Mammantiltigerogentil Skrevet 23. februar 2009 #26 Skrevet 23. februar 2009 Jeg er 28 år, markedsanalytiker og bor i Oslo. Har en vidunderlig, nydelig liten sønn på 7 uker etter et kort forhold som tok slutt da jeg annonserte jeg var gravid. Jeg har altså vært singel siden uke 5 i graviditeten. Lider absolutt ikke under mangel på mann; har en altfor flott familie til det! Og gode venner som stiller opp masse Bf var en kort tur innom når lillegull var litt over 5 uker. Har ikke hørt noe mer fra han siden, og det er egentlig helt greit. Er man dum nok til å frasi seg en sønn, så har man ingenting i mitt hus å gjøre lenger uansett. Gleder meg hver dag med min vakre lille, han vokser så fort!!
neekap Skrevet 4. mars 2009 #28 Skrevet 4. mars 2009 Jente, 33 år fra Kongsberg. Er alene med 9 mnd gammel datter. Vi ble dumpa i jula.. Har akkurat kjøpt meg leilighet som pusses opp, skal bli deilig å komme seg ut av leiligheten til eksen og starte på nytt. Har for tiden mammapermisjon, begynner i full jobb i mai. Barnefar er heldigvis en god far, og stiller opp for datteren vår til enhver tid.
1mor3barn&1000ideer Skrevet 4. mars 2009 #29 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er 33, har tre jenter på 1, 3 og 5 år. Har vært alene med tre siden ifjor sommer, og barna har lite kontakt med pappan, siden han synes det er viktigere å jobbe (i utlandet).To er i barnehage, minste begynner til høsten. Gleder meg til det, for jeg har ikke hatt et døgn fri på 5 år, og jeg blir litt sliten og gal av ungene innimellom Har tenkt å begynne å studere til høsten, om jeg klarer alt økonomisk.
Tyr fikk Vær Skrevet 4. mars 2009 #30 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er snart 28 år og har en sønn på 2. Barnefar og jeg hadde vært sammen i nesten 6 år da det skar seg mellom oss, da var jeg gravid i 4. måned. Mini er i barnehagen mens jeg studerer fulltid og vi klarer oss godt og trives med det :-))
Ole-Kanutte_16.01.08 :) Skrevet 4. mars 2009 #31 Skrevet 4. mars 2009 fersk alenemor her, heiv ut sambo i februar. Så her bor jeg og lillemor på 13 mnd, og en hund. Jobber fulltid, jenta er 3 dager i barnehagen og 2 dager hos mormor og morfar. Noen dager er travlere enn andre...
Mamma`n til turbo Skrevet 4. mars 2009 #32 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er snart 24 år og bor i Oslo med datteren min på 4 år. Hun går i barnehage og jeg jobber fulltid i familiebedriften, men har planer om å begynne å studere neste høst. Barnefaren og meg gikk fra hverandre for 2 år siden, etter ett 5 års langt forhold. Vi er stort sett gode venner og datteren ¨vår er hos han fra fredag-mandag annehver uke og torsdag annenhver uke, noe som fungerer helt topp for alle tre.
duogjeg og vitre Skrevet 4. mars 2009 #33 Skrevet 4. mars 2009 29 år fra Trondheim/Klæbu, nydelig datter på 10 mnd. Vært slutt med barnefar etter 8 år siden datter var 7 mnd. Vært noen tøffe tak, men går bedre. Vil gjerne ha kontakt med likesinnede, få trillevenner (:
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. mars 2009 #34 Skrevet 5. mars 2009 Er snart 32 år, bor i Tønsberg. Har to gutter på 4 år og 1 år. Ble alene på nyåret. Har ikke helt vent meg til tanken, men blir vel bedre etterhvert.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 5. mars 2009 #35 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er 28,fra Bergen,og bor med min datter på 3 år.Hadde en pus men han ble påkjørt og døde for en mnd siden:( Har vært alene i ca 1,5 år,etter å ha vært sammen med barnefaren i 12 år.Ting forandrer seg veldig når man får barn,det er bare ikke alle som takler den overgangen:-/ Nå koser vi oss,og jeg har fått en ny kjæreste:o)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 5. mars 2009 #36 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er 28 år( blir 29 i år) og er mamma til Mina på 2, 5 år. Har hovedomsorgen. Studerer og går 2 året på førskolelærer. Jeg og bf gikk fra hverandre da Mina var 9mnd
Tia med 2 ♀ Skrevet 5. mars 2009 #37 Skrevet 5. mars 2009 Jeg er 30 år Bor i oslo med mine to søte små jenter. Ble alenemor i jannuar så er ganske ny i dette å ta allt ansvar. BF bor i et annet land nå.
mamma til lille lu:) Skrevet 6. mars 2009 #38 Skrevet 6. mars 2009 Er 28 og har en sønn på 3. Tar nettstudier gjennom nks (helsefagarbeider) Har vært alene hele veien. Var på datern med bf men fant ut at d ikke funket for oss, og etter at vi avsluttet "forholdet" fant jeg ut at jeg var gravid. Gav han mange sjanser til å stille opp, men d ble for mye løfter og tomme ord fra bf så for halvannet år siden ba jeg han holde seg unna! Vi bor i Oslo og trives godt her men kunne godt ha tenkt meg å møtt andre aleneforeldre med barn på rundt samme alder:) Så d er bare å ta kontakt for en playdate;)
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #39 Skrevet 7. mars 2009 Jeg er 30 år, mamma til 2 gutter, eldste på 3 år og yngste 9 mnd. Jeg bor i Trøndelag. Relativt ferskt brudd hos oss, mannen min flyttet ut for straks 3 uker siden. Vi hadde vært sammen i 11 år, gift i snart 7 år. Han har tenkt på at dette ikke var rett for han siden lillegutt ble født, og han bestemte seg før jul at dette ville han ikke mer, men jeg fikk ikke vite det før 31 januar!!!! Han sier han ikke har følelser for meg mer. Han fortalte dette over telefonen mens jeg var på hytta til foreldrene mine sammen med guttene våre (han jobbet). I natt har han første overnatting med størstemann, jeg er i permisjon enda og ammer minstemann mye fortsatt, så han har samvær hjemme hos meg med han. Jeg skjønner ingenting, hvorfor han ikke har fortalt meg hvordan ting var hos ham. Så respektløst synes jeg. Et lite hjertesukk fra meg...
nuppenognuppene Skrevet 7. mars 2009 #40 Skrevet 7. mars 2009 Det er du ja, har tenkt på deg og hvordan det går med deg, var meg du skrev litt med akkurat når det skjedde.. mannen min hadde også mistet følelsene for meg..
rusten Skrevet 9. mars 2009 #41 Skrevet 9. mars 2009 Jeg er 21 år og alenefar for verden peneste gutt Felix(den lykkelige) på 1 og et halvt år Jeg er singel, bor i egen leglihet og studerer for i Drammen. Felix går på klokkergården barnehage som ligger på spiral i Drammen, hvor han stortrives. Han har også masse familie rundt seg og greier seg bra uten mor. Moren ville ikke ha barn når hun ble gravid etter vi hadde vært sammen i en periode, hun fikk ikke lov å ta abort, og jeg har hatt Felix siden fødsel. Nå bor hun lagt unna og har ikke sett Felix på et halvt år.
sagitarius Skrevet 15. mars 2009 #42 Skrevet 15. mars 2009 Hei. jente 30 år. bor i Oslo.studerer pedagogikk. Har ei datter på 4 år. Vært "alene" siden sommer 07. 1 1/2 år. Har 55 % samvær med dattera mi, fra press fra far om 50 /50. Ikke uvenner med barnefar.. men heller ikke noe særlig kontakt. funker greit.. men skulle gjerne hatt flere venner å delt opplevelser med barnet mitt med. og savner en kjæreste da.. men livet fungerer det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå