Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 *sukk* Han fortalte det i dag... skjedde for 1 uke siden da han var på guttetur. Grunnen til han MÅTTE fortelle meg det, var at han har blitt smittet med KLAMYDIA! OMG... så jeg fikk en kur også! Seriøst... bruk ihvertfall kondom!!! Skal sjekke meg hos legen jeg også. I hvertfall... han er veldig lei seg.. sa han ikke var der mer enn 1-2 min også hadde han gått. (ikke at det har noe betydning) Han elsker meg, men skjønner hvis jeg vil kaste han ut. Han sier han har gjordt en kjempe tabbe og angrer som en hund. Han var full, men har ikke brukt det som unnskyldning.. (det var jeg som spurte) Jeg føler ikke mye akkurat nå... jeg vil være sint og lei meg...men klarer ikke... Han skal ikke sove hjemme i kveld, sendte han ut tidligere i dag. Tror ikke jeg orker å sove med han i morgen heller... ARG!!! Hadde han bare kunne snakke om det... jeg er faktisk villig til myyyye... DETTE blir jeg bare kvalm av! Vi har to unger og har vært gift i noen år. Tror ikke jeg kommer til å gå fra han......men jeg ville ikke at han skal gå "ustraffet" fra dette. Det er faktisk han som har vært sjalu på meg... nesten sånn at det var vært et problem...også går han å gjør dette! *villeegentligikkevitedet* Deilig å få det ut... takk for at du leste
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg får vondt av deg, der var du hjemme og passet ungene hans mens han fikk dra på tur. Vet ikke hva jeg skal si, hvis du blir, lov meg å lage et skikkelig rabalder, det der er ikke ok
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Han kan jo ha fått mer enn klamydia. Har opplevd å bli bedratt selv, og jeg valgte skilsmisse. Det var for stort et svik. Beklager, men å være full er ingen unnskyldning, men en forklaring, den er grei. Jeg har også vært full, og kunne vært utro. Men har ikke vært det for det. Man vet jo hvor grensa går, selv om man er full. Føler med deg.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Klamydia er en ting. Hva om dama er blitt gravid?!?!?!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Det opplevde jeg. Hilsen anonym 19:55
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Ja, jeg har også tenkt på at hun kunne bli gravid...sa det til han...ahhh for en idiot!! Hun var vist selv gift og hadde barn... og spiral... men den er ikke 100 prosent! Hvis hun har blitt gravid håper jeg *sorry meg* at hun tar abort eller at vi aldri får vite det. Da er livet mitt over! Jeg har så lyst til å skrike og slå...men føler ingenting... Har ikke felt en tåre...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Dette opplevde venninna mi også og der ble den andre gravid.Helsikes mannfolk som ikke kan tenke i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Du kommer til å oppleve forskjellige stadier. Gråten kommer. Sorg, sinne. ALT!
Miss Misantrop Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Kan jeg spørre hva dette kvinne menneske gjorde på guttetur? Jeg trodde guttetur var for menn og ikke for menn og single damer. Jeg er så sint på dine vegne!!!! Ikke flere puleturer på denne mannen, det er sikkert. Hadde han fortalt det om han ikke hadde fått klamydia, neppe. Du all honør til deg for at du vil fortsette å jobbe for forholdet. Du er et større menneske en det jeg er. Lykke til. Håper du får dratt han med til en smule terapi, for det trenger dere for å komme gjennom dette sviket han har påført familien sin.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 gutteturen fant sted på en båt.. og der er det selvfølgelig damer... Jeg stoler blindt på han... skulle tydligvis ikke gjort det! Hadde vært enklere hvis vi ikke hadde hatt barn... da tror jeg at jeg ville ha gått! Men de stakkars barna våre..orker ikke tanken på at foreldrene ikke skal være sammen... at de må dra fram og tilbake... Men hvis jeg tilgir han...æsj..orker ikke tanken på å ha sex med han...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. februar 2009 #11 Skrevet 16. februar 2009 Ai, that sucks. Ønsker deg lykke til videre, du har en tøff tid foran deg. Jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, vil bare si at det er utrolig kjipt med utroskap, og at du må tenke deg nøye om fremover. Det er ikke lett å tilgi slikt, og det kan tære på deg i lang tid. Vær sterk, dette kommer du deg igjennom uansett om du velger å bli i forholdet eller ikke. Klem:)
Miss Misantrop Skrevet 16. februar 2009 #12 Skrevet 16. februar 2009 Det er uansett alt for tidlig å tenke på å ha sex med han. Først må det gå 3 måneder slik at han får tatt en hiv test. Ja... det hadde kanskje vært enklere uten barn. Men barn er jo et resultat av at dere har elsket hverandre svært høyt og har vært igjennom mye sammen. Jeg syntes ikke du skal se ned på deg selv fordi du vil prøve å tilgi og gå videre. Det er bare det at det ikke behøver å skje i dag. Det tar tid å bygge opp tillitt når den er brukt. Jeg har aldri skjønt helt at man kan stole 100 prosent på andre en seg selv. Men man kan jo alikevel ikke gå rundt å være skeptisk til allt. Utroskap skjer OFTE. Men de vet hva de gjør når de knepper av seg buksene. Respekt og tillit må bygges nå og bare tiden kan gi svar på om det er mulig å lime sammen den knuste vasen.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #13 Skrevet 16. februar 2009 Jeg føler med deg! Mannen min var utro mot meg for noen år siden. For å toppe alt var det med min venninne på bursdagen min. Jeg tok dem på fersken, fy for et bilde som alltid vil være brent fast på netthinnen min! Vi hadde nylig fått vårt første barn sammen, og etter mye sinne, gråt, tårer og sorg, bestemte jeg meg for å prøve videre. Ikke f om den dama var verdt alle årene våre sammen og det siste jeg ville var at barnet vårt skulle vokse opp uten begge foreldre i hus. (Heldigvis ingen smitte eller graviditet etter denne eskapaden!) Sakte men sikkert kom tilliten tilbake og etterhvert ble han tilgitt. Nå har vi det veldig, veldig bra sammen. Og han sier at han aldri skal være så dum igjen, og jeg tror på ham. Han er egentlig en snill gutt innerst inne. Om jeg ikke kunne tilgitt og glemt, så hadde det ikke vært vits i å fortsette med forholdet. Lykke til HI.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #14 Skrevet 16. februar 2009 uff, forferdelig situasjon. Men hva mente du med "sa han ikke var der mer enn 1-2 min også hadde han gått. " etter han hadde hatt sex da eller? Hvordan hadde han fått med seg at hun var gift og brukte spiral, hvis han var skikkelig full og knapt så dama?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #15 Skrevet 16. februar 2009 Her er det noe som ikke stemmer.....Viss dama har klamydia så må hun ha vært utpå flere ganger.Er ikke vanlig å ha klamydia når en er gift. Jeg hadde ikke klart å tilgitt,hadde bare ikke klart det.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #16 Skrevet 16. februar 2009 Han hadde snakket med henne tidligere på kvelden.. så blitt med på lugaren hennes... Etter hu satte seg opp han *oppkast*, varte det ikke mer enn 1-2 min før han gikk. Han angret seg... Har tenkt tanken på at hu gifte dama er en smule laus...med tanke på klamydiaen..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #17 Skrevet 16. februar 2009 Hadde han angra hadde han ikke klart å få utløsning, tynneste unnskyldninga jeg har hørt.Han må vært veldig kåt for å ha gått så raskt.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #18 Skrevet 16. februar 2009 Du får det nesten ut til å høres ut som om han var utsatt for et overgrep... Jeg forstår det er forferdelig vondt. Men prøv å ikke unskyld han. Prøv heller å tilgi han for det han faktisk har gjort.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #19 Skrevet 16. februar 2009 Jeg skjønner godt at du er forvirret. min mann var også utro for noen uker siden, han angret og gråt. Jeg sa til han at jeg måtte ha betenkningstid og at det ikke var sikkert at jeg noen gang kunne tilgi han for det. men det endte til slutt med at jeg tilga han, men jeg tror det er veldig viktig at du mener det og at du ikke bare sier det uten å virkelig mene det. vi har et barn sammen og et i magen, så jeg skjønner det veldig godt at du innerst inne vet allerede at du ikke kommer til å gå fra han, men det trenger du ikke heller hvis du klarer å leve med det han har gjort og legge det bak deg.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #20 Skrevet 16. februar 2009 Det er fryktelig vanskelig å gå videre etter et sånt tillitsbrudd.. Utrolig viktig at alle kort kommer på bordet så dere kan få det ut av systemet.. Men hvis det er litt trøs kan jeg fortelle at min mann var utro for 5-6 år siden, jeg valgte å tilgi, det har vært tøft til tider, ikke minst for han, men nå må jeg si at det er veldig sjelden jeg tenker på det lengre. Det vi har klart å bygge opp i ettertid er mye viktigere enn det feiltrinnet.. også er det faktisk en trøst å vite at det ikke er så uvanlig og at man ikke er dum og selvutslettende selv om en tilgir.. (jeg slet nemlig litt med den følelsen en stund)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #21 Skrevet 16. februar 2009 Min mann var også utro for ca 2 år siden, og jeg tilga han fordi vi har barn sammen. Ikke søren om han & hun skal få ødelegge hele familien, fordi dem var dumme i fylla. Nå har vi det veldig fint, har fått ett barn til etter dette og giftet oss. Stoler 98% på han igjen, tror ikke han kommer til å være utro igjen men jeg tørr ikke stole 100% på det igjen noengang tror jeg... Sikkert for å beskytte meg selv, OM gud forby det skulle skje. Skjønner godt du har det vondt nå, er kvalm, sint, frustrert osv. Eller kanskje bare tom? Går opp og ned det der.... men etter en stund blir det bedre, og lengre tid mellom de dårlige dagene.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. februar 2009 #22 Skrevet 16. februar 2009 Finnes det INGEN trofaste menn der ute?!? Tror jammen jeg skal forbli singel, tør ikke ta sjansen på nytt mannfolk. Hadde jeg opplevd utroskap en gang til, hadde det endt med overlagt drap og fengselstraff, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #23 Skrevet 16. februar 2009 Om du vil tilgi, det må bli opp til deg. Men jeg tror jeg hadde informert mannen til den andre dama.....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #24 Skrevet 16. februar 2009 Jeg synes hvertfall han bør få den straffen at han tror at du kommer til å forlate han..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #25 Skrevet 16. februar 2009 Uansett hvor full han var må han ha tatt et bevisst valg om å være utro, siden han snakket lenge med henne- for så å frivillig, av egen vilje, bli med henne på lugaren. De må også ha vært innom temaet prevensjon, siden han vet at hun benyttet spiral. Det b etyr at de må ha snakket om å ha seg i forkant, og at han hadde plenty av anledning til å ombestemme seg FØR han putta pikken inni henne. Har dere barn? Isåfall var han ikke bare utro mot deg, men også mot barna, og han var tydelig villig til å sette hele familielivet på spill for et fylleknull. Han har også utsatt deg og ungene for potensiell smitte- hvem vet om hun dama har HIV? Selv om hun ikke har det, vet ikek han det, og den risikoen tok han da han knulla henne uten beskyttelse. Det at han har gått etter noen få minutter er nok bare tull, noe han sier for å 'blidgjøre' deg- ingen mann i vill fart mot orgasme bare stopper opp og går. Hvis det er så enkelt for ham å ha seg med andre bak din rygg, at det bare skal en uskyldig guttetur med litt alkohol til før han svikter dge på det groveste- ja da er han ikke mye å samle på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå