Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 18. februar 2009 #26 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Polarbrød med brunost ...og drukke? Saft Kor handla du sist? Safari Når? Mandag Kva kjøpte du? Mat og drikke for en uke Når var ungen/ungane i seng i kveld? Skal legge seg 18:30 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Har ingen, kunne kanskje tenke meg en gullfisk. Navn på dyret/dyra? Doffen? Hehe Kven er den sist oppringte på mobilen din? Svigermor ...og kvifor ringte du? Skulle ringe og høre om hun var blitt frisk igjen Kven var den forrige personen som såg deg naken? Mannen Kva bil var den siste du køyrde? VW Passat stasjonsvogn, 2002- modell. Vår bil. Kva var det siste du såg på tv? Noe dårlige greier på NRK Super Når har du tenkt å legge seg i kveld? Ca 23 Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? I natt=) Kva skal du i morgon? Lese pensum, og deretter på lekeland med småen og noen dibbere=) Kvifor gidd du å svare på dette? Ungen sover, jeg kjeder meg.
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 18. februar 2009 #27 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Kyllingvinger ...og drukke? grønn iste Kor handla du sist? meny Når? kl 1030 i dag Kva kjøpte du? ting til dåpen Når var ungen/ungane i seng i går kveld? største kl 2000, minste kl 23 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? ønsker en landskilpadde Navn på dyret/dyra? skallemann???? Kven er den sist oppringte på mobilen din? søstern ...og kvifor ringte du? ville bli m på babykino Kven var den forrige personen som såg deg naken? Mannen Kva bil var den siste du køyrde? volvo V70 Kva var det siste du såg på tv? Ellen show Når har du tenkt å legge seg i kveld? når snuppa sovner Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? sist vi hadde barnefri.og det er LENGE siden Kva skal du i morgon? ordne til dåp Kvifor gidd du å svare på dette? Ungen sover, jeg måtte ta meg en liten pust i bakken etter husvask
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 18. februar 2009 #28 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Ryvita knekkebrød med skinkeost ...og drukke? Vann Kor handla du sist? Rimi Når? 12 tiden igår Kva kjøpte du? Appelsiner, saft, winerpølser, pølsebrød, pizzaingredienser, kjøttdeig, smågodt (tilbud) ! og druer:) Når var ungen/ungane i seng i kveld? Altså igår kveld var den 19.30 som vanlig:) Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Vi har en katt og en hest Navn på dyret/dyra? Kompis, og Guddingsprinsen Kven er den sist oppringte på mobilen din? Nord-Trøndelag Røde Kors ...og kvifor ringte du? For å høre om Anja kunne bli med på kurset i Oslo første helgen i mars:) Kven var den forrige personen som såg deg naken? Lasse:) Kva bil var den siste du køyrde? Audi A6 kjørte jeg sist, men satt på Opel vectra igår kveld:) Kva var det siste du såg på tv? 1, 2,3 oppussing Når har du tenkt å legge seg i kveld? Tja... 23.30 som vanlig:) Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? I natt=) Kva skal du i morgon? På babysvømming og Røe Kors Ungdom møte Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi jeg kjeder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå