Gjest Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Noen andre som har IKM uke 9? Krysser fingrene og håper virkelig at tanta uteblir =D=D
MissAntrop Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har også IKM i uke 9, 25 februar. Hadde positiv EL test både søndag, mandag, tirsdag og onsdag, sex på lørdag og søndag før der, så jeg tror nok vi prøvde litt for lite denne runden, gitt... Lykke til!
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Trenger ikke være for lite det da Selv om vi gikk litt mer inn for det;) Hadde skikkelig vondt i magen på mandag, så jeg tok en ELtest som var positiv, og da var det bare til å utnytte de nese 3 dagene fullt ut Så nå er det bare til å vente... Og vente...
MissAntrop Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Spennende! Når har du IKM og hvor tidlig tenker du å begynne og teste?
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 IKM er mandag/tirsdag... Tenkte å teste mot slutten av neste uke, da har det jo gått et par dager over, og da bør jo resultatet være nøyaktig
mammas skatter <3 Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 hei. har ikm uke 9 e også..... tror d e den 25 feb.har gått på pergo og ovitrell. så e trur d e da. tok ovitrell den 10 å da skulle d bli el i løpet av 24-48 tima eller noe sånt..... har ikke egentli lagt merke til noe el så e håpe på d beste.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Håper det blir klaff for din del!! Har du prøvd lenge ?
mammas skatter <3 Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 begynne å nærme se 2 år sia e slutta på pilla. 2 pp me pergo.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 oisann, det var jo lenge ! Jeg fikk første eggløsningen etter jeg slutta på pillene etter 2-3 uker jeg =O Er første pp nå....
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Hei, hei! Jeg har ikm til tirsdag og kommer til å teste på søndag..hvis ikke enda før..hehe.. Har ei jente på 1,5 år og vi ønsket oss to tette, men hadde en SA tidlig i des, så da blir de ikke så tette som vi ønsket, men vi går på med friskt mot igjen. Skulle egentlig vente til over sommeren med å prøve igjen, men ble plutselig klar igjen. hehe. Så da er dette 1. pp etter det. Er utrolig spent selv om vi ikke akkurat gjorde verdens mest iherdige innsats, da.. Hvordan er det med dere andre? Barn fra før?
MissAntrop Skrevet 17. februar 2009 #11 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har ei jente fra før som snart blir 2 år. Jeg ble gravid med henne på første forsøk uten å tenke på el og dager som skulle klaffe. Jeg fikk en rar magefølelse og testet positivt 5 dager før ikm. Nå lurer jeg på hvor tidlig jeg skal teste denne gangen...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. februar 2009 #12 Skrevet 17. februar 2009 Oi 5 dager før! Søren, nå ble jeg fristet til å teste enda tidligere enn jeg hadde tenkt..hehe. Men det blir jo bare dumt for da blir man vel gal av å tro at man ser streker som overhodet ikke fins..hehe. Synes jeg ser meg selv myse og vri og vende..
MissAntrop Skrevet 17. februar 2009 #13 Skrevet 17. februar 2009 Ikke sant, jeg tror jo nesten det er vanlig å teste så tidlig Skal prøve i helga jeg også, selv om innsatsen har vært heller laber denne mnd Testet forrige gang med en QR test, men nå har jeg gått til innkjøp av staver fra billige tester
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. februar 2009 #14 Skrevet 17. februar 2009 Spennende. Jeg kjeder meg så gruelig på jobb i dag, så jeg henger her inne, men det er jo overhodet ikke sunt.. Blir jo helt overopphengt..hehe.. Leste denne symptomlista og jeg har vært tidlig trøtt de to foregående kveldene. Sovnet på sofaen rundt 21-21.30 og jeg pleier ikke å legge meg før 22.30.. Ved forrige graviditet hadde jeg det også sånn, men symptomer kommer bare ikke så tidlig, ikke sant..? Har dere noen symptomer, da? Vet det er tidlig, men ble litt opphengt nå som sagt..
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 17. februar 2009 #15 Skrevet 17. februar 2009 I utgangspunktet mente jeg at min IKM er 1. mars.. Men har ikke hatt EL ennå, så da må den nok forskyves litt.. Temper og tester for EL, men ingenting sjedd ennå.. Jeg er i min 1. pp. Vi har en nydelig gutt på halvannet. Fjernet hormonspiralen 30. januar, så vi er i startgropa og forventer kanskje ikke klaff med en gang.. Det tok oss ett år å bli gravid forrige gang, men håper selvfølgelig det tar kortere tid denne gangen..
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 17. februar 2009 #16 Skrevet 17. februar 2009 Hei!! Har IKM mandag 23.feb! Første "skikkelige" pp med eggløsningstester, salviete, grapefruktjuice og alt som hører med:-) Et halvhjertet forsøk i januar også, men denne pp har vi virkelig gått inn for saken! Hehe...Forventer ikke full klaff så fort, men det er jo lov å håpe:-) Utrolig spennende uansett...Spørs om jeg ikke må teste i løpet av helga:-) Ser allerede tendensene til å bli testoman:-)
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #17 Skrevet 17. februar 2009 har IKM mandag/tirsdag jeg. Men i hele dag har jeg hatt sinnsykt vondt i venstre sida, i livmorområdet, og til og med bakover mot korsryggen... har aldri hatt d sånn før mens eller eggløsning før, så jeg har en viss anelse av at det var klaff denne gang men mulig slike symptomer blir sterkere etter bruk av p-piller også.. Vet jo aldri, dumt å glede seg for tidlig... :-))
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #18 Skrevet 18. februar 2009 5 dager før IKM... Og nå kjenner jeg at det stikker øverst på brystene også... HÅÅÅÅPER !
ladand# 02.09.06 Skrevet 18. februar 2009 #19 Skrevet 18. februar 2009 Hei, har IKM 1 mars jeg så det så vidt jeg er innenfor uke 9:-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 18. februar 2009 #20 Skrevet 18. februar 2009 Det er ulidelig spennende å vente på å kunne teste.. ! Har liksom en følelse, men det er jo sikkert bare sånn det er når man venter.. Det hørtes jo ut som om dine symptomer var veldig lovende Tysværjenta!
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #21 Skrevet 18. februar 2009 jaaa ! jeg gleder meg faktisk til å teste nå! Samboern har pendlejobb så han er ikke hjemme før fredag neste uke, så blir nok ikke noe test før lørdagen i uke 10 på meg isåfall. Men joda, lovende symptomer, men.. har det litt i bakhodet at det kan være 2 års bruk av p-piller som gjør at det er annerledes nå enn vanlige menstruasjonssmerter.
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 19. februar 2009 #22 Skrevet 19. februar 2009 Klarte ikke å motstå fristelsen og tok en test i dag morgest...aaalt for tidlig selvsagt!! Og resultatet var like oppmuntrende som å sjekke saldoen...Helt klart negativ.-( Kunne vel ikke forvente noe annet heller da, IKM på mandag liksom, hehe! Haaater å gå å vente, jeg er jo så nysgjerring! Har hatt en del symptomer: - stikking i brystene - vondt i korsryggen - støl i magen + murring - ufattelig trøtt - småhormonell - økende temp etter EL, spesielt dag 6, 7 og 8 (er på dag 8 etter EL nå). Tempen dagen etter EL lå på 36,49 (i motsetning til 36,2 før EL) og nå er den helt oppe på 36,77:-) MEN mye av dette kan jo også være tegn på at TR er på vei...Ja, og det skal jo sies at jeg kjenner veeeldig godt etter selvsagt:-) Nå skal jeg bare vente å se om tanta kommer over helga, å teste dersom hun ikke har kommet på mandag! Slutte å teste for tidlig ihvertfall!!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 19. februar 2009 #23 Skrevet 19. februar 2009 jeg tenkte jeg skulle teste i morgen jeg, på 10dpo.. Ja, jeg liker å plage meg selv og myse etter streker.. hehe Synes dine symptomer også virker veldig lovende jeg! Test igjen senere!! :0) Jeg er også trøtt, støl i magen, og har noe mer sensitive brystvorter og har høy stabil temp etter el. Lå på 36,2 før el og ligger nå stabilt på rundt 36,9, så det er ikke så gæærnt det heller..? Speeeent! Lykke til!
klar for 3? Skrevet 19. februar 2009 #24 Skrevet 19. februar 2009 Jeg slenger meg også på her. Har IKM en gang mellom mandag og fredag. Litt usikker siden jeg trodde jeg hadde 28 dagers syklus, men etter at jeg tok ut hormonspiral har jeg hatt syklus på 33 og 32 dager. Veldig spent på hvordan det blir denne måneden. Håper selvsagt at det ikke blir noen tr da, men føler meg ikke veldig gravid. Noen magefølelse på dere andre da?
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #25 Skrevet 19. februar 2009 Og der var jeg våken igjen... Måtte sove en time nettop... Ble så utrolig trøtt plutselig! Så da er det ett symptom til jeg kan sette på lista :-)) Håper så inderlig at det er graviditets-symptomer ;p Masse lykke til til dere andre også, blir spennende å se om du er gravid cilleb, er ikke alltid at symptomene er der så tidlig :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå