Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Fant ut i dag at han har gjemt masse hasj på badet! Han vet at jeg hater at han røyker. Han sier han bare gjør det en gang imellom, men tydeligvis ikke. Er en ganske stor plate. Tipper rundt 100g. Vurderer nå å ringe politiet. Vil ikke ha dette i leiligheten min. Er det noen måte jeg kan gjøre det på uten at han finner ut at det er meg??
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Det er vel ikke så lett siden du fant det i din leilighet vil jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Jeg hadde gitt han et valg. Slutt med skjiten eller flytt ut! 100g er IKKE akseptabelt. Det går under besittelse for videre salg. Kommer politiet hos dere og har razzia/husransakelse... så sitter du i skjiten også. Dette er alvorlig!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Haha, for en idiot. Er dette i din leilighet så er det du som kommer til å bli straffet for det og ikke han. Han kan si at han ikke kjenner til dette, de arresterer deg, får BV til å ta barnet og du havner i retten med en jævlig bot. Så ikke annmeld dette, kast den i do og si det til typen at du har gjort det.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Hvor stort bad har dere a? siden han kan gjemme en plante der inne liksom
mamma til 2 små:=) Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Jeg er for moden for å ha en type som røyker hasj og ville derfor vist han døra på flekken.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 hallo, hasj kommer i plater, ikke plaNter:P ta det med ned på politistasjonen og be dem destruere det, si at du fant det i leiligheten din etter bf hadde vært der... du kan be dem ta en blodprøve av deg for å "renvaske" deg om nødvendig, thc sitter i blodet i flere uker...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 jaja, er du også helt forbanna idiot ? Politiet driter vel i det, for de vet så trenger hun ikke bruke det, men hun kan selge det. Bruk hue da suppehuer.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 Han bor her han også, men han er på jobb nå. Jeg skal flytte fra han. Ser etter leilighet, men det vet ikke han noe om. Tør ikke si noe om det pga sinnet hans! Jeg blir vel ikke tatt hvis jeg ringer politiet? De kan ta så mange prøver de vil av meg. Rører ikke narkotika! Men tester de sambo ser de jo at han bruker, og da skjønner de vel at det ikke er mitt?? Vil han skal bli tatt for det. På tide han blir voksen og tar ansvar for sine handlinger. Han er tross alt far til 2 små barn. Blir han tatt for det kan han ikke kreve å ha barna når jeg flytter. Han er ikke snill mot de. Ikke vil jeg de skal være hos han når han røyker hasj. HI
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Politiet vil nok tro deg når du anmelder. Har en fetter som dealer, og det har vært mange rassiaer i tantes leilighet. Det betyr iikke at de sikter henne. Synes det er rart at du ga ham et ultimatum på hasjen, men kan bo med han når han bare er slem med barna.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #11 Skrevet 17. februar 2009 Ultimatum på hasjen? Hvor får du det fra? Har ikke gitt han noe ultimatum! Skal flytte uten at han vet det!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #12 Skrevet 17. februar 2009 Vil bare skyte inn at en narkodom ikke har betydning for samværet...... Ikke en voldsdom heller, så lenge det ikke er en dom for å ha mishandlet barna det er snakk om. Jeg ville ringt politiet, og sagt det som det er. Og så fikk det være opp til dem hva de velger å gjøre. Du får sikkert spørsmål om du vet noe om dette, og er med på det. Men de vil nok tro deg når du forteller sannheten:) Politiet kan jo gjennomføre rassia på tips fra publikum......
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #13 Skrevet 17. februar 2009 sorry, leste noe en annen hadde skrevet litt for lett, så trodde det var du som skrev det. Enig i at du bør flytte, en mann med sinneproblemer som bruker dop er ikke en far barn bør vokse opp med.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #14 Skrevet 17. februar 2009 Er han utspekulert nok kan han si du har gjemt det der for å ta han, hvis han ikke er kjenning av politiet.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #15 Skrevet 17. februar 2009 Beklager jeg leste feil. Fikk det ikke helt til å stemme serru.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #16 Skrevet 17. februar 2009 Ja det kan han. Han kan si han ikke aner noe om dette. Og da vil du få et rent helvete skal jeg si deg.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #17 Skrevet 17. februar 2009 Det hadde han aldri gjort. Uansett hadde politiet fort funnet ut at det hadde vært løgn. Er bare å sjekke mobilene det. Han har flere kjenninger av politiet lagret på mobilen sin. Jeg har bare noen få venninner med barn som aldri har vært i kontakt med politiet, også skole, legen og sånn..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #18 Skrevet 17. februar 2009 Skal jeg bare la han ha det her da, eller? Kan hvertfall ikke kaste det, for da banker han meg! Det er hvertfall helt sikkert. Da hadde han blitt så sint at det hadde svartnet for han. Så det gjør jeg bare ikke!
Miss Misantrop Skrevet 17. februar 2009 #19 Skrevet 17. februar 2009 Det første du bør gjøre er å slå opp med denne kjæresten og bytte lås på døra di. Du skriver selv at du er redd han skal banke deg opp og det kan man ikke leve med. Så får du gi han tilbake det han har gjemt på toalettet ditt. Enkelt og greit. Du behøver aldri ha noe mere med denne fyren å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #20 Skrevet 17. februar 2009 Jeg syns du skal hjemme stoffet en helt annen plass og rett og slett si at det har du aldri sett, du aner ikke hva han snakker om. Og lat som du er sjokkert over at han lagrer stoff i leiligheten hvis han er så dum at han spør deg om dette. Så flytter du ut som planlagt og glemmer hele saken og kommer deg videre i livet.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #21 Skrevet 17. februar 2009 Det må hun vel! Han er jo far til hennes barn. Forøvrig er jo dette jævlig mye penger da, kjenner ikke noen som vil kjøpe da? Da har du jo litt egenkapital når du skal flytte
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #22 Skrevet 17. februar 2009 100 g?? er ikke det bare småtteri eller er jeg helt på bærtur?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #23 Skrevet 17. februar 2009 Her er det nå i alle fall 100-150 kr pr gram så, blir jo litt penger
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #24 Skrevet 17. februar 2009 Kast det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #25 Skrevet 17. februar 2009 Ring politiet og si det som det er, inkludert at du er redd for reaksjonen hans. Hvis politiet later som noen andre har tipsa dem og tar en razzia hjemme hos dere så kan du late som om du er kjempeforbanna på ham som har stelt i stand noe sånt som gjør at politiet kommer hjem til dere. En sånn drittsekk har sikkert mange fiender som gjerne tipser politiet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå