Ranveig R Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Berre fordi eg elskar slike (og aldri får nok av dei her inne) må eg innimellom lage ein haug med spørsmål utan mål og meining... So here goes ) Kva er det siste du har ete? Nybakte bollar ...og drukke? Pepsi Max med isklumpar Kor handla du sist? Rema1000 Når? ca kl 21.30 i kveld Kva kjøpte du? Pepsi Max, Kims bamsechips med paprika og ein Troika Når var ungen/ungane i seng i kveld? Yngste kl 18.15, eldste kl 19. Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Har to kattar, har alltid hatt lyst på eit par geiter Navn på dyret/dyra? Precious og Frøken Todd. Geitene har eg ikkje navngitt enno, sidan eg neppe kjem til å få dei nokon gong Kven er den sist oppringte på mobilen din? Pappa ...og kvifor ringte du? For å høyre når eg skulle hente han - og for å gje beskjed om at vi vil ha sovesofaen likevel Kven var den forrige personen som såg deg naken? Lillejenta på 15 mnd. Ho bada mens eg stod i dusjen i dag tidleg Kva bil var den siste du køyrde? Ein sølvgrå Citroën Xantia. Diesel, veit ikkje kva årsmodell, lånte den av pappa som har den på lån mens den andre bilen blir reparert Kva var det siste du såg på tv? NCIS Når har du tenkt å legge seg i kveld? Tenkte å vere i seng til 1 Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? Hausten 2004 Kva skal du i morgon? Leike med mine to små troll som ikkje kan gå i open bhg som vi pleier pga omgangssjuke Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi eg har laga spørsmåla sjølv, og sjølv om nokon andre neppe svarer så må i alle fall eg gå framfor med eit godt eksempel ;-p
-Lane- Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Rosiner. ...og drukke? Vann. Kor handla du sist? Ica. Når? Ca 15.00 i dag Kva kjøpte du? Mange forskjellige sorter mel, toalettpapir og potetmos. Når var ungen/ungane i seng i kveld? Yngste 18.30 eldste 19.30 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Har en katt Navn på dyret/dyra? Willy Kven er den sist oppringte på mobilen din? Pappa ...og kvifor ringte du? For å høre hvordan det hadde gått å legge snuppa mi som er på overnatting der (hadde gått bare bra, forresten). Kven var den forrige personen som såg deg naken? Jentene mine som leka på badet mens jeg var i dusjen i mårrest. Kva bil var den siste du køyrde? Min kjære Subaru forester. Kva var det siste du såg på tv? Privat praksis. Når har du tenkt å legge seg i kveld? Hadde tenkt å legge meg for en time siden.. Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? Noen dager siden. Kva skal du i morgon? Kose meg med minstemor hjemme siden jeg har fri i morgen, dra med største jenta på skirenn og kanskje hente mannen min på flyplassen. Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi jeg ikke er kommet meg i seng enda og ikke har noe bedre å gjøre..
Trollmor m/ trolljente Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Bamsemums ...og drukke? Pepsi Max med isklumpar Kor handla du sist? Bunnpris Når? kl 20 Kva kjøpte du? Cola, ciabatta, kokesjokolade, solbær sirup Når var ungen/ungane i seng i kveld? 19.45 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? har bare fisker og samboern da. Ønsker meg en hund Navn på dyret/dyra? Fiskene heter fiskene Mannen heter Lars.Hunden skal hete Samba Kven er den sist oppringte på mobilen din? Mamma ...og kvifor ringte du? Fordi jeg måtte skryte på meg at jeg laget plukkfisk til middag Kven var den forrige personen som såg deg naken? Jentungen da jeg kom ut av dusjen Kva bil var den siste du køyrde? har ikke bil, men det var en renault et eller annet Kva var det siste du såg på tv? CSI Når har du tenkt å legge seg i kveld? om 15 min ca Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? 2 uker siden, mann og barn var borte Kva skal du i morgon? rydde + vaske soverom Kvifor gidd du å svare på dette? har ikke noe annet fore
Mom2Two Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Pasta til middag ...og drukke? Vann Kor handla du sist? 7/11 Når? Ca. kl 22.30 Kva kjøpte du? Brød:-p Når var ungen/ungane i seng i kveld? Eldste: Aner ikke, han er på vinterferie hos besteforeldrene! Yngste: 19.00 ca. Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? To siameserkatter Navn på dyret/dyra? Phytagoras og Aristoteles? Nei, aner ikke, jeg:-p Kven er den sist oppringte på mobilen din? Mannen ...og kvifor ringte du? For å spørre om han hadde tatt med vinterskoene til minsta i barnehagen eller ikke (fant dem ikke) Kven var den forrige personen som såg deg naken? Mannen:-p Kva bil var den siste du køyrde? VW Passat stv. Kva var det siste du såg på tv? Nyheter på CNN Når har du tenkt å legge seg i kveld? Nå straks Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? Oj, det er en stund siden:-p Kva skal du i morgon? Skal ta en dag vinterferie med minsta. Vi skal besøke en venninne og jenta hennes. Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi jeg greide ikke å la være? :-p
Trollmor m/ trolljente Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 *edit* ...og drukke? Iste
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Kva er det siste du har ete? grandiosa ...og drukke? vann Kor handla du sist? lokal butikken Når? 1430 Kva kjøpte du? grandiosa Når var ungen/ungane i seng i kveld? jenta 19, 2 yngste gutta 20, de 2 eldste 2130 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? ønsker katt og hund, men allergikere her.. så blir når jeg blir gammel å grå Navn på dyret/dyra? har ingen.. Kven er den sist oppringte på mobilen din? samboeren ...og kvifor ringte du? han er på jobb (bombe:) måtte si natta:) Kven var den forrige personen som såg deg naken? de 3 yngste, da jeg dusja å de bada. Kva bil var den siste du køyrde? en falleferdig mitchubisi space wagon Kva var det siste du såg på tv? csi.miami Når har du tenkt å legge seg i kveld? når vaskemaskina er ferdig.. typisk meg å sette på en så sent på kvelden.. Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? hahaha, aner ikke. maaaange år siden Kva skal du i morgon? hjelpe ei venninne å male stua hennes Kvifor gidd du å svare på dette? venter på at vaskemaskina skal bli ferdig så jeg kan legge meg:))
Den heldige eier av ett barn Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Knekkebrød med nugatti ...og drukke? Gøy saft Kor handla du sist? Rema1000 Når? 17.00 på lørdag Kva kjøpte du? Stearinlys Når var ungen/ungane i seng i kveld? 19.30 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Har mange, trenger en liten geitekilling for å gjøre samlingen komplett Navn på dyret/dyra? Kaloline ( Noen som ikke kan si Karoline) og ellers går de på nr Kven er den sist oppringte på mobilen din? Mormor ...og kvifor ringte du? Finne ut hvordan været blir i morgen Kven var den forrige personen som såg deg naken? Lillejenta på 2, da jeg kom ut av dusjen i dag tidlig Kva bil var den siste du køyrde? Nissan X-Trail 2007 modell Kva var det siste du såg på tv? House Når har du tenkt å legge seg i kveld? Tenkte å vere i seng til 1 Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? En stund siden ja:) Kva skal du i morgon? Jobb, så akedag med den lille og noen venner Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi du har laget spørsmålene, og jeg trenger bare seks timers søvn og skal ikke opp før 7:)
PinkBabyDoll Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Fiskegrateng ...og drukke? Fanta Exotic Kor handla du sist? Ultra Når? rundt kl 1800 i dag Kva kjøpte du? Tropicana Smoothie, youghurt, bomullspads, frosne bær, halspastiller, fiskegrateng, brus, grønnsaker... Når var ungen/ungane i seng i kveld? Altfor seint, men er syke, så hadde sovet mye i løpet av dagen... Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Skulle gjerne hatt en tibetansk spaniel om noen andre hadde tatt jobben og jeg hadde fått KUN kosen Navn på dyret/dyra? Hummm, det var noe å tenke på Kven er den sist oppringte på mobilen din? Mamma ...og kvifor ringte du? Bare for å si hei Kven var den forrige personen som såg deg naken? Lillemor på 2,5 år Kva bil var den siste du køyrde? VW Passat Kva var det siste du såg på tv? Private Practice Når har du tenkt å legge seg i kveld? For en time siden Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? Veit ikke egentlig... Kva skal du i morgon? Være hjemme m sykt barn... IGJEN... Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi jeg tydeligvis har lakenskrekk og e mengde spørsmål kan i mitt hode rasjonaliseres til å være god nok grunn til å utsette sengetia enda littegrann
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Fiberrik med skinke og paprika ...og drukke? Fun light artic blueberry Kor handla du sist? Safari Når? ca kl 18 i kveld Kva kjøpte du? Pepsi,frosne blåbær og jordbær,yoghurt,tyggis, bolle, en flaske vann, og en walters mandler til gubben;-) Når var ungen/ungane i seng i kveld? Yngste kl ca22 (er bare 5uker, men sover enda=D) eldste kl 20.30 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? HUND! Og en grå jacko Navn på dyret/dyra? Lukas og Charlie Kven er den sist oppringte på mobilen din? Sambo ...og kvifor ringte du? Fordi han skulle huske noe Kven var den forrige personen som såg deg naken? Sambo, han måtte hente håndkle til meg Kva bil var den siste du køyrde? Toyota Avensis x d-cat, grå, 2008,diesel, Kva var det siste du såg på tv? Da damene dro Når har du tenkt å legge seg i kveld? FØR kl 02 Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? I natt=) Kva skal du i morgon? På 6 ukers kontroll med lillesøster, ut i snøen med storesøster Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi det ikke skjer en dritt på nettet, og eg kjeder meg ihjel=( Burde vel gått i seg, men..... *tiltak*
<3Lykkelig<3 Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Fiskekaker m løk og ris og saus ...og drukke? Kald te Kor handla du sist? Ica Når? 1500 Kva kjøpte du? 1 pk fyrstikker Når var ungen/ungane i seng i kveld? 19:30 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Vil ikke ha noen dyr Navn på dyret/dyra? Kven er den sist oppringte på mobilen din? Mammaen min ...og kvifor ringte du? For å høre hvordan det gikk med henne og for å fortelle at vi hadde vært på åpen bhg og at snuppa har gått flere skritt idag Kven var den forrige personen som såg deg naken? Lille jenta mi når vi dusjet sammen. Kva bil var den siste du køyrde? Jeg har ikke lappen eller bil. Kva var det siste du såg på tv? Medium Når har du tenkt å legge seg i kveld? Vet ikke Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? Nei si det, siste gangen jeg hadde barnefri, var vel i slutten av januar. Kva skal du i morgon? Dra på åpen bhg med jenta mi Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi jeg kjeder meg!
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 1 banan Kaffe Meny Kl. 17 ca Kylling, salat, tomat, rømme, melk, brød, bleier, cola, kaffe, youghurt, juice og is Kl. 19:10 Ingen Ingen Mannen min For å be han huske å hente pakka på posten Mannen min Volvo xc 90 til jobb Tv2 nyhetene Er på nattevakt, så skal legge meg kl 8 i morgen tidlig Etter nattevakt i går Sove til kl 15 etter nattevakt, på middag til mamma og pappa. Feire mammas bursdag. Morsomt med meningsløse spørreundersøkelser
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #12 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? agurk ...og drukke? juice Kor handla du sist? kiwi Når? I går Kva kjøpte du? Ganske mye (husker ikke alt) Når var ungen/ungane i seng i kveld? 19 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Det skulle vært en hund Navn på dyret/dyra? Kven er den sist oppringte på mobilen din? Mannen min ...og kvifor ringte du? For å minne ham på å ta med mur-borr hjem fra jobb Kven var den forrige personen som såg deg naken? Mannen min Kva bil var den siste du køyrde? Aner ikke, har ikke lappen, og er ganske mange år siden jeg sist prøvekjørte Kva var det siste du såg på tv? CSI Når har du tenkt å legge seg i kveld? Når maseriene gir seg Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? I natt Kva skal du i morgon? Svangerskapskontroll og vindusvask;) Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi jeg kjeder livet av meg...
Ønderkåver Skrevet 18. februar 2009 #13 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? En banan ...og drukke? Pepsi Max Kor handla du sist? Maxi-mat Svinesund Når? ca kl 18.00 i går Kva kjøpte du? Diverse matvarer, som ellers når jeg handler i Sverige Når var ungen/ungane i seng i kveld? De er ikke her nå, så det aner jeg ikke Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Har kanin, to leopardgekkoer og en amerikansk miniatyrhest Navn på dyret/dyra? kaninen heter Punky, gekkoene er navnlse og hesten heter Sunrise Kven er den sist oppringte på mobilen din? Dattern min ...og kvifor ringte du? Bare for å skrevle, som alle dager. Hun er 20 pr, og er 26 uker på vei:) Kven var den forrige personen som såg deg naken? Samboern Kva bil var den siste du køyrde? Vår vinrøde Audi Kva var det siste du såg på tv? CSI Når har du tenkt å legge seg i kveld? Snart? Er nyoperert i en skulder, og det er vondt:( Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? Husker ikke, før jeg fikk problemer med skuldra hvertfall... Kva skal du i morgon? Sjekke operasjonssår hos legen, besøke foreldrene mine. Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi jeg som sagt sliter med nattesøvnen, og noe skal man jo ta seg til, men nå er det hvertfall kvelden:)
Tøysetipp Skrevet 18. februar 2009 #14 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Brødskive m/salami og agurk ...og drukke? Farris bris Kor handla du sist? Spar Når? Ca. kl 19:00 Kva kjøpte du? Makroner, melk, jordbær, epler Når var ungen/ungane i seng i kveld? 20:30 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? En katt Navn på dyret/dyra? Ida eller Lars (arvingen som har bestemt) Kven er den sist oppringte på mobilen din? Hun heter Christine ...og kvifor ringte du? For å skravle Kven var den forrige personen som såg deg naken? Arvingen til morgen i dag inn/ut av dusjen Kva bil var den siste du køyrde? Ford fiesta -98 modell Kva var det siste du såg på tv? Charterfeber Når har du tenkt å legge seg i kveld? Innen kl. 24:00 Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? Lenge siden- aner ikke Kva skal du i morgon? Lese til eksamen, kanskje på hytta Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi jeg egentlig skal lese til eksamen, men dette fristet mer;-)
Sistah*G07*J09* Skrevet 18. februar 2009 #15 Skrevet 18. februar 2009 Å....moro moro Kva er det siste du har ete? Kvikklunsj ...og drukke? Farris Kor handla du sist? Rema1000 Når? på lørdagen Kva kjøpte du? Mat for ei hel uke Når var ungen/ungane i seng i går kveld? kl.18:30 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Hund Navn på dyret/dyra? Theo Kven er den sist oppringte på mobilen din? Mamma ...og kvifor ringte du? For å spørre om jeg fortsatt får middag i dag Kven var den forrige personen som såg deg naken? Mannfolket mitt Kva bil var den siste du køyrde? Ein sølvgrå Citroën Xantia. Diesel, 98mod Kva var det siste du såg på tv? Ungemødre Når har du tenkt å legge seg i kveld? Sikker kl.22 som vanlig Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? i natt Kva skal du i morgon? på jobb Kvifor gidd du å svare på dette? Liker litt spørreting
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 18. februar 2009 #16 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Litt smågodt i går kveld ...og drukke? En jordbærshake med NOKA dietten (etter en smule dårlig samvittighet etter i går kveld, haha) Kor handla du sist? OBSByggMix Når? ca kl 18.00 i gårkveld Kva kjøpte du? To sekker med ved Når var ungen/ungane i seng i gårkveld? Klokken 20.00 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Har to hunder og en fisk men vil ha en katt og en minigris... Navn på dyret/dyra? Trulte og Xena og fisken Hans Kven er den sist oppringte på mobilen din? Mamma ...og kvifor ringte du? For å gi en kort beskjed Kven var den forrige personen som såg deg naken? Lillejenta på 15 mnd. Ho bada mens eg stod i dusjen i dag tidleg Kva bil var den siste du køyrde? En svart peugot et-eller-annet Kva var det siste du såg på tv? Frustrerte fruer Når har du tenkt å legge seg i kveld? Ca kl 23.00 Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? I går natt Kva skal du i morgon? På jobb, lage middag, hente unger etter skole og barnehage og på møte på jobben igjen Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi jeg synes det er litt festlig, hehe....
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 18. februar 2009 #17 Skrevet 18. februar 2009 Så at jeg bomma på det ene spørsmålet ang hvem som så meg naken sist, kopierte bare og hoppet visst over denne, hehe, men det var samboeren min.
Gjest Siklerotte Skrevet 18. februar 2009 #18 Skrevet 18. februar 2009 Når jeg begynner å svare på slike, er det bevist at jeg har for mye fritid;) Kva er det siste du har ete? - Salat ...og drukke? - Vann Kor handla du sist? - ICA Når? - Uhm, husker ikke. Rundt 17:00 i går. Kva kjøpte du? - Ja, godt spørsmål. Husker heller ikke. Noe grønnsaker og yoghurt og knekkebrød eller noe. Når var ungen/ungane i seng i kveld? - 18:30. Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? - Måtte ha vært en hund. Navn på dyret/dyra? - Åge. Kven er den sist oppringte på mobilen din? - En jente. ...og kvifor ringte du? - Fordi jeg måtte videreføre en beskjed. Kven var den forrige personen som såg deg naken? - Godt spørsmål, er ikke helt sikker. Kva bil var den siste du køyrde? - Skriver det alltid feil, så dropper å svare på den. Kva var det siste du såg på tv? - Frustrerte fruer. Når har du tenkt å legge seg i kveld? - La meg for leeenge siden=p Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? - I natt. Kva skal du i morgon? - Ligge i sengen og slappe av og få besøk. Kvifor gidd du å svare på dette? - Fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre, tragisk nok.
Let's hear it for the boys! Skrevet 18. februar 2009 #19 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Brødskive med jordbærsyltetøy ...og drukke? Kaffe Kor handla du sist? Rimi Når? ca. 19.00 mandag kveld Kva kjøpte du? NAN2, grøt, brød, egg, melk, ost Når var ungen/ungane i seng i kveld? Kl. 18.15 (i går kveld) Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Har en hund, skulle gjerne hatt ingen Navn på dyret/dyra? Tyson Kven er den sist oppringte på mobilen din? Vet ikke. Har mistet laderen, så mobilen har ikke hatt batteri på tre dager. Skulle jeg gjette, er det sikkert samboeren min. ...og kvifor ringte du? Ingen anelse. Kven var den forrige personen som såg deg naken? Sønnen min på 13 mnd. Vi dusjet sammen i går ettermiddag. Kva bil var den siste du køyrde? Kjører ikke bil selv, men jeg kjørte en taxi av ukjent merke i Amsterdam på fredag. Kva var det siste du såg på tv? Northern Exposure Når har du tenkt å legge seg i kveld? Etter Brothers and Sisters Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? En uke siden, kanskje. Kva skal du i morgon? Har ingen planer for i morgen. Blir kanskje litt husvask. Ellers leke med minibolla, som vanlig. Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi jeg akkurat har lagt minibolla ned for sin første blund i dag, og kjeder meg veldig.
Masaili <3 Skrevet 18. februar 2009 #20 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? - Knekkebrød med fårepølse. ...og drukke? - Cola Kor handla du sist? - Rema 1000 Når? - Ca kl 13 i går... Kva kjøpte du? - Handla masse, for kjøleskapet var nesten tomt, så gidder ikke liste opp alt! Når var ungen/ungane i seng i går kveld? - Kl 19 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? - En katt! Navn på dyret/dyra? - Hmmm... vi blir liksom ikke enige om det, så vi får se! Kven er den sist oppringte på mobilen din? - Ei venninne som heter ingvild. ...og kvifor ringte du? - For å skravle litt, men hun holdt på å lese til eksamen, så hun hadde lite tid Kven var den forrige personen som såg deg naken? - Sikkert en av ungene mine Kva bil var den siste du køyrde? - Har ikke lappen, så kjører ikke bil Kva var det siste du såg på tv? - Frustrerte fruer. Når har du tenkt å legge seg i kveld? - i 23 tida tenker jeg:) Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? - Aldri? Ikke etter jeg fikk unger hvertfall! Kva skal du i morgon? - Burde skrive på oppgava mi, men kommer sikkert til å sille med andre ting;) Kvifor gidd du å svare på dette? - Fordi det er mer gøy enn å skrive oppgave!
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #21 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Frokost - to brødskiver. ...og drukke? melk. Kor handla du sist? Kiwi Når? ca kl 14 i går. Kva kjøpte du? 2 pk sånne påske egg, seigmenn, melkesjokolade, en pepsi max, brød og agurk. Når var ungen/ungane i seng i kveld? Eldste på to år klokka 19, snuppa på 8 uker sov klokka 20.. Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? vil ikke ha noen nå.. men etterhvert en hund. Navn på dyret/dyra? Kven er den sist oppringte på mobilen din? En venninne ...og kvifor ringte du? For å høre hva vi skal i dag;) Kven var den forrige personen som såg deg naken? snuppa på 8 uker mens jeg dusja til morran Kva bil var den siste du køyrde? bilen vår,, toyota avensis 07. Kva var det siste du såg på tv? fruene. Når har du tenkt å legge seg i kveld? ca halv elleve Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? november/desember engang (2008) Kva skal du i morgon? Aner ikke.. gå tur med snuppa iallefall.. eldstemann er hos dagmamma. Kvifor gidd du å svare på dette? Kjeder meg litt..
~Roskva~ Skrevet 18. februar 2009 #22 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Hjemmebakt gulrotbrød med smør og norvegia ...og drukke? kaffe Kor handla du sist? Kantina på Fylkeshuset i Tromsø Når? I går klokka 11:15 Kva kjøpte du? Pasta med fisk og salat Når var ungen/ungane i seng i kveld? klokka 18:30 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Ønsker meg hund, men med allergisk samboer er nok det umulig.. Navn på dyret/dyra? Chilli... Kven er den sist oppringte på mobilen din? En IT-konsulent i Vestfold fylkeskommune ...og kvifor ringte du? For å få tilgang til ei mappe på fellesserveren Kven var den forrige personen som såg deg naken? Enten lillejenta på 14 mnd eller sambo.. vi var sammen på badet i morrest Kva bil var den siste du køyrde? Burgunderrød Subaru Legacy sedan, 1995 modell, bensin Kva var det siste du såg på tv? Mythbusters på Discovery i går kveld Når har du tenkt å legge seg i kveld? Helst før elleve Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? Høsten 2007 en gang... Kva skal du i morgon? Gå på jobb hele forbanna dagen, være sammen med lillepia frem til leggetid, rydde og vaske stua og badet. Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi jeg også liker sånne rare spørreundersøkelser...
Ninemi Skrevet 18. februar 2009 #23 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Brødskive ...og drukke? Anananjuice Kor handla du sist? Rema 1000 Når? Mandag Kva kjøpte du? Handla for hele uka så orker ikke ramse opp alt det =) Når var ungen/ungane i seng i kveld? 19.30 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Katt Navn på dyret/dyra? Pus? =) Kven er den sist oppringte på mobilen din? Legesenteret ...og kvifor ringte du? For å sjekke hvilket klokkeslett snuppa har time imorn Kven var den forrige personen som såg deg naken? Min kjære Kva bil var den siste du køyrde? VW Golf Kva var det siste du såg på tv? CSI i går kveld Når har du tenkt å legge seg i kveld? 23.00 Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? 3-4 uker siden Kva skal du i morgon? Til legen med snuppa og gå tur Kvifor gidd du å svare på dette? Hadde lyst =)
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #24 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Middagen i går ...og drukke? Vann Kor handla du sist? Den lokale og helt forferdelige Sparbutikken Når? ca 9. i morgest Kva kjøpte du? Bananer i lange baner Når var ungen/ungane i seng i kveld? Vel, de la seg 20.00 i går begge to, og våknet 7.30 i morgest Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Har katter, men kunne tenkt meg hest (igjen) Navn på dyret/dyra? Hufsa, Brutus, Snorre og Tiger (som ikke er min, hun bare bor her for tiden) Kven er den sist oppringte på mobilen din? Mannen min ...og kvifor ringte du? For å si god natt. Kven var den forrige personen som såg deg naken? Mannen min Kva bil var den siste du køyrde? Min egen heldigvis. Var redd jeg måtte låne mannen sin i dag og :o/ Kva var det siste du såg på tv? Frustrerte fruer. Når har du tenkt å legge seg i kveld? Midnatt Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? I natt =) Kva skal du i morgon? Ok, da svarer jeg som i dag; jeg skal rydde og vaske og handle og være husmor. Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi jeg utsetter ryddingen så lenge jeg kan! =)
annemor80 Skrevet 18. februar 2009 #25 Skrevet 18. februar 2009 Kva er det siste du har ete? Tørre brødskiver med smør og gulost ...og drukke? Iskald melk Kor handla du sist? Rimi Når? kl 11 igår formiddag Kva kjøpte du? Et brød og en cola light Når var ungen/ungane i seng i kveld? I går kveld, da. Kl 19 Viss du har/skulle hatt eit kjæledyr, kva er det/skulle det vere? Gullfisk! Navn på dyret/dyra? Haha, har ikke tenkt såå langt Kven er den sist oppringte på mobilen din? Mannen ...og kvifor ringte du? For å fortelle at lillegull bæsjet i senga vår igår morges Kven var den forrige personen som såg deg naken? Lillegull Kva bil var den siste du køyrde? Sølvgrå toyota avensis Kva var det siste du såg på tv? Private practice Når har du tenkt å legge seg i kveld? I kveld blir det tidlig siden gullet har begynt å våkne syv... grøss og gru Når var siste gong du sov 8 timar samanhengande? Må være på våren 2008 Kva skal du i morgon? Leke med lillegull som vanlig, kanskje på trilletur Kvifor gidd du å svare på dette? Fordi det er gøy å svare på sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå