke, men jeg får aldri opp noe særlig når jeg søker på spesialpedagog på finn og oslo kommune.

Enig i at det høres litt skummelt ut å ha ansvaret sånn alene, jeg vil også helst jobbe i team i begynnelsen.

Ja i dag sov jeg lenge, hehe, deilig:) Nå skal jeg i gang med å fikse på oppgavene tenkte jeg.

Klæm

Skrevet

Ja er godt.. + at på ica er det bakeri i butikken, så da kan man være heldig og få varmt brød... mmm...

Ja slitsomt og jeg har ikke testet nei... litt for mye til at det sku være aktuellt tenker jeg.. Vil ikke sløse bort tester unødig.. + at jeg har jo blødd sånn her før, så da tenker jeg at det er liksom "normalt" for meg...

Ja det burde du=)

Jeg har funnet "mine" stillinger på skedsmo kommune.. Er ikke flust av stillinger rundt om heller.. Men man kan søke som miljøterrapaut.. og det er det jo ganske mange stillinger som... Går på mye av det vi har lært.. Ja jeg vil å jobbe i team..

Søknadsfristen er i morgen, så blir spennende og se hvor fort man event får svar da..

Jeg har nå 2skrevene sider på den siste oppgaven=) Blir nok ferdig i dag!! jippi,,,

Nå skal jeg ut og gå en litt lengre tur med vovv...skal bli deilig i dette utrolig fine været!

klæm

Skrevet

Mmmm, varmt brød er herlig!!

Ja det er kanskje dumt å sløse bort en test, siden du har blødd sånn før. Hva er det lengste du har blødd før?

Aha, da får jeg søke på det. Synes det er gøy å følge litt med på hva slags jobber man kan få. Virker ikke som det er helt lett, samtidig som det virker som at alle får seg jobb etter skolen. Det blir spennende å se når du hører fra dem:)

Så flink du er!!:) Da har du vært effektiv. Jeg har gjort om masse på den første oppgaven i dag jeg, så nå tror jeg den er i boks. Da skal jeg bare slappe av resten av kvelden. Var tilbud på blu-ray på elkjøp, så vi skal dit en tur;) Hva er dine planer for kvelden?

Klæm

Skrevet

ja, men det beste er jo hjemmelaget da.. sukk.. Men det gidder jeg aldri.. kunne jo funnett ut hvordan brødbake maskinen funker da.. hehe

jeg har vært oppi 10uker.. Men dette er det nest lengste.. Men jeg hadde sikkert ikke holdt på så lenge om jeg ikke hadde begynnt på pilla.. Jeg tipper at jeg tulla det skikkelig til med deg=(

Ja greit og følge med ja.. Og jeg tenker liksom om at man i det minste får en fot innenfor området, så kan man jobbe seg opp og frem... Jeg tipper det sikkert kan ta en mnd tid før jeg hører noe.. De skal jo prossesere søknadene osv.. Men det er en jobb jeg VIRKELIG vil ha!!!!

ja har vært ganske effektiv.. Så skal begynne på side 4 nå, og jeg trur det skal gå temlig fort med de siste sidene!!!! Håper og bli ferdig i kveld.. Kommer litt ann på hvor mye spennende som er på tv.. hehe... Men kanskje jeg sitter oppe i natt også.. Da er det bare finpuss igjen, + innholds fortegnelse og pensums liste.. så ligger greit ann trur jeg..

kos dere på l-kjøp da=)

klæm

Skrevet

Hehe, du har brødbakemaskin ja. Får ikke til å bake brød jeg, de blir alltid små, kompakte og harde;)

Det kan nok hende at det ble litt kluss med pilla ja, men det kunne du jo ikke vite på forhånd. Dessuten kan det jo hende at det blir bedre igjen når du blir ferdig med å blø.

Ja det gjelder å få en fot innenfor, så kan man jobbe seg oppover derfra. Så man må nesten ta det man får i begynnelsen. Men hvis du kommer med i det teamet, så er det jo en super start da!

Jøss, hos deg går det unna:) Da er du jo snart ferdig da! Så har du jo noen dager igjen på finpuss.

Ble ikke noe av elkjøp, fordi vi så på nett at ingen av tilbudsfilmene var på lager. Så da har jeg bakt boller isteden som står og hever nå:)

Klæm

Skrevet

jeg har brødbakemaskin ja.. men jeg har ikke prøvd den enda.. står i garasjen.. har ikke pakket den opp etter flytting en gang., hehe

Bare jeg blir ferdi så.. sukk

Håper masse masse på å få den ja.. Hadde vært utrolig morro=)

mmmmmmmmmmmmmm boller..... kom hit a... sukk

Skrevet

Hehe, kanskje på tide å ta den fram snart da;)

Bollene ble kjempegode! Skulle ønske jeg kunne sende til deg over BIM:P

Hvordan går det med oppg? Har du fri i morgen og i helgen?

Jeg skal jobbe på sykehuset i morgen. Lurer på hvilken form hun i nå som hun er nyoperert.

Skrevet

jo da det går bra det.. Det som ikke går så bra er at A er en dritt akkuratt nå!!! Vi er invitert på middag til svigerfar på søndag, og da har jeg gitt beskjed at jeg må sett ann litt hvordan jeg ligger ann i forhold til innleveringen.. Min erfaring er at noe alltid skjer når jeg skal levere inn oppgaver..Han ble driiit sur og mente at jeg kunne da ha startet med oppgavene lenge før, ikke de siste 2ukene før innlevering.. Og at det var fordi jeg ikke ønsket og være sammen familien hans.. Jeg kjenner jeg bare blir sååååååå lei meg når han sier det.. Jeg stiller da opp på absolutt ALT, så det er den ene gangen jeg KANSKJE ikke kan, blir han furt...

Så nå skal jeg sitte oppe og gjøre ferdig oppgavene i natt... så han kan slappe av om at jeg skal bli med på søndag! Ikke det at han vet noe om det og måtte skrive oppgaver på den måten og hvilket press det hele er psykisk i forhold til at det er snakk om avsluttende eksamens oppgaver...

Så jeg sitter her driiiiiiiiiiit forbanna med Rybakk om og om igjen på ørene.. HA

Skrevet

Åååååå, så dårlig gjort!!!!!!:( Jeg hadde sagt akkurat det samme som deg! Du har jo all rett til å prioritere skolen. Og hvis du alltid pleier å stille opp, så kan han ihvertfall ikke klage. Håper han innser hvor teit han er snart, for det var SKIKKELIG teit av han!

Synes ikke du skal sitte oppe å skrive i natt, du kommer jo til å bli helt utkjørt. Da er det bedre at han er sur. Tror nok han skjønner at han tar feil snart. Dessuten kan det jo hende at du blir ferdig før det uansett:)

Haha, Rybak er kuren mot alt;P

Skrevet

Ja han er teit.. Nå gikk han og la seg og sa et surt god natt.. ikke en liten nuss en gang... DUSTDUSTDUST I tillegg viste han at jeg ikke hadde det helt supert i dag heller.. så fra tidligere i dag at jeg følte meg litt pms og hormonell.. syntes han kan ta litt hennsyn i det minste...

Jeg finner ikke retningslinjene for bruk av referanser. Har du peil på hvor jeg finner dem?

Jo sitter oppe nå... gi han skikkelig dårlig samvittighet!

Skrevet

GRRRRR!!!!!!! Så slem han er!!!!!!! Ble dere venner igjen da?

Satt du oppe i natt?

Tror man finner de på sidene fra i fjor, det harvard style greiene..

Driver du med i dag da?

Skrevet

ja grrr... har ikke pratet med han siden.. men vi er jo ikke av den langsinte typen noen av oss.. jeg fikk nuss før han gikk i morges.. så han kan jo ikke være for sint heller

Jeg gjorde ferdig oppgaven ja...

fant det, på isp..

Jeg skal finpusse litt på oppgavene.. skrive avsluttningen på den første.. sjekke referanser og lage innholds fortegnelse + referanselister.. Ellers skal jeg drikke vin og spise pizza regner jeg med.. hehe... syntes skikkelig skikkelig synd på meg selv i dag.. Jeg har måttet opp flere ganger i natt for og bytte tampong (sorry detalje) fordi jeg blør så mye.. helt utrolig... Det roer seg IKKE!!!!! sukk.. så da tenker jeg at jeg skal syntes skikkelig syn på meg selv i dag..

Hvor var det det stop om pilsingen på fjasboka? fant det ikke jeg=)

Skrevet

Et nuss er et godt tegn;) Kanskje han har dårlg samvittighet! Det hadde jeg hatt hvis jeg fikk deg til å sitte oppe hele natta skrive. Men det er vel deilig å være ferdig.

Finpuss har jeg og planer om å drive med, men blir nok til at jeg gjør det når jeg skal på jobb. Vin og pizza hørtes herlig ut! Så grusomt at du blør såå mye:( Du har all rett til å synes synd på deg selv, så jeg synes at du bare skal skjemme bort deg selv i dag!

Ingvild er med på mandag, og Mari er med hvis vi er med tror jeg, så da måå du jo bare bli med!;) Trykk på arrangementer, så får du det opp.

Skrevet

Tviler jeg sterkt på....

Jeg syntes det er så vanskelig dette med referanser jeg.. Hvordan jeg skal sette opp spesialped. boka og nett sider.. Hvordan referer jeg til nettsider i oppgaven.. jeg forstår det ikke.. godt det er utkast...

Har du lastet ned egen forside? Jeg finner den ikke.. Jeg hadde den på den gamle pc'n..

Jeg håper jeg er med, hadde vært super kos da...

Skrevet

Når du setter opp fra spesped så skriver du navnet på forfatteren som har skrevet kapittelet, årstall, i: Befring E. & Tangen R., Spesialpedagogikk (det skriver du i kursiv), Cappelen Akademisk forlag, Oslo.

Nettsider aner jeg ikke.

På forside har jeg kopiert forsiden fra duomalen:)

Det hadde vært kjempekos!:)

Skrevet

smart.. jeg skal kopiere forsiden på duo jeg også!!!!!!!!!!!!!!!

Fant ut av det..

Da har jeg bare en oppgave og redigere igjen... Nytt spm; det er i denn mappen på froner som det står mappeinnleveing på? Regner med det, men må bare forsikre meg så jeg ikke bajser på leggen...

Man kan laste dem opp når man vil sant?

klæm

Skrevet

Hehe, ja det er ganske lurt;)

Jepp, man kan legge inn når man vil før mandag.

Hatt en fin kveld? Jeg kom hjem fra jobb og skulle slappe av foran tv´n, men så hadde M fått besøk av en kompis som hater tv´r. Og jammen meg skal han ikke sove her og!!! Får late som jeg sover leeenge i morgen jeg da..

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...