Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. februar 2009 #26 Skrevet 16. februar 2009 Nei, dessverre. Jeg hadde smilt og takket pent da mens jeg lurte på når jeg skulle få tid til å legge bleiene på plass.
cherry coke Skrevet 16. februar 2009 #27 Skrevet 16. februar 2009 Hadde aldri hørt om bleiekaker før jeg kom hit til dib. Er i utgangspunktet en veldig takknemlig person, og jeg hadde smilt og takka pent. Men jeg synes i grunnen en bleiekake er noe tull=) Hadde nen av veninnene mine laget en slik til meg, kjenner de meg ikke godt..
Espoir Skrevet 16. februar 2009 #28 Skrevet 16. februar 2009 Jge hadde ikke blitt så glad. Synes det virker teit. Bleier i gave, liksom?
___ Skrevet 16. februar 2009 #29 Skrevet 16. februar 2009 Nei, jeg ville blitt mer glad for en uåpnet bleiepakke.
PAVEEL Skrevet 16. februar 2009 #30 Skrevet 16. februar 2009 jeg ønset meg det, og fikk det!!!! kjempefin!!!! men masse bleier, bamse, teppe, babysåpe, hjemmestrikka votter, pannebånd og sokker. gave med sjel i!!
stjertløvetann Skrevet 16. februar 2009 #31 Skrevet 16. februar 2009 Har aldri hørt om bleiekake før, men hadde blitt glad hvis noen av mine venner hadde brukt tid og krefter på å lage en sånn til meg, ja!
dete Skrevet 16. februar 2009 #32 Skrevet 16. februar 2009 Nå har jeg lært noe nytt idag. Bleiekake. Ja, men jeg hadde blitt glad hvis noen hadde laget eller kjøpt en sånn gave. Den er anderledes og ikke minst nyttig!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. februar 2009 #33 Skrevet 16. februar 2009 nej... ikke etter jeg hadde født nej, men om noen hadde holdt en baby-shower før jeg fødte hadde det vært en grei borddekorasjon. jeg er kanskje utakknemlig men jeg synes ikke noe om å gi bort bleier. hehe.
lisje marthemora Skrevet 16. februar 2009 #34 Skrevet 16. februar 2009 Det hadde vert helt topp:))) Har 4 unger og mye av alt annet.
ApriIbaby Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #35 Skrevet 17. februar 2009 delte meninger om bleiekake ser jeg :-) Om den hadde vært pyntet med hjemmelagde votter, bamser, smokker +++ så hadde det for meg vært DET som var gaven og det hadde jeg selvsagt blitt glad for. Bleiekaka hadde jeg fortsatt synes var en noe merkelig gave.
Gjest Siklerotte Skrevet 17. februar 2009 #36 Skrevet 17. februar 2009 Nei - da hadde jeg nok ikke klart å holde meg seriøst, men ledd. Heldigvis kjenner jeg ikke folk som finner på slikt - og om noen skulle finne på slikt, så vet de at de i hvert fall ikke gir slikt til meg. Bleier kan jeg kjøpe selv - har ikke lyst på en diger og stygg "kake" full av bleier. Hvor skal jeg gjøre av det stygge "kunstverket" liksom? Og nei - ville ikke hatt den pyntet med ting heller - da tar jeg heller bare imot tingene alene, eller ingenting.
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. februar 2009 #38 Skrevet 17. februar 2009 For å være ærlig, det er noe av det styggeste jeg vet om! Det og det svenske ordet "kudde". Jeg kan ikke gå inn på linken her engang, det er bare så ekkelt. En bløtekake pyntet som bleier, som fanger opp bæsj og tiss?! Det bare harmonerer ikke for meg!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 17. februar 2009 #39 Skrevet 17. februar 2009 Jeg hadde kanskje ikke blitt glad med en gang, men sannelig glad i ettertid, når jeg skjønner hvor mye penger som egentlig går til bleier. Vi fikk 15! pakker bleier i barselgave, noe sååå praktisk!!!
Mom2Two Skrevet 17. februar 2009 #40 Skrevet 17. februar 2009 Dette er første gangen jeg hører om bleiekake....OG jeg må si meg enig med Twintipp..Sorry ass, for noe teite greier. Fylle ut gaven med bleier for at det skal se mye ut? Hva er poenget? Må da være mer praktisk å få en uåpnet pakke med bleier da? Eller lage en fin kurv med ulike babyprodukter eller noe. Jeg hadde aldri funnet på å pakke inn bleier i cellofan med sløyfer på, men det er nå meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå