Gå til innhold

Hei alle sammen! (Og dere som enda ikke har meldt deres overgang).


MissKitty

Anbefalte innlegg

Til Itsrejk

 

Ja, jeg vil gjerne møte flere som fikk barn i januar :) Jeg kom meg aldri på BIM-treff pga bekkenløsning. Dessverre henger denne i fremdeles, men langt ifra så ille som det var før fødselen :) Selv bor jeg på Byåsen, og har et konditori med kaffeservering i behagelig avstand fra hjemmet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også to tette :) Lillesøster kom i begynnelsen av Januar, storebror var da 1,5 år. Bor i Oslo, er alenemor og student :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fødte ei stor og fin jente den 23 jan. 3920 g, 54 cm og 35 rundt hodet. Er kjempeforelsket om dagen... Har to fra før på 14 og 9 som er verdens beste "hjelpere";-) Ammingen går over all forventning, selvom puppen er mer utenfor enn innenfor bh`en:-) Hun sover ikke så mye, er det noen flere som har den erfaringen? Har lest et sted at de sover mellom 15 og 20 timer i døgnet, men det gjør ikke snuppa mi. Husker ikke fra sist gang. Dessuten hadde mellomste kollikk i nesten tre mnd...

 

Bor tre mil nord for Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ei lita jente 16.Januar.2009. Er samboer med verdens herligste gutt og vi fikk vårt første barn nå :-) Bor i Fredrikstad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei igjen MissKitty.

 

Koselig med en slk tråd og takk for sist på overtidstråden.

 

Jeg fikk en jente 23 januar tatt med hastekeisersnitt. Hun var 3488 gram, 49 cm lang og 13 dager på overtid.

 

Fra før har vi tvillinger på 7 år som er flinke til å hjelpe til og veldig stolte.

 

Vi koser oss masse sammen.

 

Selv er jeg snart 34 år, min mann er 37 og vi bor i sandnes.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sels! :) Det ble lenge å vente for deg og tvillingene, skjønner jeg. Lange overtidsdager... TIpper tvillingene ble glade da lillesøster endelig kom hjem! :) Her er storebror snart åtte år, og han påstår han har ventet i "mange evigheter" på lillebror. :)

 

Det ble haste-ks på deg også - hvorfor? Jeg endte også med det, pga guttens leie. Rumpa flytta seg ikke nedover i løpet av åpningsfasen, så da fikk jeg ikke lov til å presse ham ut "riktig vei", men måtte ta haste-ks ved full åpning. Gikk greit der og da, og de første par ukene, men så viste det seg at jeg hadde fått infeksjon i såret, og det har vært mange runder på sykehuset etter det. Nå er det endelig snaaart grodd! :) Har det gått greit med deg etterpå, eller ble det komplikasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi fikk en liten (vel...3930 g og 51 cm) jente, Cecilia, den 3 januar, to små dager før termin faktisk. Er fra Bodø begge to, men bor nå i Akershus pga jobb. Snuppa har vært endel urolig og hatt magevondt, men etter tre kiropraktor-behandlinger for KISS-liknende symptomer med stiv nakke, er hun nå mye bedre!! :) Vi koser oss masse, pappaen er mye hjemme i perioder, og reiser også endel uker, så da klarer vi oss alene vi jentene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Itsrejk.

 

Ja det ble en lang ventetid for oss alle her i huset. Har en mann som jobber i nordsjøen og han reiste ikke offshore fordi jeg skulle ha baby, og hele offshore turen gikk uten fødsel ble vi ganske leie.

 

Men nå gleder vi oss over vår lille solstråle som er 6 uker i morgen.

 

Jeg har fulgt med på deg og historien din så jeg var klar over at du måtte ta keisersnitt og at du fikk komplikasjoner, og da ble jeg ganske redd kan du vite for jeg var nettopp kommet hjem fra sykehuset når jeg leste om deg.

 

Jeg fikk ble lagt inn på sykehuset med modningstabletter den dagen jeg var på overitdskontroll fordi det var lite fostervann.

Dagen etter ville de sette i gang med riestimulerende drypp og det ble starta i 13 tiden fredag den 23/1. Utpå ettermiddagen fikk jeg epidural og etter en stund fikk jeg ganske heftige rier uten at det ble åpning og hjerterytmen til Malin var ikke så veldig fornøyd med hele situasjonen, hjerterytemen hennes var nede i 91. Så klokken 19.41 på kvelden ble det besluttet keisersnitt og klokken 20.33 var hun ute.

 

Jeg har vært veldig bra etterpå. Hadde veldig lite smerter og kom meg kjempefort. Såret grodde fint og ingen komplikasjoner.

 

Håper at det går bedre med deg nå og at du snart er bra igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!:)

Sprek 2barnsmor på straks 21år her:)

Prinsessa vår bestemte seg for å ut 10.jan, termin 16jan:)

Fødsel startet med vannavgang, og 4,5t senere ble hun født:) Stolt storesøster som fylte 6år sist helg, og en kjempestolt pappa:) Vi holder til i Sør-Trøndelag.

 

Lillegull er forresten 2mnd idag:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ultralyden sa jeg at jeg ønsket at jeg hadde en storebror i magen - og stor nok var han iallfall da han kom 5 dager over termin - 16.januar. 12 timer aktiv fødsel og verdens fineste gutt, 4,6kg og 53cm. Om han også blir bror, det får jo tida vise :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Fra Stavanger

Sykepleier

 

Fikk tvillinger 28 januar ( uke 37+5) en gutt og ei jente

Gift,

har to eldre jenter på 6 og 8 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...