♥♥ M ♥♥ Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er en jente på snart 27 år- Bor alene sammen med sønnen min på 4 år og to hunder Jeg jobber fulltid og dagene er travle. Jeg og barnefar fungerte ikke som kjærester, og gikk fra hverandre etter 8 år. Jeg har nå en herlig kjæreste
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er 23 år og har en sønn på 19 måneder, er hjemmeværende foreløpig:) Var aldri kjæreste med barnefar og vært singel de siste tre årene bortsett fra ett mege kort forhold i julen;)
Mizty82 Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er en jente på 26 år som bor i Tønsberg Jeg bor alene me min sønn på snart 6 mnd og en litt snodig katt hehe Jeg går hjemme om dagen, men har planer om å prøve å ta noen fag til høsten så jeg får en utdanning jeg å Jeg har ikke vært singel så lenge da. Gikk fra barnefaren i oktober, etter 1,5 års ekteskap. Har det helt topp alene så klager ikke
<3Lykkelig<3 Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Hei jeg er en jente på 22år, bor alene sammen med snuppa mi på 14 mnd Går hjemme og koser meg med snuppa mi, men til høsten begynner jeg på vgs igjen. Jeg har vært singel en god stund, hadde bare en kort sommerflørt i fjor sommer. Ellers har jeg vært alene siden jeg var 4 uker på vei..
Holly❄️ Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Jeg kom brått inn hit nylig... mannen min mistet følelsene sine for meg, så da har jeg ikke mye valg.. Har to barn på snart3 og 5 år. Mannen min flytter snart ut, og ting er litt vanskelige om dagen... Men det går seg vel til etterhvert... Huff, gleder meg til mnd flyr og ting kjennes bedre:)
desember-nurk=) Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Jer er 22 år og har en datter på 14 mnd. Er aktiv arbeidssøker for øyeblikket, ønsker meg veldig en jobb!! Vært myyye frem og tilbake med bf men er vel helt ferdig nå. Han dumpet meg når jeg var 3 mnd på vei, fant tilbake til hveandre etter et år. Driver nå og leter etter ny samboer, tenkte kanskje en liten kanin=)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er bare meg jeg:) 25 år og bor sammen med den lille på 2,5 i Nordland. Jobber og studerer. Har bf noen hundre meter unna, og treffes titt og ofte. Har også en kjæreste som jeg enda ikke har flyttet sammen med Han bor hjemme til mamman sin enda lille gutten;)
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 26 år fra Sande i Vestfold. Mamma til Ingrid Kristin på 21 mnd. Har vært alene stort sett hele tiden pga en ustabil bf med tidvis voldelige tendenser. Går på yrkesrettet attføring, og prøver for tiden å finne ut hva jeg egentlig vil jobbe med. Tulla går i barnehagen. Har funnet meg verdens beste kjæreste (mannen i mitt liv), nå rett før jul..
annethe Skrevet 16. februar 2009 #11 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er 25 og bor i Porsgrunn med sønnen min på 11 mndr. Jeg er har permisjon nå, men skal ikke tilbake i jobb. Tar historie på voksenopplæringa i år og skal ha 4 eksamener som privatist for å prøve å komme inn på vernepleien til høsten. Skal flytte til Arendal i juni for å studere, og komme nærmere bf for sønnen vår sin skyld, han bor i Kr.sand og vi er venner. Så hvis det er noen der som vil bli kjent er det bare å rope ut. Gruer meg litt til å flytte, men skal samtidig bli godt å starte litt på nytt og så blir alt litt lettere.
Andreas05 og Gabriel 08 Skrevet 16. februar 2009 #12 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er 25 år. er alene med to barn, fikk den eldste gutten min med ekssamboern, vi bodde sammen i 3år, fant ut at jeg var gravid etter bruddet. møtet en ny mann 3år etter bruddet, ble gravid ganske fort. han ønsker ikke kontakt med barnet, så da har jeg alene ansvaret for to barn. når minsten er 1år skal jeg begynne og søke jobber, gleder meg kjempe mye til og begynne og jobbe igjen.
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 16. februar 2009 #13 Skrevet 16. februar 2009 jeg er 19 (snart 20) :Dleier hybelen hos min mor:) går på skole for å få en utdanning. er alene med sønnen på 2 år. har ingen kontakt med barnefaren. fordi han ikke vil, klarte ikke ta abort så da ble det sånn og det er jeg veldig glad for:D
missy mamma til jonatan Skrevet 16. februar 2009 #14 Skrevet 16. februar 2009 eg er 20 (21 i mars) var 17 da eg ble gravid og 18 da eg fikk jonatan. går på skole for tiden. 2 klasse på vgs almenn. er alene med sønnen min på 2 år nå. men har eit avstandsforhold til en i drammen ( bor selv på vestlandet) men flytter til han i sommerferien. så er alenemor til sommeren for å si det sånn. har kontakt med BF, jonatan er hos han annenhver helg. så det går fint. bor for tiden hos min mor og har gjort det siden min far gikk bort 5 april i fjor.
krisbmw520 Skrevet 17. februar 2009 #15 Skrevet 17. februar 2009 Jeg er en jente på 25 år. Bor sammen med datteren min på 3 år, en Jack Russel Terrier og en katt. Så her er det mye liv :-) Jeg studerer eiendomsmegling i Oslo. Ingen kontakt med barnefar, aldri møtt sin egen datter .. Møtte drømmemannen for 2,5 år siden. Han studerer for tiden veldig langt unna, vi bor ikke sammen. Så jeg anser meg som en alenemor da han er sjelden hjemme.
Espheri Skrevet 17. februar 2009 #16 Skrevet 17. februar 2009 Jeg er snart 27 år og bor sammen med datteren min på 2 år og en meget pratsom pus på 3 Jobber nesten fullt og småen stortrives i bhg. Vi har vært for oss selv i ca 6 mnd og har det bedre enn noen gang. BF fikk en kraftig depresjon mens jeg gikk gravid og det skar seg helt i fjord sommer. Men nå er det lys i tunnelen for ham og det er IKKE toget som kommer imot
mor til Prinsesse N Skrevet 17. februar 2009 #17 Skrevet 17. februar 2009 Jeg er snart 22år og har ei datter som er litt over 2år. Har vært alene hele tiden, var litt til og fra de første 11mnd... Jobber 100% i 6skift, det er ikke alltid like enkelt, men det går..
winneboo Skrevet 17. februar 2009 #18 Skrevet 17. februar 2009 Jeg bor alene med datteren min på 3 år, er 23 år selv. Går på skole, mens hun går i barnehagen. Har vært alene fra starten. Har kjæreste som jeg har vært sammen med i snart 1 år, vi bor ikke sammen ennå. Bor i Oslo
tonebf Skrevet 17. februar 2009 #19 Skrevet 17. februar 2009 Er 22 år gammel med en sønn på 3år... Bor i vestfold! Jobber fulltid og sønnen min går i barnehage Vis det er andre i nærheten som vil bli kjent, send PM
Lykkeliten og jeg Skrevet 17. februar 2009 #20 Skrevet 17. februar 2009 Er 26 år og er alene med en gutt på 19 mnd. Bor i Holmestrand. Er det noen som vil bli kjent, så bare si ifra
Singelmamma og banden Skrevet 18. februar 2009 #21 Skrevet 18. februar 2009 Jente på 30 år, 3 døtre, 2 hunder, hamster og noen kaniner. Studerer i år, PPU-utdanningen 50%, og jobber 30% i vg skole + forefallende vikartimer. Jentene er 8 år, snart 5 og snart 2 år gamle - hver sin pappa og har vært alene far dag en med alle tre. De to yngste har ikke samvær. Nå er de endelig i full bhg-plass, var veldig travelt i høst og før jul da de bare hadde 50%... Har vært sammen med verdens flotteste mann en stund nå, og om en uke flytter vi sammen. Han er ikke far til noen av jentene (har ikke barn selv heller), og jeg regner meg som aleneforsørger selv om han er inne i bildet. Jeg har uansett all jobben med jentene ettersom han jobber skift. Men han er flink til hundelufting og husarbeid, samt barnepass når jeg er på ped-samlinger ;-)
meg og mine <3 Skrevet 18. februar 2009 #22 Skrevet 18. februar 2009 jeg er ei jenta på 22 år og bor alene med gutten min på snart 2 år. var sammen med BF til gutten var 8 mnd,men da han plutselig bestemte seg for at dette var ikke livet han ville leve ble d slutt. men trives veldig godt med slik det er nå jeg studerer fulltid ved BI drammen. har verdens herligste kjæreste som er kjempe søt og snill med gutten min.
faceplant Skrevet 18. februar 2009 #23 Skrevet 18. februar 2009 jeg er 36 og alene med 4 barn. De har 3 forskjellige fedre. Har vært alene i 7 år. Barna er 13, 10, 3 og 1 år. De 2 første har ikke samvær med sin far, de har samme far. De 2 siste ser fedrene sine litt av og til. jobber 100%. Har akkurat begynt, det er slitsomt.
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. februar 2009 #24 Skrevet 18. februar 2009 Jeg er 39 år og alene med 3 små. 2 gutter på 3,5 og 5 år. og en jente på 11 mnd. Samme far. Bor utenfor Bergen.Guttene bor hos faren annenhver uke. Eldste er funksjonshemmet og skal nå endelig få rullestol, da for avlastning i første omgang. Han er mye inn og ut av sykehuset, og er i fysioterapi 1-2 ganger i uken, + spesialpedagog 3 ganger i uken. Legene klarer ikke sette diagnose på ha. De vet hva som er galt, men det rimer ikke med eksisterende sykdommer. Han er og plaget med mue slim i halsen/brystet og da vil ikke barnehagen ta ansvaret for han. Og han kommer da hjem igjen. Han har transport til barnehagen hver dag i de 2 ukene jeg har guttene da vi bor så langt unna bussen og jeg ikke har bil eller lappen. Ansvaregruppemøter. Hele veien krangle med kommunen og helsevesenet for å opprettholde og skaffe hen de rettighetene han har. Drittkommune. Så det er ganske travelt. Men vi koser oss og stortrives her i leiligheten vår. Det eneste som plager meg er at jeg får ikke kommet meg ut i en skikkelig jobb, for det er ingen som vil ha en i jobb som må være borte fra jobben flere ganger i uken. Men jeg har nå fått ordnet det med kommunen at jeg får lønn fra dem og så blir jeg da plassert der det er behov for meg. Jeg jobber nemlig normalt som kantineleder og det er den sel sykehjem/aldershjem og institusjoner her. Heldigvis. Så de har alltid jobb til meg. Så sånn sett er jo kommunen grei da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå