Gå til innhold

JA eller NEI. Trenger mange!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du en mann bør ta med barna i selskap hjem til sin mor og la kona sitte hjemme??? Svigermor liker ikke sin svigerdatter og ønsker ikke nødvendigvis å ha henne der. Dette er ikke en svigerdatter fra helvete!! Tenk at du er den som er frosset ut av familien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det syns jeg absolutt ikke er riktig.

Mannen bør ta en alvors prat med moren sin.

Enten så behandler hun kona hans med respekt, ellers så kan hun sitte der uten sønn og barnebarn i selvskapet sitt.

For ved å fryse ut svigedatteren sin, så sårer hun faktisk mannen sin, å det er i alle fall ikke bra for barna at det skal være greit at bestemoren dems fryser ut mamman dems.

Det kan jo faktisk slå denne bestemoren selv i rompa.

For jeg er oppvokst med en mormor som har fryst ut pappa og snakket dritt om han, hun trodde ikke vi fikk det med oss, men det gjore broren min og jeg, å når vi ble eldre, nektet vi å være med til mormor og morfar for mormor var så slem mot pappa.

Så den som graver en grav for andre.....

Er så uendelig glad for at jeg har fantastiske svigeforeldre, når jeg hører hva slaks svigermonstre som finnes rundt omkring.

Skrevet

Da hadde jeg faktisk ikke latt barnet mitt dra heller . Man er en pakke. Sånn er det bare

Skrevet

Nei! Helt enig i de over her. Mor og barn er en pakke. Kan svigerdatteren ta en prat med svigermor? Kanskje de kan komme til enighet om en bedre løsning?

Skrevet

anonym 12.08 her..

Syns også det er mannens ansvar og ta dette opp , er hans familie og han som må sette ned foten.Hadde aldri akseptert å bli behandlet sånn jeg heller

Skrevet

nei, da bør mann og barn bli hjemme også! jøsses, for noen folk som går ute i verden...

Skrevet

Takk for mange svar. Man trenger ofte synspunkter og det er fint dere tar dere tid til å svare, uansett utfall.:-)

Skrevet

Nei, man går samlet, ellers kan svigermor drite i besøk.

Skrevet

Nei, det er jo helt på jordet!

Hun bøt velge mellom alle eller ingen..

Skrevet

Enkelt og greit! NEI!!!!!!!!!!

Svigermoren bør skamme seg!

Skrevet

Absolutt ikke!! Hadde min mann gjort det så hadde det blitt månelyst her i allefall!

Skrevet

Ja, det synes jeg han skal om ikke kona og moren hans er på talefot. Jeg synes ikke det er riktig å bruke brna som gissler i fammiliekrangler.

Skrevet

Gisler i familiekrangler.... Den var drøy!!!

Hvordan forklarer man barna at mamma ikke skal være med, om barna er blitt så store at de lurer... Lyver man for å skåne de?????

Skrevet

Problemer blir det vel uansett med hva man skal si. Hvordan forklarer man at de aldri får lov til å treffe bestemor?

Skrevet

Nei, da støtter han jo mora si og ikke kona si. Kanskje han bør slippe skjørtekanten til mor nå når han er "voksen"?

Skrevet

Poamin. De ser bestemoren sin og gjør hyggelige ting sammen ellers, hvor det faller seg mer naturlig at jeg ikke deltar. Du leste nok ikke innlegget godt nok.

Skrevet

Vanskeligt å si..Jeg lurer jo litt på hvorfor det har blitt sånn jeg da..Syns jo heller ikke barnebarna skal straffes for mor og bestemor ikke kommer overens...Kommer nokk ann på hva som har skjedd ja..

Skrevet

Ja her inne får man jo bare en versjon, så det er vanskelig å si.

Noe må jo ha skjedd siden situasjonen er slik.

Skrevet

Har opplevd det selv og ingen av oss dro.Vi er en samla pakke ...

Skrevet

ja, jeg tror foreldre ofte savner og ha barna sine litt for seg selv etter at de få kone/mann.

Skrevet

sorry. trodde det var du som ville være hjemme jeg, ikke at du ble frosset ut :(

Skrevet

Uansett hva som har skjedd eller ikke skjedd, man innviterer hele familien.

Jeg og min svigerinne tåler ikke tryne på hverandre, men det ville ALDRI ha falt meg inn at jeg skulle innvitere broren min og barnet dems, å ha hintet til at svigerinnen min ikke skulle komme.

Av en eller annen merkelig grunn, så elsker broren min denne kvinnen, å det ville vært utorlig slemt av meg ovenfor han å hitet at hun ikke skulle ha kommet hit, uansett om det bare var for et besøk eller selskap.

Det ville dessuten vært utorlig slemt av meg ovenfor svigerinnen min også, å det ville i allefall ikke gjort forholdet vårt bedre.

Det at hun og jeg ikke tåler hverandre, gir ikke meg rett til å være slem å prøve å fryse henne ut.

Barnslig ville det rett og slett ha vært.

For ikke snakke om at det er dårlig gjort ovenfor niesa mi.

Svigerinnen min, er å blir familie (håper da selvfølgelig at broren min og hun holder sammens, de har et barn sammens og er lykkelige sammens, så ville aldri ha gjort noe så ondt som å håpe på at noe skulle gå galt), å alt jeg kan gjøre, er å gjøre det BESTE ut av sitvasjonen, istedet for å gjøre ting værre.

Såpass har jeg i allefall mellom øra.

Så nei, jeg syns ikke det er greit at mannen skal ta med barna alene. Er ikke konen innvitert, får de bli hjemme allesammen.

Syns forøvrig ikke det blir det samme som å holde barna som gissler, for her er det snakk om at de ikke blir med på et selskap, ikke at de aldri skal komme på besøk til bestemor igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...