Gå til innhold

Mannen min har vært utro!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for støtte og gode råd.

Hvis det var noen som missforstod... han fikk aldri utløsning... samleie ble avbrutt etter et par minutter...jeg tror på han. Jeg sa det hadde ingen betydning om han avsluttet tidligere eller ikke... skaden er allerede gjort.

Jeg tror også...og det MÅ jeg hvis jeg vil forsette...at det ikke kommer til å skje igjen. Har full forståelse for folk som bare ikke aksepterer utroskap. Men det er to barn i bilde, og for MEG betyr det VELDIG mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ztolfjerten, det finnes trofaste menn. Jeg har vært sammen med en før, men han var psykopat. 100% trofast, men dessverre ikke helt god.

Nå har jeg en mann som er trofast og jeg vet med sikkerhet at han ikke er eller kommer til å være utro. Vi er veldig like, og har samme utgangspunkt han og jeg. Begge har blitt bedratt, og vet hvor vondt det er.

Utroskap er en så stygg ting at skulle jeg, mot alle odds, bli så forelska og falle for en mann som jeg visste var tusen ganger bedre enn han jeg har nå, da hadde jeg gjort meg ferdig med forholdet mitt før jeg startet ett nytt.

Men jeg har ikke engang ork til å tenke tanken.

Holder meg til han jeg har. Vi skal bli gamle sammen, og føler at vi finner ut mere og mere for hver dag som går av ting som binder oss tettere sammen.

Så trofaste mennesker finnes over alt.

Skrevet

Hva er forklaringen hans på at han ikke kom? At han var for full? Jeg stoler ikke på han for 5 øre, men det er godt at du gjør det. Jeg sier vi kjører løgndetektor test og spør om det er første gang. Tviler på at man får klamydia første gang man har seg med noen annen, men det KAN jo selvsagt skje.

Skrevet

Kan man finne ut att man har blitt smittet av klamydia etter en uke da?????

Skrevet

Inkubasjonstiden fra smitte til symptomer på Klamydia er 1 - 2 uker.

Hvis han har funnet ut dette på under en uke???

Ja, trenger jeg si mer....

Beklager, men her blir jeg veldig skeptisk. Ikke til deg, men til mannen din....

Uff, lykke til!

Skrevet

Uff... nå føler jeg at jeg sitter å forsvarer han... men...

Han fikk IKKE utløsning fordi han angret seg like etter de hadde begynt!

Dette skjedde sist fredag og han merket symptomene etter 8 dager.. han har vært hos legen...

Jeg tror på han fordi han har egentlig ingenting å tape...

Jeg har vært sammen med han i 11 år... gift i 2 år... Hvis jeg skal forsette MÅ jeg tro på han...

Skrevet

Jaja, det er ditt valg. Bare vær forberedt på at det kan komme mer frem, og at han godt kan gjøre det igjen.

Skrevet

Så du syns at jeg skal satse på at han er ute å flyr mer enn jeg tror, at livet vårt og ekteskapet er en løyn, drite i ungene og bare gi opp?

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke, men det er helle ringen grunn til å være helt naiv. Ikke kims av dette og la ham slippe unna uten noen konsekvenser i det hele tatt. Du må stille krav til ham!

Skrevet

En ting har jeg lært..du kan ikke stole på noen damer,selv om det er veninner. Det har jeg fått erfare!!

Skrevet

Kjære HI!

Jeg har vært i samme situasjon selv, for et års tid siden. Vi holder sammen ennå, og er en lykkelig liten familie. Det går altså an å reparere skadene, men da må dere begge ville det..

Og ikke la noen her inne på DiB fortelle deg hva du skal føle og gjøre - det er greit å få trøst og gode råd, men du kjenner selv best hva som er riktig for deg!

Og ja, du må stille krav, men like mye til deg selv som til han: kjenn etter om du elsker han.. hvis svaret er ja, så har du ingenting å tape på å prøve videre, ihvertfall ikke når det er barn med i bildet!

Lykke til, masse gode tanker fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...