Gå til innhold

Tyste på bf??

Anbefalte innlegg

Skrevet

100 g går fremdeles under "eget forbruk". Man blir ikke siktet for salg for 100 g. Det er forøvrig smart av samboeren din å kjøpe inn større mengder når han først gjør det. Det reduserer kontakten med evt tvilsomme folk. Mange som tjener noenlunde greit velger å kjøpe inn så mye som 100 g når de handler, spesielt hvis hasjen er av det slaget man liker.

Hvis du vil flytte, så gjør du det. Det er opp til hver enkelt å sette grenser for seg selv, men la hasjen ligge. Den er ikke din. Hvorfor vil du lage problemer for faren til barna dine. Er han ikke en god far?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kan ikke si han er noen god far. Er en grunn til at jeg skal flytte. 100g går ikke til eget forbruk! Da blir man tatt for å selge. Noe jeg mistenker han gjør. "Glemmer" mye i bilen. Noe han sikkert bare sier når han skal møte noen.

Skrevet

100g ikke for distribusjon?

Hva har du røyka a? Det er klart det går under distribusjon, er ingen som har 100g liggende hjemme til eget bruk! Og forøvrig, vil han jo uansett da blitt tatt for besittelse, så tatt blir han uansett hva de nå skulle komme frem til!

Og du som sa at THC sitter i kroppen i ukesvis, du må jo også ha røyka et eller annet, som sokka dine feks. For ved å røyke en gang sitter det i max 3-4 dage i urin, kortere i blod. Ved hyppig og gjentatt røyking av store mengder kan det spores i 14 dager til en måned, i urin, kortere i blod.

Les litt om hva dere slenger ut av dere om a, ikke kom med feilinformasjon som fremheves som sannheter. Tror jeg er to fine ord å slenge på isåfall.

Og så tilslutt, HI, ring politiet, fortell dem akkurat det du sier til oss. Du misliker at han oppbevarer det der, vil ha det vekk, men er samtidig redd for hans reaksjon.

Hvis ikke må du gjerne si fra om noen her skal ringe for deg.

Jeg nærer et dypt og intenst hat til mennesker som selger slik søppel, når jeg ser hva det har gjort med broren min. (og jada, jeg veit han kjøper det helt selv og er enda sintere for det)

Skrevet

Signerer siste anonyme her!

Stemmer det hun sier.

Ville ringt politiet ja, si det du sier her, at du er redd for sinet hans men at du langt fra ønsker å ha dette i leiligheten din!! Prøv å flytt fra denne mannen så fort så mulig, høres ikke ut som noe mann verdt å samle på!!

Lykke til!

Skrevet

Er dere helt dumme eller ? Hun blir da ikke tatt hun for å gi beskjed om det. Ingen som er så dumme å si til politiet "at det er nark i leiligheten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...