Gå til innhold

Hadde du blitt glad for en bleiekake da du fødte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er utakknemlig, men for meg hadde det nok vært en merkelig gave. Ikke noe jeg hadde gitt bort i hvertfall. Snodig fenomen spør du meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en bleiekake?

Skrevet

Ja, det hadde jeg!

Bleier er noe man absolutt trenger, og når noen da legger en så stor jobb i det så hadde jeg blitt glad =)

Skrevet

Manne hadde nok blitt glad, han elsker alt av kaker.

Jeg derimot hadde nok bare sett på den, synket på nesa og sakt "vær så god, hiv innpå, jeg har ikke lyst på".

Skrevet

Jeg ga en bleiekake til en venninne. Pyntet den med babykost, tannkost, servietter og andre ting man får bruk for til babyer. La mer omtanke i den enn å løpe på butikken og kjøpe noe med byttelapp...

Skrevet

Ha ha ha ha, og jeg trodde det var kake, formet som en bleie det var snakk om.

HA HA HA HA....

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Ja, syns det er en morsom ide'. Mange "pynter" den jo også med ting man får bruk for, som sokker, smokker, bamser osv. Syns vi fikk altfor mye klær, og hadde ikke samvittighet eller ork til å bytte osv. Morsomt når de legger litt sjel i gaven=)

Skrevet

Bleiene kan jo brukes, men jeg tror ikke jeg hadde blitt lykkelig pga at den var så fin.

Men det er jo veldig bra å få noe som faktisk kan brukes.

Skrevet

Ja det hadde jeg om det hadde blitt gjort slik Tommage er en slimål! beskriver. Jeg tror faktisk jeg hadde blitt kjempe glad for at noen faktisk hadde GIDDET å bruke så lang tid på en gave til meg og familien min:) For det tar vel ganske mye tid å lage en slik bleiekake?

Skrevet

jeg hadde blitt kjempeglad, synes det er en artig greie!! :D

Skrevet

Ikke noe for meg, og tror ingen i vår gjeng hadde funnet på noe slikt:) Finnes jo så utrolig mange flotte gaver.

Skrevet

Jaaa, jeg ønsket meg en, men fikk ikke :( snufse...

Super praktisk gave og ikke noe er bedre enn praktiske gaver. Hos oss havner meget mye av andre gaver innerst i skapet til neste opprydning.

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sint i alle fall, men ja et litt snodig fenomen...mulig jeg hadde ledd litt, den var ikke akkurat fin heller... he he så link her på den.

Skrevet

Den bleiekaken fra den linken var ikke så "fin", men de jeg har sett andre her inne lage med ekstra ting og en bamse på ser veldig koselig ut og det er lagt ned mye ommtanke i det så jeg ville blitt veldig glad for en hjemmelaget bleiekake.

Skrevet

jeg liker gaver som folk har lagt litt sjel i

Skrevet

Det høres ekkelt ut!

Kake og bleier har ikke noe med hverandre å gjøre (først en stund etter kakespisingen, men det er en annen sak).

Kake og bleier bør holdes adskilt.

Skrevet

Man skal jo ikke svare nei på sånne spørsmål, da er man visst utakknemlig. Jeg tror ikke jeg hadde blitt glad, mest forundret. Jeg synes det er en veldig rar gave :) Men rare gaver har sin verdi de.

Skrevet

Hadde jeg fått en bleiekake hadde ikke mine venner kjent meg godt nok gitt

Skrevet

Bleier trenger man jo alltids og hadde blitt kjempe glad for et lite lager av dem. MEN jeg ville ha foretrukket å fått dem i bleiepakkene. Hadde ikke ant hvor jeg skulle gjort av en hel kake. Mulig den ene bleiekaken jeg har sett har vært unaturlig stor, men den var diger.

Da hadde jeg egentlig satt mere pris på en kurv, eller liten eske, med en pakke bleier og annet småstæsj man trenger til babyen.

Skrevet

Huff,nå kjente jeg at jeg ble litt deppa.Har just brukt 2 kvelder på og lage en bleiekake som jeg selv syns er kjempe fin!

En liten bleiekake pyntet med body,flaske,sutt,filler osv....

Jeg som trodde jeg hadde laget noe fint nå.....

Hadde blir kjempe glad selv for en slik pakke istedet for en ``kjaptinnpakketpakkeutenbaktanke`` i en pose fra Cubus.....

Skrevet

Kjempeglad! har laget til to veninner som fødte (som også ble kjempeglade!) =)

Bilder på profilen min! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...